Mistä halvimmat tyhjät DVD-levyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos sen välttämättä täytyy olla Suomesta niin halvin on kaiketi Verkkokauppa.com. Ei kannata ihan halvimpia tilata, menee jo reilussa vuodessa pilalle, ilman käyttöäkin(kokemusta tästä muutaman kymmentä levyä). Verbatimeista on vain hyviä kokemuksia.

Tuossa olisi ihan hyvä tuote esmes:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=9988
Tulee kyllä Tallinnasta suoratoimituksena, mutta käytännössä sama kuin tilaisit Suomesta.

Miksi muuten haluat ne Suomesta? Esim. Saksasta saa 10e posteilla 30kg asti kotiintoimituksena, eli postikuluja ei tartte pelätä.

hyrre sanoi:
Jos sen välttämättä täytyy olla Suomesta niin halvin on kaiketi Verkkokauppa.com. Ei kannata ihan halvimpia tilata, menee jo reilussa vuodessa pilalle, ilman käyttöäkin(kokemusta tästä muutaman kymmentä levyä). Verbatimeista on vain hyviä kokemuksia.

Tuossa olisi ihan hyvä tuote esmes:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=9988
Tulee kyllä Tallinnasta suoratoimituksena, mutta käytännössä sama kuin tilaisit Suomesta.

Miksi muuten haluat ne Suomesta? Esim. Saksasta saa 10e posteilla 30kg asti kotiintoimituksena, eli postikuluja ei tartte pelätä.

Tuolta aion itekkin tilata 100kpl Verbatimeja... ja niitä sanotaan aihioiksi. :rolleyes:

Huutonetis myydään 28cnt kpl, varmaan saksasta.

Ja miten ne pilalle menee ilman käyttöä?

Mistä saksan saitilta saa 10e postikuluilla??

Kipi I sanoi:

Mistä saksan saitilta saa 10e postikuluilla??
Kaikki poltetut levyt syöpyvät pikkuhiljaa, huonolaatuiset nopeammin. Nierlessä näyttää olevan kulut kympin, kun maksaa tilisiirrolla.

TIlasin nyt tuolta ja pitäisi suorittaa tilisiirto, mutta mitä nämä tarkoittaa

IBAN: <--- onko iban tilinumero?? Luulisin..

BIC/Swift: <-----viite???

Volksbank Wuerselen e.G., Kaiserstr. 75-79, 52146 Wuerselen <----- mihkäs tämä tulee :D Joku osoite...joten ei varmaan mihkää.. OOn vähä :david:

en suosittele tilaamaan mitään paskoja levyjä. Mitä iloa on jostain superhalvoista levyistä, jos niistä puolet ei toimi dvd-soittimissa?

Itse ainakin panostan aina ja ostan verbatimia. Vähän kalliimpiahan ne on mutta toimiivat paremmin kuin halppislevyt.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kun haet halvimpia dvd/cd-aihioita käy vilakisemassa mb.net:in ylläpitämästä hinta seurannasta missä on edullisin hinta suomessa.
Itse tilasin aihioita we sell cd.comista dvd-aihioita ja dvd-kansia ja paketti tuli muutamassa arkipäivässä lähimpään postiin ja lasku seurasi mukana. Postikulut muistaakseni olivat 7,5e(tulee painon mukaan). Hyvä ja luoetettava palvelu, tulivat tanskasta. Voin suositella lämpimästi.

Kipi I sanoi:
TIlasin nyt tuolta ja pitäisi suorittaa tilisiirto, mutta mitä nämä tarkoittaa

IBAN: <--- onko iban tilinumero?? Luulisin..

BIC/Swift: <-----viite???

Volksbank Wuerselen e.G., Kaiserstr. 75-79, 52146 Wuerselen <----- mihkäs tämä tulee :D Joku osoite...joten ei varmaan mihkää.. OOn vähä :david:
Eti sieltä nettipankin valikoista ulkomaanmaksu :)

Ja nierlen sivuston saa myös Suomenkielelle. Ja luottokortilla tilaaminen on ainakin todella vaivatonta.

Sain kokea kantapään kautta nuo halpojen levyjen paskuuden. Tilasin 50kpl Budget merkkisiä dvd-levyjä ja 50kpl ainoastaan yks toimi. Sen jälkeen olen luottanut vain kalliimpiin ja tunnetumpiin levyihin ja tyytyväinen ollut!

Kipi I sanoi:

Ei sitä noin äkkiä ajatellen uskoisi, mutta esim. mulla jonkun verran alle vuoden vanhoista Prodyen levyistä mennyt paskaksi ihan käyttämättömänä ja koskemattomana. Kerran katsoin leffat kun poltin ja sen jälkeen maanneet koteloissaan.

jyriJKL sanoi:
Sain kokea kantapään kautta nuo halpojen levyjen paskuuden. Tilasin 50kpl Budget merkkisiä dvd-levyjä ja 50kpl ainoastaan yks toimi. Sen jälkeen olen luottanut vain kalliimpiin ja tunnetumpiin levyihin ja tyytyväinen ollut!

Mulla on Budgetit toiminut 98/100. Huomasin että kys levyt ei toimi kaikissa asemissa, eli läppärillä meni 2 levyä roskiin ku poltto epäonnistui, mutta toisella koneella (NECin joku polttava) poltto onnistuu erinomaisesti. Maksoin levyistä n 38 senttiä kappale, eli ei oo paha hinta. Jos toimii siis.

Koljonen sanoi:
Eti sieltä nettipankin valikoista ulkomaanmaksu :)

Tai pikemminki EU-maksu :) Ei joudu ainakaan maksamaan mitään ylimääräisiä pankkimaksuja.

Ja kuten täällä on jo sanottu niin ei kannata ostaa niitä halvimpia aihioita, koska ne ei välttämättä pala kunnolla, ei säily jne. Kannattaa ostaa esim. Taiyo Yudenin tai Mitsubishi Chemicals Companyn valmistamia aihiota niin tietää että saa kunnon tavaraa.

Tze sanoi:
Tai pikemminki EU-maksu :) Ei joudu ainakaan maksamaan mitään ylimääräisiä pankkimaksuja.
Eipä sille taida olla mitään erillistä valintaa siellä, vaan ulkomaanmaksu menee EU-maksuna, jos kriteerit täyttyvät.
edit: riippuu varmaan pankista :)

Koljonen sanoi:
Eipä sille taida olla mitään erillistä valintaa siellä, vaan ulkomaanmaksu menee EU-maksuna, jos kriteerit täyttyvät.
edit: riippuu varmaan pankista :)

Juu, niin taitaa riippua, itellä on vaihtoehtoina ulkomaanmaksu tai EU-maksu..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom