mistä kuulokkeet mitkä pysyvät korvissa?!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja java
  • Aloitettu Aloitettu
Tarttis apua. olen etsimmässä nappikuulokkeita mitkä pysyvät kunnolla korvissa. minulla oli ennen koss sparkplug ja niihin vaihdetut pro eartipit. ne kyllä pysyi päässä. harmikseni olen kadottanut kuulokkeet ja uusia pro eartipit töttöröitä ei saa enään mistään. Vaahtomuovilärtsykät eivät pysy korvissani.

Kaikki ideat ovat tervetulleita. treenit kärsii kun ei saa metallicaa treenikaveriksi ;-))

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on Philipsin sankakuulokkeet, ja hyvin ovat asiansa ajaneet lenkillä tai salilla. Parasta niissä on kuitenkin äänentuloaukot, jotka ovat umpinaisen kalvon suojaamat, jolloin ei kaikki vaikku ja paska tuki niitä reikiä.

Cittarista taisin kerran ne napata aivan heräteostoksena, eikä maksanut kuin parikymmentä euroa.

Pulju.netissä myynnissä langattomat niskasankakuulokkeet... Menee tilaukseen jossakin vaiheessa...
En laita suoraa linkkiä, koska ei saa mainostaa...:evil:

Tarttis apua. olen etsimmässä nappikuulokkeita mitkä pysyvät kunnolla korvissa. minulla oli ennen koss sparkplug ja niihin vaihdetut pro eartipit. ne kyllä pysyi päässä. harmikseni olen kadottanut kuulokkeet ja uusia pro eartipit töttöröitä ei saa enään mistään. Vaahtomuovilärtsykät eivät pysy korvissani.

Kaikki ideat ovat tervetulleita. treenit kärsii kun ei saa metallicaa treenikaveriksi ;-))
omaan korvaan ainakin sopii koss keb/24
http://www.luurinetti.com/products.php?p=c902ca

Ns. joulukuusi-tulpista (Etymotic ER20) saa muistaakseni laitettua korvaosan Plugien nokkaan. Tosin jo pelkät ER:t maksavat n. 20e.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom