Mistä hieno lompakko?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päädyin kuitenkin Micro Sleeveen, värinä eucalyptus! https://www.mukama.com/fi/bellroy-micro-sleeve-lompakko#/vari-eucalyptus

Aika kätevä kauppa muuten tämä, en ole ennen kuullutkaan. Harkinnassa myös avainlenkki tai -tasku (Orbitkey tai Bellroy)
Naurettava kauppa tuo on. Jumalauta mitä hintoja. Mä avasin taannoin tuon sun linkin ja sen jälkeen se on puskenut Facebookiin noiden mainoksia.
Muovipullo 27.90, metallikorkki siihen vitun pulloon 8.90. Viidentoista euron muistivihkoja ja kolmenkympin lyijykyniä. :hyper:

En tiedä sit. Köyhille kallista, kaikille saman hintaista, mutta joku raja sitä pitäisi olla kuluttajan aliarvioinnissakin.
 
Naurettava kauppa tuo on. Jumalauta mitä hintoja. Mä avasin taannoin tuon sun linkin ja sen jälkeen se on puskenut Facebookiin noiden mainoksia.
Muovipullo 27.90, metallikorkki siihen vitun pulloon 8.90. Viidentoista euron muistivihkoja ja kolmenkympin lyijykyniä. :hyper:

En tiedä sit. Köyhille kallista, kaikille saman hintaista, mutta joku raja sitä pitäisi olla kuluttajan aliarvioinnissakin.
Lompakkojen hinnat ainakin ihan samaa tasoa kuin esim. Bellroyn ja Ridgen muuallakin, tulee myös postikulut halvemmaksi kuin ulkomailta tilattaessa
 
Mikäs tällä hetkellä noista pikkulompakoista on paras? Mulla ollut nyt slider käytössä jokusen vuoden ja mietin, että olis aika päivittää. Noi Bellroyn Micro sleeve ja Card sleeve vaikuttaa ihan päteviltä. Muita vastaavia on? Nykyisen sliderin kanssa alkanut kaipaamaan sitä, että maksukortti olisi erillisessä taskussa mistä sen saa helposti käyttöön.
 
Mä palasin takas Basics sydeemiin kun on kortteja pienempi.

Micro sleeveen tuli ongelma, kun piti liikaa kamaa sivukotelossa, niin se venyi ja yksi kortti ei siellä enää pysynyt.
Se olikin muuten just tuo Nomaticin Basics mikä mulla on nyt pitkään ollu käytössä. Mulla on vähän samaa ongelmaa tuon kanssa, että oon pitäny siellä jotain +10 korttia ja nyt kun haluisin käyttää sitä vaikka neljällä kortilla niin ne on ihan löysästi siellä. Periaatteessa voisi tilata uuden tuollaisen vaan suoraan tai sitten kokeilla vaihteeksi vaikka tuota card sleeveä. Sulla tainnut toi Basics olla aika kauan käytössä kanssa?
 
Ai tuosta Basicsista on tullut uusi malli, missä on yhdelle kortille erillinen tasku. Mulla on se ihan alkuperäinen vielä. Pitääkin laittaa tuo uusi tilaukseen.
 
Mulla kanssa ollut Micro Sleeve tuolta helmikuusta. Hyvä lompakko jos kortteja kannettavana ihan maksimissaan 4-5. Pidin sivutaskussa pari kuukautta kahta korttia, siirryin takaisin yhteen ja on pysynyt paikallaan
 
Mulla kanssa ollut Micro Sleeve tuolta helmikuusta. Hyvä lompakko jos kortteja kannettavana ihan maksimissaan 4-5. Pidin sivutaskussa pari kuukautta kahta korttia, siirryin takaisin yhteen ja on pysynyt paikallaan
Sinne ei kannata missään nimessä tunkea esim seteleitä sivutaskuun tai käy kuten mulle.
 

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Liittynyt
16.4.2002
Viestejä
97 055
Kaupunki
Helsinki
Pitkästä aikaa taas Belroyn saitilta tilaamaan. Pari vuotta menty Basicin pikkuisella. Nyt tämä Belroy.


EE8E83DB-8140-4A4C-B050-C3285AE2A65C.jpeg
 
Onko kallis koska tuntuu että nää kalliimmat yksinkertaisesti kestää paremmin.

Näyttää nykyään olevan alkaen 75 usd + toimitus + verot, materiaaleista ja väreistä riippuen. Vuosi sitten tällänen perusmusta oli 65usd + 30 usd toimitus ja verot mitä olikaan.. Vuoden nyt ollu, nahka on kiillottunu ja naarmuja mitä ny taskuissa pyöriessä tulee, ei mitään varsinaista vikaa nähtävissä.
 
Näyttää nykyään olevan alkaen 75 usd + toimitus + verot, materiaaleista ja väreistä riippuen. Vuosi sitten tällänen perusmusta oli 65usd + 30 usd toimitus ja verot mitä olikaan.. Vuoden nyt ollu, nahka on kiillottunu ja naarmuja mitä ny taskuissa pyöriessä tulee, ei mitään varsinaista vikaa nähtävissä.
Se on vain hienoa kun nahka kuluu. IMO.
 
Meni tämmöinen tilaukseen kun vihdoinkin sain tilattua pienemmän ajokortin:


Onhan tuo nyt aika iso verrattuna puhtaisiin korttiläpysköihin, mutta tulee pidettyä käteistäkin mukana ihan siltä varalta kun kortti ei toimikkaan.
 
Back
Ylös Bottom