Mistä halvimmat tyhjät DVD-levyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikös nykyjään ole olemassa sellasiakin polttavia asemia joilla voi polttaa siihen levyyn tekstejä?? vai olenko kuullut omiani... ? :)

No kumpi parempi, matta- vai kiiltopintainen?

Ennakkomaksu maksettu Nierleen sunnuntaina, eikä vieläkään ole tullut varmistus viestiä sieltä, että olisivat saaneet rahat, vaikka kyllä ne oli tililtä vähennetty. Onko syytä vielä huolestua, vai odotella vielä kenties=?

Ennakkomaksu maksettu Nierleen sunnuntaina, eikä vieläkään ole tullut varmistus viestiä sieltä, että olisivat saaneet rahat, vaikka kyllä ne oli tililtä vähennetty. Onko syytä vielä huolestua, vai odotella vielä kenties=?

Eipä sieltä taija mitään varmistusta ees tulla, että rahat ois tullu perille. Ei ainakaan mulle tullu ku tässä pari viikkoo sitte tilailin.
Kymmenisen päivää tais mennä tilauksesta niin tuli maili, että tilaus lähetetty.

Eipä sieltä taija mitään varmistusta ees tulla, että rahat ois tullu perille. Ei ainakaan mulle tullu ku tässä pari viikkoo sitte tilailin.
Kymmenisen päivää tais mennä tilauksesta niin tuli maili, että tilaus lähetetty.

Ei sieltä tule kuin tilausvahvistus. Tavara saapunut aina n. parin viikon sisään tilauksen jättämisestä. En mä tiedä että kukaan vahvistas mitään rahojen tilille menoja?

Ei sieltä tule kuin tilausvahvistus. Tavara saapunut aina n. parin viikon sisään tilauksen jättämisestä. En mä tiedä että kukaan vahvistas mitään rahojen tilille menoja?

Ainakin kun itse olen sieltä tilannut ennakkomaksulla niin silloin kun saavat rahansa tilileen niin tulee vahvistus sekä tavara lähtee liikenteeseen.

Kyllä siinä menee ainakin viikko ennenkuin tulee mitään varmistusta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Pari kertaa olen nierlestä tilannut, ja hyvin on sieltä tullut paketit perille. Odottele rauhassa.

Eilen perjantaina tuli sitten levyt Nierlestä ihan kotiovelle. Hyvää palvelua, taidan tilata toistekkin kun tulee tarvetta levyille. :)

Eikä menny edes kahtaviikoa kun tuli ne cd:t.

verkkokauppa.com:ista sais joskus tallinasta levyjä niissä ei ollu olleenkaan aihio maksuja..suht halpaa

Ite vasta tilasin tuolta wesellcd.com 100kpl tyhjiä cd-levyjä ja saman verran dvd levyjä maksoi jotain 60e postikuluineen. 30cent oli dvd-levyllä hintaa ja cd-levyllä 18cent.

wesellcd

wesellcd:ltä itse tilannut..tdk:n dvd-r ja cd-r levyjä.Cd:t toiminut kaikki ja dvd levyistä ehkä pari 200:sta ollut toimimattomia

Kaikki eivät välttämättä ole kuulleet, mutta joskus viime vuoden puolella Nierleltä oli varastettu luottokorttitietoja. Suomessakin tuli muutamia tapauksia ilmi ja yhteisenä tekijänä tuntui olevan Nierle.

Hyvä firma muuten, mutta ikävä seikka tuo tietojen vuotaminen. Ite vältän kyseistä firmaa toistaiseksi, vaikka voihan noita tietomurtoja tapahtua yritykseen kuin yritykseen..

Muutama linkki aiheeseen liittyen:

http://plaza.fi/muropaketti/bbs/t448295
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=50223&highlight=nierle
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/55/67086

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom