Mistä halvimmat tyhjät DVD-levyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kellään kokemusta verkkokaupasta tilattavista Samsungin dvd-r levyistä?
Suoratoimituksella tulee tallinnasta ja ei postikuluja, joten näyttäs aika hyvältä :) Mitä tuo moviebox paketointi tarkoittaa?

Otetaan vanha uudelleen ylös. Eli tuossa tänään olen surffannut lävitse noita sivustoja joilla tyhjiä dvd-r levyjä ja edelleen taitaa tuo Nierle olla halvin jos esim ostaa 50 levyä ja niihin kannet. Onko kellään uusia vinkkejä?
Entäs mikä on tällä hetkellä laadussa todettu hyväksi levyksi? Verbatim? Sony?

Ite oon tilannu nierlestä aina TDKoon 1-8x dvd-r levyjä ja ~150 poltetusta ei oo menny yhtää pilalle. Koteloksi oon ottanu niitä 9mm kakspuolisia. Ja asemana toiminut Necin 2500A.

Nierlemediasta tilasin 50 kpl tyhjiä DVD-r-levyjä vähän päälle 20 euroa postikuluineen. Loistava setti ja levyt toimivat hyvin. Toimitus kesti vain sika kauan, maksoin tilisiirtona, eli ilmeisesti sen laskun käsittely kesti.

Nierlemediasta tilasin 50 kpl tyhjiä DVD-r-levyjä vähän päälle 20 euroa postikuluineen. Loistava setti ja levyt toimivat hyvin. Toimitus kesti vain sika kauan, maksoin tilisiirtona, eli ilmeisesti sen laskun käsittely kesti.

Minkä merkkisiä nuo DVD levyt olivat, kyselen ihan mielenkiinnolla kun pitänee itteki tilata tuolta.

Enkä haluaisi tilata sikaa säkissä.

Datawrite 8-x nopeus. Ei näytä enää olevan tuota mun settiä, jos oikein muistan se maksoi 9.90 €.

Tämä on lähinnä ja varmasti on taattua laatua.

http://www.nierle1.com/s01.php?sid=...86848524529&cur=eur&sp=de&ag=1&pp=aa&bnr=3770

Muuten en nyt ole ihan varma, mutta onko laadulla DVD-levyissä oikestaan väliä, sillä DVD-levyjähän ei voi polttaa yhtään yli. Eli jos puksuttaa levyn maksiminopeudella, niin ei kai pitäisi syntyä ongelmia?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse en luota enää kuin verbatimeihin ja ne tulee nykyään verkkokaupan tallinnan sivukaupasta. Nopea toimitus iso plussa.

Tuleeko tuolta Nierlestä minkäänlaista sähöpostia kun maksu on suoritettu tilille tilisiirtona? Entä sitten kun paketti on saapunut niin tuleeko siitä jokin lappu että sen voi noutaa jostain, vai tuleeko paketti ihan ovelle asti?

Tuleeko tuolta Nierlestä minkäänlaista sähöpostia kun maksu on suoritettu tilille tilisiirtona? Entä sitten kun paketti on saapunut niin tuleeko siitä jokin lappu että sen voi noutaa jostain, vai tuleeko paketti ihan ovelle asti?

Sieltä tulee meiliä kun ovat saaneet rahat tilillensä ja paketti lähtenyt matkaan. Postihenkilö tuo sen ihan etuovelle saakka jos satut olemaan silloin kotona. Muuten paketti pitää noutaa lähimmästä postista.

En jaksa tehdä omaa aihetta tälle, mut tietääkö kukaan mistä saa sellaisia cd-printtereitä? Ja onko niistä kenellkäkään käytännön kokemuksia?

En jaksa tehdä omaa aihetta tälle, mut tietääkö kukaan mistä saa sellaisia cd-printtereitä? Ja onko niistä kenellkäkään käytännön kokemuksia?

Moni tavallinen tulostin tulostaa cd/dvd:lle. Esim. Epson Stylus R220..
Siinä levy laitetaan kelkkaan ja sitten masiina tulostaa kuvan levyn pintaan.

Jos on Nierleltä tilaillut ja maksanut luottokortilla nii kannattaa lukasta tämä.

No huhuh, onneksi itte maksoin tilisiirrolla niin ei pitäis olla tuota luottokorttiongelmaa. Jos tosiaan Nierle ottaa ihmisiltä nuita rahoja niin taisi tämä minun ensimmäinen ostos jäädä viimeiseksi.

Hmm.. Minkälaista jälkeä tulee jos tavallisella tulostimella printtaa cd:n pintaan? Onko kestävä? eikös se pidä olla sellainen valkoinen printattava cd kans vai voiko ihan mille pinnalle tahansa?

Hmm.. Minkälaista jälkeä tulee jos tavallisella tulostimella printtaa cd:n pintaan? Onko kestävä? eikös se pidä olla sellainen valkoinen printattava cd kans vai voiko ihan mille pinnalle tahansa?

Niissä levyissä lukaa Printabel mihin voi tulostaa. Ja nykyään on sekä matta- että kiiltopintaisia levyjä joten lopputulos riippuu siitä.
Kyllä ne värit ihan hyvin pysyvät kunhan niitä ei nuole.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom