mistä johtuu...hjäp

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
johtuiskohan liian vähästä venyttelystä kun tänään olin ottamassa penkkiä keveitten lämppäreiden jälkeen seuraavasti.

kevyt 107,5kg * 6 ei tuntunut missään mutta kun olin ottamssa 110kg niin jo ekan toiston jälkeen oikean rintalihaksen reuna tuntui kuin olisi pullsitunut ulos ja mennyt poikki otin vielä kaksi toistoa ja se riitti tuntui liian börsältä..:D

Vino penkki pystyi jotenkin tekeen ei tuntunut niin kummalta..
:evil: :evil:

Ihan tosi,siitäkö se johtuukin...
:lol1:
muilla samoja ongelmia??

Tuli heti mieleen muutama tuttu, joilla rintalihas ei ole kestänyt penkkituloksen kovaa nousua. Melko nopeasti joko aineiden pariin tai sitten non-stop. Ei tahdo paikat kestää ja onhan itelläki ollut kyynärvarsi ongelmia.

No otin kyllä jo ajat sitten tolla 110kg kutosen mutta nyt vaan jostain syystä tuntu kuselta toi oikea rintalihas luulisin johtuvan venyttelyn puutteesta on nimittäin paikat aika kankeat...

Joo, kyllä mä luulen ton olevan lämmittelyn ja/tai venyttelyn puutetta..itsellä ainakin on joskus ollut ongelmia rintalihasten kanssa, mikäli venyttely on jäänyt väliin.

Originally posted by sekosammy
johtuiskohan liian vähästä venyttelystä kun tänään olin ottamassa penkkiä keveitten lämppäreiden jälkeen seuraavasti.

kevyt 107,5kg * 6 ei tuntunut missään mutta kun olin ottamssa 110kg niin jo ekan toiston jälkeen oikean rintalihaksen reuna tuntui kuin olisi pullsitunut ulos ja mennyt poikki otin vielä kaksi toistoa ja se riitti tuntui liian börsältä..:D

Vino penkki pystyi jotenkin tekeen ei tuntunut niin kummalta..
:evil: :evil:

Mulla on ollut samanlainen ongelma.Kun joskus otin isolla painolla penkkiä kutosen sarjaa,kuului pieni napsahdus rinnasta.Tämän jälkeen juuri rintalihaksen kiinnityskohta yläsosassa kipeytyi ja tavallisen penkin ottaminen ei luonannut,mutta vinossa ei mitään ongelmaa.Pari viikkoa ilman tavallista penkkiä ja taas toimi normaalista mutta mutta......taas lyötiin isot romut ja kas meni toisen puolen kiinnityskohta samaan jamaan.Tämän jälkeen otin opikseni ja isoja romuja käytän vain vinossa ja käsipainoilla,mutta normi penkissä pienempiä painoja ja rinta on ollut kunnossa

Jeps eli toi kusinen juttu johtui liian vähästä venyttelystä/lämmittelystä
viikon ajan olen joka ilta venytellyt ja penkkiä kesti tehdä ilman kipua 110 keveitä kutosia..:D

Mitä tästä opimme muistakaa venytellä ja lämmitellä kunnolla niin ei paikat leviä niin helposti..

No joo, sarjassa hämmentäviä revähdyksiä osa 2.:

Hyvien ja riittävien (?) lämmittelyiden ja venyttelyiden jälkeen kävin innolla ylätaljan kimppuun ja ryhdyin kiivaasti nykimään tankoa niskani taakse. Normaalissa sarjassa yllättäin tuntui revähdys ojentajassa... kuin olisi ottanut kyljyksestä kiinni pihdeillä ja repäisty (tritsrpz!). Hetkellisen kivun jälkeen olo oli taas ihan normaali, joskin ylätalja oli jätettävä väliin sillä kertaa. Muissa selänpiinausliikkeissä hanskassa ei tuntunut minkäänlaista kipua tai tuskaa. Pari viikkoa ylätalja oli jätettävä kuitenkin tekemättä.

Että perkele pystyin reväyttämään ojentajan selkätreenissä...!?! Koskahan repee perse pohjetreenissä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom