Mistä aikaa kaikkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mike1
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Gunther
Avioero!

Nyt loppui nalkutukset ja kitinät. Aikaa on juosta salilla, laittaa autoa, piereskellä sohvalla, kusta pitkin reunoja...

Asiaa, kerrankin joku suhtautuu terveesti avioeroon :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi (ja moni muukin) sen sanoi: ehdottomasti suoraan töistä salille - jos nimittäin käy kotona, syö jne. siinä välissä, niin aikaa tuhraantuu huomaamatta jopa useampi tunti! Lisäbonuksena työkaverit saavat päivä toisensa jälkeen ilmaista hupia päivitellessään, miten sinä AINA jaksat kantaa noin HIRVEÄSTI tavaraa mukanasi... (itsellä olkalaukku + reppu, jossa treenikamat) :D

Eväisiin kannattaa myös panostaa, ettei tarvitse kaiken muun kiireen lisäksi vielä laukata joka välissä kauppaan hakemaan jotain hengenpitimiksi.

Tsemppiä, kyllä se siitä pienellä suunnittelulla! :thumbs:

noh, koulusta pääsee kotiin neljältä, sitte treeni tallissa, suihkuun, kello on jotain puol kuus, sitte pikanen ruoka ja tyttöystille, aika noin 18.00, sen kanssa pari kolme tuntia, kello noin 20.30 - 21.00, sitte kotiin, saunaan tai suihkuun, ja iltapala, ja nukkuun noin 22 - 23..aamulla herätys taas 6.30 ja sama uusiks, välipäivinä tosin voi viettää enemmän aikaa tyttöystin kans, tai jos se ei voi tavata ni treeni menee pitemmäks..tai mitä sitte ikinä keksiikin

Itellä oli kanssa sama ongelma kun aika tuppas loppumaan ja nyt käytössä oleva systeemi on kyllä hyvä.

Eli aamulla salille _ennen_ duunia, joutuu joo heräämään aikaisemmin (itse herään 6.00) mutta sitten ei ole stressiä että ehtiikö/jaksaako duunin jälkeen mennä.

Itselläni toi toimii kun junan vessa. Aamulla jaksaa aina vääntää, duunin jälkeen voi tulla vaikka mitä menoa mutta kun on jo aamulla käyty salilla niin ei haittaa. Ainoa haittapuoli on, että ei hirveän myöhään tule kukuttua illalla eli viimeistään puolilta öin oltava nukkumassa.

Minä tuskailin keväällä myös ajan puutetta kun siirryin niin kauas töihin että työmatkoihin menee yhteen suuntaan yli tunti. Ei siis puhettakaan että töistä salille, energia ei riitä ilman kunnon ruokaa. Neljän jälkeen voisikin mennä mutta ei enää puoli kuuden pintaan. Päätin käydä viikonloppuna molempina päivinä ja kerran viikossa illalla. Homma toimi kohtuullisesti, sittemmin olen kyllä käynyt useammin viikollakin ja viikonloppuna vain kerran. Perhettäkin näkee kun treenataan miehen kanssa yhdessä ja poika on viikonloppuisin mukana. Remonttikin alkaa mutta sen tekee palkattu remonttimies ;)
Siirryn parin viikon päästä onneksi lähemmäs töihin, itse asiassa duuni on ihan salin vieressä. Silloin tulee käytyä varmaan joko aamulla tai heti töiden jälkeen salilla.

Originally posted by Tomi
Paljon aikaa säästyy siinä, kun sykyää heti töistä suoraan salille.
Kunpa onnistuisi, tuntuu että olen ihan sekaisin duunipäivän jälkeen. Vaikka olen koittanut melkein kaikkea mahdollista. Ehkä syön liikaa, ehkä liian vähän tai sitten väärin... Tuntuu vaan että ei pysty treenaamaan heti duunin jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom