Mistä leima helpoiten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei kynällä sutatuilla huomautuksilla rekisteriotteessa ole mitään varsinaista virkaa, niitä ei liikennetietojärjestelmään (LTJ) kirjata. Raaputtele vaikka pois jos liikaa ahdistaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Huppe sanoi:
Vittu mikä homo sattui tuohon katsastukseen. Nussi pilkkua niin sitten vittu joka saatanan asiasta, jostain tippui muutama tipla ohjaustehostimen öljyä, tehostin on kuulemma vaihdettava. Haistakoon vittu. Sitten hakkasi vasaralla pari reikää pohjaan, nyt ne on sitten paikattava, vitun mulkku, olis pitäny lyödä kattoonkin reikä siinä ja kysyä että paikataanko tämäkin samalla. Iskari paskana, yhden renkaan reunassa oli parin sentin kuluma, REUNASSA, pitää kuulemma uusia. Sitten oli vielä jotain, vittu saatanan katsastushomot perkele!

Reikien pohjaan lyömisestä tuli mieleen eräs heppu joka oli katsastus miehen tekemien reikien jälkeen menny katsastukonttorin ulkopuolelle ja tehnyt katsastusmiehen autolle saman homman.

Huppe sanoi:
Taidan vaihtaa auton emännän nimiin niin saa uuden, tyhjän, rekisteriotteen, vai saako?
Ainakin mulla toimi tuo, kun se huomautus oli kirjoitettu sinne rekisteriotteen takapuolelle. Omistaja vaihtui ja huomautus katosi. Mustalaisten suosima temppu. :)

Jos sulla se katsastusmies on kirjannut sen huomautuksen johonkin koneelle niin homma voi olla toisin. Yksityiset asemat ei käytä niitä hienoja tietokonehärdellejä vaan ONNEKSI toimivat kynän varassa. :kippis1:

Huppe sanoi:
Taidan vaihtaa auton emännän nimiin niin saa uuden, tyhjän, rekisteriotteen, vai saako?

Niin tai sitten haet uuden rekisteriotteen "kadonneen" tilalle ja maksat sen muutaman euron...

Hain uuden otteen, kun vaihdoin liikkeen kanssa autoa ja olin jättänyt ilmoitusosan vanhempien luokse suht kauas. Maksoi vähän reilu 10e hela hoito.

Katsastuksesta paras kokemus konalan autokatsastuksesta. Pahimmat Herttoniemen autokatsastuksesta ja kilon A-katsastusasemalta.

Kilossa kävi viimeksi uusintakatsastuksessa joku ake:n tarkastaja joka siinä määräsi vielä vikalistan ulkopuolista korjattavaa, raidetankoa sun muuta meni vielä uusiksi. Vituttihan niitä ehjiä osia sitten vielä vaihdella virkaintoisen tarkastajan jäljiltä. Rahaa ja aikaa sinä paloi turhaan hukkaan ja vitutus maksimoitui katsastajavihaksi.

Nyt on -02 corolla alla. Jos vaikka ekan kerran elämässä saisi auton ensi vuonna ekalla läpi :)

Ajankohtaista: onko kellään kokemuksia stadin/vantaan katsastusasemista? Esim. Hakkarin A-katsastusasema tai sitten toi Konalan IHA-autokatsastus?

Tosiaan, en kaipais mitään helvetillistä nipottajaa juuri nyt, kun olen pian hankkiutumassa kys. autosta eroon.

Uncle Sam sanoi:
Ajankohtaista: onko kellään kokemuksia stadin/vantaan katsastusasemista? Esim. Hakkarin A-katsastusasema tai sitten toi Konalan IHA-autokatsastus?

Tosiaan, en kaipais mitään helvetillistä nipottajaa juuri nyt, kun olen pian hankkiutumassa kys. autosta eroon.

Suosittelen Konalan Autokatsastusta,on siinä IHA:n hollilla,toisella puolen Vihdintietä vaan..IHA:kin on ihan ok,tosin pienin varauksin,siellä on nimittäin aikalailla jokalähtöön sitä katsastajaa..

AnttiS sanoi:
Suosittelen Konalan Autokatsastusta,on siinä IHA:n hollilla,toisella puolen Vihdintietä vaan..IHA:kin on ihan ok,tosin pienin varauksin,siellä on nimittäin aikalailla jokalähtöön sitä katsastajaa..

OK, IHA:sta kävin sitten hakemassa leiman, Konalan autokatsastukseen olisi ollut viikon jono... IHA:an oli 1½ timmaa... :D

btw,herttoniemen katsastuskonttoriin ei kannata mennä katsastaa autoonsa siellä sattuu olemaan sellanen koulukiusattu rillipää joka varmaan ei
ilman pesäpallomailaa anna leimaa...oli mulla ihan viimonen kerta ku sinne vien auton...

Kannattaa katsastaa paikoissa, joissa käy paljon teiniautoja. Kun on tarpeeksi kontrastia autojen välillä, voi paskakin näyttää ihan ok:lta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
btw,herttoniemen katsastuskonttoriin ei kannata mennä katsastaa autoonsa siellä sattuu olemaan sellanen koulukiusattu rillipää joka varmaan ei
ilman pesäpallomailaa anna leimaa...oli mulla ihan viimonen kerta ku sinne vien auton...

iso osa autoilevasta kansasta on kanssasi samaa mieltä.

Katsastukseen liittyen, sanokaas joku viisas miten kauan on voimassa ennen katsastusta otettu pakokaasutesti? Vähän yli kuukausi sitten otatin testin, vaan ei oo vielä saanu aikaseks ajaa leimalle.
Hiilidioksidit meni hiukan nihkeästi sallittuihin arvoihin, joutui odottelemaan muutaman minuutin 3000 kierroksilla, en tiedä malttaako katsastussetä odotella niin kauan..:jahas:

Mulla ainakin katsastusmies itse polki katin kuumaksi, jotta päästöt saadaan rajoihin. Katti kun on sen verta kaukana, niin kestää aika kauankin että katti rupeaa toimimaan. Varmuudella en osaa sanoa, mutta uskoisin että tuo aika mitä sinulla on mennyt niin rupeaisi olemaan siinä äärirajoilla.

Mulla ainakin katsastusmies itse polki katin kuumaksi, jotta päästöt saadaan rajoihin. Katti kun on sen verta kaukana, niin kestää aika kauankin että katti rupeaa toimimaan. Varmuudella en osaa sanoa, mutta uskoisin että tuo aika mitä sinulla on mennyt niin rupeaisi olemaan siinä äärirajoilla.

Ehdinpäs tässä välissä jo käydä leimalla, kelpaa kuulemma 3 kuukautta tuo testi. Ja leima tuli helposti! :rock:
Mutta on kyllä merkillistä touhua tuo katsastus nykyään: inssi oli piirtänyt jonkin merkin vasemman eturenkaan keskelle ja kun kysyin mikä se on, niin vastasi vain että "ei se ole mikään, huvikseni piirtelin" :eek: :hyper:
Eikä edes maininnu mitään kun toinen etuparkki ei pala.

Edit: ketjun alkuperäiseen kysymykseen voisin ylläolevan perusteella suositella Joensuussa katsastus Kovalaista. :D

Korjaus siirtyisi ensivuoteen, kun hukkaisit rekisteriotteen. Saat tilalle sellaisen, jossa ei ole huomautuksia. Kait. Noin siis kaveri teki taannoin, kun ei jaksanut korjata pikkuvikoja.

Otettu neuvosta vaari. Kadotin rekisteriotteen firman salaiseksi luokiteltavien papereiden roskakoriin. Kävin uuden, maksoi n. 10e. Nyt on katsastettu auto :D

Nykyäänhän on olemassa sellainen asia kuin sähköiset rekisterit mihin voidaan myös kirjoittaa noita mukavia pikku lisäyksiä. Toki mikään ei sitä takaa että ne on sinne kirjoitettu tai että niitä kukaan tarkastaisi, mutta sekin mahdollisuus on.

Oman auton kun muutoskatsastin niin kyllä se inssi viipyi takahuoneessa 10min rekkarini kanssa, olen melko varma että tiedot muutoksista menivät muuallekin kuin vain paperiin jonka sain itselleni.

Entisen autoni kohdalla (200SX) katsastusmies alkoi ajaamaan autoo nosturille, jolloin sanoin että ei nouse, liian matala. "Nousee nousee" ja alahelma kolahti nosturiin. Ei noussu. Siitä hyvästä herra iski leiman paperiin sen kummemmin autoa katsomatta. Eipä ole ennen helpompaa katsastusta ollu.

(Kovalainen, Joensuu)

Zone-sarja -42%
katsotaanko katsastuksessa usein hätävilkut?

Periaatteessa kai aina.

Hah, mulla inssi ei huomannut että peruutusvalo ei pala. Tai sitten ei ehtinyt kirjailla kun vikalista oli sen verta pitkä

Suositut

Back
Ylös Bottom