Siitä että paino (masu) kasvaa.
Naseva vastaus mutta pitäähän sitä painoa vähän seuratakin :hyvä:
Niin yleisesti olin muutama vuosi sitten alimmalla painolla vähään aikaan, tuolla intissä. Olin silloin tarkalleen 80kg. Tän takia on vähän noloa nyt sitten kun paino lisääntyi sen jälkeen.
Nyt personal traineri käski pitää kevyemmän viikon, 2 krt salia ja joku 4h aerobista
Kattellaan, kattellaan. (tota painoa)
Jos toi paino ei tipu sillä 2300 kcal. Niin sitten mennään alemmas tohon 2100 kcal. PT sanoi että pysy 2100-2500 alueella. Ei siis alle 2100 pitäs mennä varmaankaan?
Tein itelleni sellaisen suunnitelman, jossa näkyy mihin mennessä pitää olla paino pudotettuna, vielä ollaan aikataulussa.
Ens vuoteen mennessä, 1.1.2015 on maali ikäänkuin. Sitten pitää olla 75kg (ainakin alle 80), ja tuossa on tarkoitus pysyä. Täytyy myöntää että aikataulu on kyllä kova ja on mahdollista että epäonnistuu tuohon päivämäärään asti, tästä vaiheesta kevättä, kun alkaa laskemaan eteenpäin sitä painonpudotus nopeutta.
Mutta yrittänyttä ei laiteta vai mitä
Aerobista pitää jaksaa käydä aktiivisesti sitten varsinkin huhtikuun puolella kun nilkan nivelside paranee. Prkl kun harmittaa tämä vieläkin mutta ei tälle nyt mitään voi tehdä muuta kun kuntouttaa nilkkaa ja kävelylenkit :wall:
Kyllä mä olin ajatellut yleisesti tavoitteina että parempi juoksukunto olisi aika jees tavoite. Sitten tietenkin parempi vartalonkoostumus, sellainen tietynlainen esteettisyys (rasvaprosentti normaaliksi). Jos mukana tulee voimaa lisää niin mikäs sitten.