Mistä halpa nyrkkeilysäkki??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Denzel
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Joo aloin tässä semmosta miettiin ku oon aatellu että vois ostaa nyrkkeilysäkin ja puntin ohella vähä mätkiä semmosta..ku katoin jostain netistä niin kaikki jotain 150e tai enemmän varmaan..ja minkä kokonen kannattais ostaa? onko tommonen 25kg kuinka hepponen ? ainaki tuntuis että semmonenhan lähtee lentoon :rolleyes:

itse teetätin just nahkasta säkin, tuli maksamaan 100e, 150cm säkki. ei siis kallis ainakaan omasta mielestäni sillä nahka on erittäin kallista ja kaiken lisäksi on todella priima.
mutta jos et halua ~100 euroa säkistä maksaa niin voithan kokeilla vaikka hankkimalla jostain anttilasta tai kesportista vinyylisäkin ja täyttää sen itse jollain raskaammalla. kannattaa hankkia esim. 120cm, sillä pärjää hyvin. ja jos tuntuu että on liian kevyt niin hankit jostain rengasliikkeestä kumirouhetta missä pinnoittetaan kumeja, se on melko jykevää kamaa mutta aika pehmyttä.

itelläni on just kumirouhetta säkissä ja kaksi räsymattoa kiedottuna keskellä, painoa 50 kiloa mutta silti mukavan pehmyt.

Juu pitää käydä melkeen kyseleen jostaki urheiluliikkeestä jos ne mulle halvalla myis jonku semmosen kevyemmän ja sit ite vaan täyttäis jollaki sen..tai sit tekee sen helpomman kautta ja teettää jossain kunnollisen.. :rolleyes:

Ite kävin viime kesänä hakemassa paikallisesta maxi-makasiinista semmosen isohkon mustan tekonahka säkin. Hintaa tais olla 30-40e ja painoa 25kg(muistaakseni). Sisällä on lisäksi semmonen pussi johonka voi laittaa hiekkaa (muistaakseni 15kg lisää painoa). Vähän turhan hepponen kyllä ilman hiekan lisäystä mutta hiekkaahan saa ilmaiseksi.. Eli kannattaa katella halpatavarakaupoista.

Ja kestäny on tähän asti..

Moro!

Joo, mulla on tommonen ringking 32 kiloo. Kyllä siihen saa hakata ihan tosissaan. Eikä mikään älyttömän kallis oo.

[mod]Ei mainoksia :Mike[/mod]

Sori, jos joku loukkaantuu mainostamisesta.

Itellä kans säkin hankinta eessä. Mites tuo säkin pituus, onko nuo yli metrin säkin potkunyrkkeilyyn, ja nämä ~75cm pötkylät pelkkään nyrkkeilyyn?

Mites hanskapuoli? Uskaltaako ostaa halpishanskoja?

rahkanaama sanoi:
Itellä kans säkin hankinta eessä. Mites tuo säkin pituus, onko nuo yli metrin säkin potkunyrkkeilyyn, ja nämä ~75cm pötkylät pelkkään nyrkkeilyyn?

Mites hanskapuoli? Uskaltaako ostaa halpishanskoja?

Itellä on yli metrin säkki ja hyvin toimii kumpaakin, potkimiseen sekä lyömiseen. Kyllä sitä voi kenkää laittaa lyhyempääkin, mutta tuppaa heilumaan aika reilusti siinä vaiheessa. Ja tuskin ne hanskat niin vimottenpäälle pitää olla jos vaan säkki tarkotukseen. Jos siteet löytyy ranteisiin ni niitä kannattaa käyttää jos ei hanskat tue, eikä niistä muutenkaan haittaa ole.

Joop, hanskat voi olla paskemmatkin(itsellä kärkkäisen säkkihanskat) mutta sillon kyllä voi olla syytä käyttää siteitä tukemaan rannetta. Ei tommoset halvat säkkihanskat tue sitten yhtään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Denzel sanoi:
Joo aloin tässä semmosta miettiin ku oon aatellu että vois ostaa nyrkkeilysäkin ja puntin ohella vähä mätkiä semmosta..ku katoin jostain netistä niin kaikki jotain 150e tai enemmän varmaan..ja minkä kokonen kannattais ostaa? onko tommonen 25kg kuinka hepponen ? ainaki tuntuis että semmonenhan lähtee lentoon :rolleyes:

Terve, mulla olisi ylimääräinen nahka saken KUNNOLLINEN säkki, jos kiinnostaa, niin laita meiliä.

donkimmo@yahoo.com

Kannattaa kysellä myös nyrkkeily/Thai Boxing seuroista jos heillä on ylimääräisiä säkkejä nurkissa. Tai myyvät vanhoja säkkejä uusien tieltä pois.

Tule hakemaan täältä Kiinasta (heh heh...). N. 20 kg säkki nailonia aika hyvä laatu 5-10 euroa N. 50 kg säkki kangas huono/käytä harvoin-laatu 10-20 euroa Isot säkit Nailon/nahka (jopa kangas) Kokoa äijä (tosi isoja!) standilla tai ketjuilla kiloista sitten 50 -120 (jopa yli) 20-450 euroa (kalliimmissa säkeissä tosiaan on iskulaskin sekä iskuvoima mittari!!!) Repikää siitä!? Kiinahan on vaan tällainen banaanivaltio... ydinaseet ja mongoolit avaruudessa ;)

Kiinan tietyt kaupungit olis itseasiassa mun mielestä iha ideaaleja asumiseen. Halvat vuokrat ja hyvät palkat kuulemma länkkäreille. Mitä teet Jumi siellä elannokses?

No, vaimon siivellä koti-isänä lasten kanssa. Tosin aloittelen tuossa pientä personaltrainerin hommaa ihan mielenterveyden vuoksi. Mutta muuten katselen kokoajan jos vaikka "oikeita" töitä löytyisi (itse asiassa niitä on vaikka kuinka paljon, mutta laiskuus on hieman iskenyt).

Jusba sanoi:
Kiinan tietyt kaupungit olis itseasiassa mun mielestä iha ideaaleja asumiseen. Halvat vuokrat ja hyvät palkat kuulemma länkkäreille. Mitä teet Jumi siellä elannokses?

Älä sano, jos et ole koskaan käynyt siellä. Kiina on asuinpaikkana ihan omaa luokkaansa maailmassa.

Palkat on hyvät, mutta Kiina kehittyy, ja länkkäreiden kilpailu kovenee. Monessa paikassa pitää olla hyvät tutkinnot ja pitää olla kokenut työelämässä - kiinan kieltä arvostetaan myös koko ajan enemmän.

Viisi vuotta sitten Kiinassa sai helposti esim. Nokialla $10000 kuukaudessa, asunnot ja muita etuja siihen päälle. Nykyään länsimaiset firmat pyrkivät tulemaan toimeen mahdollisimman pitkälle paikallisella väestöllä.

Personal trainerina siellä voi tienata hyvinkin. Kuntosalilla kulkevat kun yleensä ovat varakkaampaa poppoota, ja länsimainen tietämys on ... no, toimivaa paremman sanan puutteessa. Eräs sikäläinen traineri ohjeisti minua SJMV:ssa, että jalka on pidettävä ehdottoman suorana, koska 135 asteen kulma polvinivelessä on se kaikkein vaarallisin :david:

Luulis että tollane iso ukko vois tienata aika hyvinki personal-treinerinä kiinassa :O Onha siellä sitä populaa vissii aika hyvästi nii luulis että niitä rikkaitaki mahtuu sinne :D
Missäpäin Kiinaa muuten asustat?

Missäs päin Suomea Denzel asustelet ja joko olet säkin hankkinut? Itselläni olisi säkki myynnissä Porin suunnalla. H. 30€. Soittele jos kiinnostaa.

Matti Vuokko
050-5908591

Itelläkii on toi säkin ostaminen edessä, tällänen 65kg/180cm kaveri, just alottanu treenaamisen ja ei mitään tietoa siitä, minkä painonen säkin pitäis olla? Mieluusti sellanen 80cm-120cm et pystyy potkimaakii? Mites sit hanskapuoli, tuntuu ne normaalit nyrkkeilyhanskat aika "tylsiltä" niin ajattelin ostaa grappling hanskat, jotenkii tuntuis että niillä sais enemmän nopeutta lyönteihin?

osta säkkihanskat, (löytyy jo muutamalla kymmenellä eurolla), grapplinghanskat tuskin kestävät säkinhakkausta kovinkaan kauaa, sillä niitä ei ole siihen tarkoitukseen tehty! ;)
mullaki säkinosto edessä tässä pian

niin ja säkkihanskatkin ovat "kevyet" joten niilläki saat nopeutta, grapplingit sitten vaparitreeneihin mukaan että totut lukottelemaan ne kädessä!

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom