Mistä halpaa mehukeittoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JHM
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

JHM

Ikä
42
Kokeilin tänään ensimmäistä kertaa aamuiseen ehrman-elovenakomboon tuoremehun sijaan mustikkakeittoa ja ai perkele ku oli nannaa :kuola: :kuola: :kuola:

Prismassa tuota myytiin 1,69€ per litra eli hinta on kyllä aika suolanen, vaikka tuosta riittääkin n. 3-4 kertaan ku maidolla vähän lantraa. Normimehuun ei enää paluuta ole, joten onkohan tuollaista mustikkakeittoa jostain saatavissa halvempaan mistä ja mihin hintaan?

Lidlissä on muistaakseni 99 centtiä litra ja on käsittääkseni halvin mitä löytyy. Jos ei mitään tarjousta ole, ei tuo mehukeitto halpaa ole. Sitä en muista että onko mustikkaa, mansikka on ainakin.

miska- sanoi:
Keitä itse. Tiivistemehua, vettä ja hieman perunajauhoja niin hyvää mehukeittoa tulee. :thumbs:
Mehukeitto:
# 1,5 dl light mansikka-vadelma -mehutiivistettä
# 1 l vettä
# 3 rkl perunajauhoja

Sekoita kattilassa kylmä vesi, mehutiiviste ja perunajauhot. Kuumenna sekoitellen, kunnes seos sakenee ja kuplahtaa pari kertaa. Älä enää sekoita. Anna mehukeiton jäähtyä haaleaksi.

mehukeitto (2x annos tossa)

Vähän :offtopic: , mutta pakko hehkuttaa - tuo Valion kausimaku, sokeroimaton mustaherukka on älyttömän hyvää! Pitkään oon kiskonut "perusmustikkaa" puuron kans, kun muut maut on vaikuttaneet niin pliisuilta, mutta tuopas olikin kivan raikasta vaihtelua! :kuola:

Juu ja syksyllä voi painua metsään poimimaan kilotolkulla marjoja ilmaiseksi, toistan ilmaiseksi :eek: Säilyvät pakastimessa hienosti.

Sitten ostaa perunajauhoja ja makeutusjauhoa (makeuttaa 1/10 määrällä sokeriin verrattuna, vähemmän paskahiilareita) ja keittelee itse tooodella halpaa ja namia marjasoppaa. :kuola: Tai toimii miska-n ja lapon ohjeiden mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom