Jahas, saapa nähdä, että kuinka moneen muuhun threadiin vielä vitutuksessani avaudun, mutta pistetään nyt tähän jotain näin aluksi...
Elikkäs tänään tuli kirje, että "koulutukseen poika".. Ne on sitä kerenny siellä jo pari viikkoa hinkkaamaan, vittumainen mennä jälestä mukaan...
No joo, treenaamisen tämä kusee multa taas ihan varmasti. Työttömänä oli niiiin helppoa olla, kun pystyi koko elämän järkkäämään treenien ympärille: aamulla tyhjällä vattalla pyörää ja sitten treeni päivällä silloin, kun hyvältä tuntui.. ah, se oli elämää...
No, nyt kaikki muuttuu.. Olen pitänyt aamulla treenaamisesta todella paljon, mutta nyt tarvitsisi sitten varmaan tuossa viiden paikkeilla herätä, jos meinaisi ennen koulupäivää ehtiä.. Herkkua ei tule olemaan missään tapauksessa...
Vanhasta muistista tiedän, että mulle ei ole herkkua työ-/koulupäivän jälkeen treenaaminen. Päivän jälkeen on niin veto poissa, ettei millään jaksa ottaa enää rautaan kiinni. Ei kiinnosta ja vaikka sitten aloittaisikin, niin ei kulje... Toki joka 3. tai 4. treeni tulee se ihme, että vaikkei alussa tuntuisikaan hyvältä, niin aloituksen jälkeen alkaa kulkemaan... ikävä vaan yrittää pelkästään siihen luottaa...
Pelottaa, että nyt menee lopullisesti vituiksi tämä dietti... Ei riitä alkuunkaan tämä panostuksen taso, mikä nyt on ollut, jos meinaa jollain lailla saada hommansa tehtyä..Pitäisi paljon enemmän pystyä laittamaan peliin.
Mitähän mahtaa touhusta tulla?
Itkettää jo valmiiksi, kun ensi kesänä olen sellainen 60kg läski riuku... :itku: