mistä hyviä säkkejä,hanskoja+muuta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tenu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kukaan koeajanut Twinsin thaikkumallisia potkutyynyjä? Tai osaako joku suositella hyvää ja kestävää mallia?

AndyS sanoi:
Olen kokeillut. Hyvät muuten, mutta niissä on metalliset soljet käsivarsihihnoissa. Treeniparilta aukesi naama kun monotin tyynyjä niin, että ne löi vasten kasvoja. Hyvä ettei mennyt silmä.

Noita on ollut vuosien saatossa erilaisia. Ne joissa on kaksi tarranauhaa ovat hyviä, ne joissa on yksi solki ovat huonoja. Kannattaa muuten pitää hammassuojia päällä kun pitää tyynyjä, ne tulevat melko helposti naamaan.

taisto sanoi:
Noita on ollut vuosien saatossa erilaisia. Ne joissa on kaksi tarranauhaa ovat hyviä, ne joissa on yksi solki ovat huonoja. Kannattaa muuten pitää hammassuojia päällä kun pitää tyynyjä, ne tulevat melko helposti naamaan.
Tai sitten kannattaa pitää käsiä paremmin paikallaan.

Philly sanoi:
Tai sitten kannattaa pitää käsiä paremmin paikallaan.

Erittäin hyvä neuvo. Kannattaa ehkä opetella pitämään niitä välineitä.. Ja itseasiassa ne tarralliset eivät ole niin hyviä. Sehän nyt on sama vaikka potkutyynyissä olisi kiinteä narunpätkä jos niitä osaa pitää ;)

No osaatteko suositella jotain merkkejä?

Sabella olis 85€ kpl thaikku padi:
http://www.sabe.fi/MgxPro.asp?Numero=4092040&Rivi=1115

Matsurulla 45€:
http://www.matsuru.fi/nyrkkeily2.html

Araknolla halpa 35€ mutta näyttää aika ohuelta:
http://www.arakno.com/sa.php?lid=tuo&sid=06404a22c1ac51f&pid=ARKSBR

Sama firma mutta merkki Everlast:
http://www.arakno.com/sa.php?lid=tuo&sid=06404a22c1ac51f&pid=PPP3150

Nahka-sakke myy tuotetta nimeltä "Karatepotkutyyny, 40x20cm 51€ /kpl"

Help wanted! :)

Pistareitakin tarttis toisen parin. Sellasen joka suojaa rannetta. Nykyinen ei suojaa yhtään ja joskus saattaa olla,että vähän lipsahtaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Milläs noi säkit voi täyttää jos ostaa tyhjänä? Säästäis ainakin postimaksuissa aika paljon jos ei ole valmiiks täytetty ja jonkun verran halvempia on muutenkin.

Jaahas, Ringkingin säkkihanskat ei kovin montaa sessiota kestäneet.... Tosin ei kai sitä voi olettaa, että 20 e säkkihanskat Stockalta oikeata lyömistä kestää ;-))

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taidan ottaa riskin ja ostaa Nahka sakesta säkkihanskat, jollei joku teistä kiellä mua sitä tekemästä! Saanko siis luvan? ;-)

Koulussa on nahka-saken säkki hanskat, ja niistä on ainakin rystysten kohdalta pehmusteet karanneet. Mutta kaipa niitä on aika paljon käytettykkin.

Minunkin pitäisi uusi säkki hommata. Tuo vanha on liian kevyt ja pieni.

Millaista säkkiä suosittelisitte lyöntien ja potkujen treenaamiseen?

Nyrkkeilyä harrastan ja nyt aloitan myös Savaten, joten potkuja pitää alkaa treenailemaan enemmän kun ennen, joten olisi hyvä kun olisi kunnon säkki.

Cooper sanoi:
Minunkin pitäisi uusi säkki hommata. Tuo vanha on liian kevyt ja pieni.

Millaista säkkiä suosittelisitte lyöntien ja potkujen treenaamiseen?

Nyrkkeilyä harrastan ja nyt aloitan myös Savaten, joten potkuja pitää alkaa treenailemaan enemmän kun ennen, joten olisi hyvä kun olisi kunnon säkki.
Vauman Oy ja Nahka-Sakke myyvät aika pitkiä säkkejä, suosittelen 150-180cm säkkiä. Ehkä kannattaa hankkia se pidempi kun savate taitaa olla aika alapotkupainotteista...?

Ainakin minun potkiminen on alapotkupainotteista, johtuen Van Dammemaisesta notkeudestani... :)

Tuollainen nahka-saken 150cm/50kg säkki näyttäisi aika hyvältä.

Cooper sanoi:
Ainakin minun potkiminen on alapotkupainotteista, johtuen Van Dammemaisesta notkeudestani... :)

Ehkä aluksi, mutta vuoden jos jaksat tosissasi harrastaa niin potkut lähtee korkeellekkin yllättävän kevyesti. Itse olen huomannut että juuri potkuharjoittelu on tuonut eniten apua jalkojen liikkuvuuteen. Hitaasti mutta varmasti.

Niin kaipa sitä notkeutta tulee.

Itselläni vaan lonkka vähän vaivaa, kun sen olen telonut vuosia sitten. Korkeemmissa potkuissa lonkkaa alkaa vihloa, niin ettei oikein uskalla potkia.

No kyllä se kärsivällisellä venyttelyllä siitä paranee... :)

Pitkä säkki on ehdoton potkutreeniin, vaikkei vetelisikään alapotkuja. Lyhyempi kun alkaa ikävästi heilua keskivartalopotkuillakin, jos massaa on kunnolla potkun takana.

Miklu muuten, Oulun Rintamäellä on ranteita suojaavat Nahka-Saken pistarit remonttimyynnin vuoksi tarjouksessa. Hinnan ehdin valitettavasti unohtaa, mutta soittamallahan tuo selviää.

Kiitti vinkistä mutta tuli jo tilattua. Tilasin tuolta voimapuodista paksumpaa tekoa olevat thaikkupadit (alta 60€ tsipale). Kaveri tilas samalla kerta meijjän porukalle uudet pistarit. Oli oikeanlaista mallia ja hintaa parilla myös alta 60€. Vanhat on kovat ja jotain muuta matskua kuin nahkaa. Ikävä pitää kädessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom