Mistä halpa nyrkkeilysäkki??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Denzel
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
veikkaisin että sellanen 25-35kg säkki vois olla sopiva,ite oon samaa kokoluokkaa ja 25kg meinaa olla vähän liian kevyt, kun kovalla temmolla ja teholla paahtaa.

Onko teillä mitään kokemusta
http://www.sport-tiedje.com/fi/taurus/boxsaecke/boxsack120.htm <-tälläisestä?

Tai muutenkaan kokemusta tuon kaupan säkeistä taikka tuon merkkisistä. Säkki olis tulossa potku/lyönti reeneihin

mielipiteitä ?

Tilasin juurikin tämän säkin viime viikolla. Pitäisi olla perillä ensi maanantaina. Postituskuluja ei tullut, kun tilasin tavaraa 150 euron edestä. Voin laittaa ensi viikon puolella kokemuksia itse säkistä.

Firmasta sen verran, että vaikuttaa kaikinpuolin luotettavalta puljulta. Nopea yhteydenotto heti tilauksen jälkeen, ja toimitustiedot (UPSin seurantakoodi) heti kun tavara oli lähtenyt varastolta.

Halpaa ei todellakaan kannata ostaa :D, eilen n.20min hakkasin ja potkin kovaa yhtä todella halpaa säkkiä ni kaikki 3 kiinnikettä hajalle..

Budgetsport, 79 ekkerii makso. Tosi hyvä ollut itellä, kestänyt kuukausia hakkaamista ja potkimista.
Ainut pieni 2cm "viilto" tullut, kun roudasin sen autosta sisälle, muuta ei ole ollut.

Tilasin juurikin tämän säkin viime viikolla. Pitäisi olla perillä ensi maanantaina. Postituskuluja ei tullut, kun tilasin tavaraa 150 euron edestä. Voin laittaa ensi viikon puolella kokemuksia itse säkistä.

Firmasta sen verran, että vaikuttaa kaikinpuolin luotettavalta puljulta. Nopea yhteydenotto heti tilauksen jälkeen, ja toimitustiedot (UPSin seurantakoodi) heti kun tavara oli lähtenyt varastolta.

Nonii, nyt on säkki hilattu kattoon ja olen kerennyt sitä muutaman erän hakkaaman ja potkimaan. Vaikuttaa ihan pätevältä ainakin minun tarpeisiin. En ole mikään säkkien suuri asiantuntija, mutta itselleni tämä säkki näyttäisi olevan passeli painonsa ja luultavasti myös kestävyytensä puolesta. Materiaali voi nahkaiseen tottuneelle olla hiukan muovisen oloinen, mutta itselleni ei tuolla ole suurta väliä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom