Mistä löytyisi ...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli mistä kaupasta löytyisi maapähkinävoita? Entäs ehrmannin maitorahkaa? Ei tunnu löytyvän oikein mistään kaupasta tai sitte oon sokea.

Ehrmannia löytyy (ainakin Turussa) Prismoista, Cittareista ja kaikista muista vähän isommista puodeista... Tosi yleinen tuote mun mielestä...

Ehrmannia saa ainakin Valintatalosta.

:offtopic: Tuli mieleen että onko Sokos ottanu ehrmannin itelleen myyntiin? Ku en sitä siwassa enkä muissakaan vastaavissa paikoissa oo nähny myytävän.

Erkki-setä sanoi:
Eli mistä kaupasta löytyisi maapähkinävoita? Entäs ehrmannin maitorahkaa? Ei tunnu löytyvän oikein mistään kaupasta tai sitte oon sokea.

Maapähkinävoita nyt taitaa olla vähän jokaisessa kaupassa, tosin en tiedä minkälaista sinä olet hakemassa.

Ehrmannia on ainakin Cittareissa ja Prismoissa. Muistaakseni myös S-Marketeissa on näkynyt.

Boosteri sanoi:
:offtopic: Tuli mieleen että onko Sokos ottanu ehrmannin itelleen myyntiin? Ku en sitä siwassa enkä muissakaan vastaavissa paikoissa oo nähny myytävän.

ainakin Ruoholahden Sokkarista löytyy, hintaan 55centtiä/purnukka.

Itse olen löytänyt prismasta, cittarista, s-marketeista sekä salesta. K-kaupoissa en ole vielä nähny yhdessäkää. miksiköhän hmm.. :rolleyes:

edit: ehrmannia siis. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ostaisitko mielummin kaksi ehrmannia vai yhen paskan valion?? Samalla hintaa tietty.. Kyllä toi Valiokin menettelee hätätilanteessa, mut tuppaa olemaan aika hapanta..:(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom