Mistä kuntosali "mattoa" ?

Hakusessa kumimatto.
Ei tarttis saada kuin 2x1m palanen.
Mistähän löytyisi?

Ei tartte olla niin paksua/kestävää kuin saleilla oleva
matto yleensä on.
Kunhan nyt sen verran kestää, että alla oleva lattia ei
vaurioidu painoista (kun laskee ne rauhallisesti alas).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkälaista toi matto niinkun yleensä on? Onko kovaa vai pehmeää, vai onko pinta pehmee ja laattiaa vasten kova? En oo vaan koskaan tollasta nähny.
Pitääs varmaan itekki jotain hankkia tonne autotallin laattialle ku isänät on vähän klommoista valitellu.

Mä käytin vanhoja puhelinluetteloita painojen alla, esim maastavedossa.
Ei jäänyt parkettiin jälkiä vaikka painoa oli 140kg.
Tosin mä en tiputellut painoja, koska myös alakerrassa oli naapureita..
Penkin alla mulla oli normaalimatto, siinä vieressä sitten käsipainot ja voimatvisterit.
Näin siis joskus kotona kun nostelin.

vinkkinä. samanlaista mattoa olen nähnyt käytettävän kopilta luistelukentälle menevällä pätkällä.. =) *vinkvink*

niin.. jyu:n liikunnalla on muuten tuolla telinevoimistelusalilla kätevästi ratkaistu tuo matto. esim. taistelulajien harrastajille / seuroille vinkkinä. matto on tehty vanerista, jonka alla toimii jousena paloja routaeristemattoa. vanerin päällä on liimattuna routaeristemattoa noin 5 kerrosta ja päälimmäisenä vahva huopa. äkkiseltään katottuna tatamia n. 10x halvempi ja parempi ratkaisu. =P

(kumipäällysteisiä kiekkoja..)

abine sanoi:
Minkälaista toi matto niinkun yleensä on? Onko kovaa vai pehmeää, vai onko pinta pehmee ja laattiaa vasten kova? En oo vaan koskaan tollasta nähny.
Pitääs varmaan itekki jotain hankkia tonne autotallin laattialle ku isänät on vähän klommoista valitellu.

Käyppä saleilla pyörimässä niin näet maton materiaalin.

Toi luistin juttu oli aika hyvä.
Kaverin faija onkin hallilla töissä niin täytyy kysellä jos sieltä "vähän"
löytyisi.

Meillä on kanssa ollut tarve tuohon kumimattoon ja ollaan etsitty sitä vaikka mistä ja mitä ollaan löydetty niin pirun kalliita ovat olleet. Sitten joku älysi kysyä joltain tutultaan että tietäskö se, no siltä tuli hyvä vinkki eli tehtaiden kuljetushihnojen kumimattoa. Esim. täällä Kuopiossa parikin tehdasta vaihtaa vuosittain mattonsa ja sieltä saatiin sellaisia 1-2m leveitä ja jopa 50m pitkiä rullia mattoa jonka paksuus 1-3cm. Ja kaikki sillä kun vaan viedään pois sillä he eivät tarvii sitä. Aivan samanlaista mattoa olen nähnyt saleilla ja noissa luistinkopeissakin.

Erilaiset rengasliikkeet ympäri maata... varmaan on paikallisissakin liikkeeis...
osta nyt ainakin 1-2cm paksua jos haluut et se kestääkin jotain.

joo tommosta pari senttiä paksua läpyskää et yksin ainakaan saa rullattua ihan vaatekaappiin piiloon..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom