Mistä lisäravinteista paljon kaloreita?

Ikä
38
Olen pariin otteeseen massaketjuissa täällä törmännyt ihmisiin, jotka mainitsevat saavansa palautusjuomasta/lisäravinnesetistään/what everistään helposti yli 1000 kaloria annokselta. Pariin otteeseen en kuitenkaan ole vastausta saanut, joten pakko kysyä näin erikseen omassa ketjussaan:

Mikä ihmeen drinkki se sellainen on josta tulee annoksesta noin paljon kaloreita? Itse vedän 2dl Mass Blast + 1dl Hera80 + 1tl kreatiini, eikä tuosta tule kuin surkeat alle 500 kaloria annokselta. Helpompihan se olisi massaa saada jos pelkästä palkkaristakin voisi saada kaksinkertaisen määrän kaloreita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Isket hiilareita niihin lisäravinteisiis niin saat kaloreita. Tai sitten otat vaikka rypsäriä puol desiä niin siitäkin saat jo 450 kaloria.Noitahan ei siis palautusjuomaan pitänyt lisätä vaan muihin juomiin.

Tai sitten otat vaikka rypsäriä puol desiä niin siitäkin saat jo 450 kaloria.

Tätäkin kysyin kahteen otteeseen niissä kejtuissa, muttei kukaan vastannut, toivottavasti tässä:

Onko rypsiöljyn nauttimiseen jotain terveellisyyden rajoja, vai voiko sitä huoletta ottaaa esim. puoli desiä tai pari ruokalusikallista johonkin nesteeseen sekoitettuna esim. joka ruokailun yhteydessä?

Mikä ihmeen drinkki se sellainen on josta tulee annoksesta noin paljon kaloreita? Itse vedän 2dl Mass Blast + 1dl Hera80 + 1tl kreatiini, eikä tuosta tule kuin surkeat alle 500 kaloria annokselta. Helpompihan se olisi massaa saada jos pelkästä palkkaristakin voisi saada kaksinkertaisen määrän kaloreita.
Ainakin ABB:llä on palautumisjuomaa pullossa, josta sai juuri vähän päälle tuhat kaloria. Nimi oli XXL Extreme tai joku vastaava.

Protskupirtelöön kun tujauttaa sekaan apteekista saatavia täydennysravintovalmisteita, niin johan kalorit napsahtaa ylös. Yhdessä pakkauksessa 200ml, kaloreita siitä saa 400, tai alle, tai yli, riippuen siitä mitä tuotetta ostaa. Samalla saa kaikenmaailman hivennäis ja kivenaineet, ja tietysti maksaa itsensä kipeäksi.

Teet palkkarin maitoon, siitä tulee 200 ( 6dl ) ja sitten 2 dl massblastia 400, sitten desi heraa 150? ja vielä desi maltoa 200? n. 950 vielä hitusen kaakaoo, niin 1000

jos haluaa tommosen tonnin paukun niin kannattaa lorautella oliivi öljyä sekaan niin nopsaa nousee kalorit. muutaman kerran on tullut nautittua tollanen reilu tonnin pompsi.

reilu 100g heraa. reilu 100g maltoa. n20g kaakaojauhetta. n,30g oliivi öljyä. tollaset setit on mulla tullu joskus vetästyä. aika vaikeaa vain sekoitella tollaseen perus shakeriin. pitää hieman kikkailla.

Massaa varmasti saakin 1000kcalin palareilla, mutta minkälaista...

eiks kumminkin salin jälkeen kannata panostaa eniten siihen hiilariin ja energian saantiin? proteiinit unohtamatta? luulis, että ne ravintoaineet tulee enemmän käytettyä kuin illalla vetäis tonnin setin

eiks kumminkin salin jälkeen kannata panostaa eniten siihen hiilariin ja energian saantiin? proteiinit unohtamatta? luulis, että ne ravintoaineet tulee enemmän käytettyä kuin illalla vetäis tonnin setin

Treenin jälkeen kohtuudella hiilaria ja sitten treeniä seuraavalla aterialla kunnon ruokaa eikä mitään perkeleen sokeria :)

jos haluaa tommosen tonnin paukun niin kannattaa lorautella oliivi öljyä sekaan niin nopsaa nousee kalorit. muutaman kerran on tullut nautittua tollanen reilu tonnin pompsi.

reilu 100g heraa. reilu 100g maltoa. n20g kaakaojauhetta. n,30g oliivi öljyä. tollaset setit on mulla tullu joskus vetästyä. aika vaikeaa vain sekoitella tollaseen perus shakeriin. pitää hieman kikkailla.

Sanoppa mitä mieltä on vetää 100g heraa kerralla??
edes Savomake ei ottanut tollasta määrää painaessaan 135kg...

mitä hyötyä tuosta on muille kuin jauhokauppiaalle?

Eihän siitä tuu kuin ~80g protskua (herakonsentraattia käyttäen), ei mikään älytön kerta-annos isolle punttaajalle.

mua ei kiinnosta metriäkään mitä savo make on tehnyt tai jättänyt tekemättä.

mää oon tehnyt silloin näin kun ei oo ehtinyt syödä mitään ruokaa koko päivänä(lämmintä ruokaa siis) eikä sitä oo jaksanu alkaa enään tekeen niin on tehty tollanen paukku eli kaloreita haen(korvattu ruoasta saatavaa kalori määrää drinkillä), oisko siihen kenties sun mielestä sitten pitänyt laittaa maltoa pelkästään reilu 200g+kaakaot ja öljyt päälle? ei jaksa "nolla" kaloreillakaan elää niin siks on tollaset sekotukset ollu ja hyvähän sitä roteeiniakin on olla sokerin lisäksi.

mää oon tehnyt silloin näin kun ei oo ehtinyt syödä mitään ruokaa koko päivänä(lämmintä ruokaa siis) eikä sitä oo jaksanu alkaa enään tekeen niin on tehty tollanen paukku eli kaloreita haen(korvattu ruoasta saatavaa kalori määrää drinkillä)

Tässä tulikin varmaan ainoa järkevä perustelu noille 1000kcal palareille? Mikäli muu syöminen on kunnossa niin vähempikin riittää. (Esim. 100g HT-R:ää näyttää aika hyvältä palarilta: 50g p, 28g h, 10g kreatiinia, ~ 350 kcal.)

Suositut

Back
Ylös Bottom