Miss Suomen 4 liikakiloa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja demos
  • Aloitettu Aloitettu
Näkyykö neljä kiloa nesteitä nyt sitten missään vaikka Tuomisto ne saisikin(saa) tiputettua?

Ps. Ylättäen Laila Snellman on ensimmäisenä kuuluttamassa että painoa pitääkin pudottaa kun ei tiukempia misuja vastaan Tuomisto muuten pärjää, onneksi eukko itsekkin on pysynyt mallin mitoissa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ylivoimaisesti suurin osa miehistä pitää kyllä tuota "4kg liikaa"-Miss Suomeakin huomattavasti viehtättävämpänä kuin fitnessnaisia...itse mukaan lukien. Näyttää tulleen rintoihinkin hieman lisää, mitä muissa kuvissa nyt on näkynyt.

Ps. Ylättäen Laila Snellman on ensimmäisenä kuuluttamassa että painoa pitääkin pudottaa kun ei tiukempia misuja vastaan Tuomisto muuten pärjää, onneksi eukko itsekkin on pysynyt mallin mitoissa..

:hyvä:

Näkyykö neljä kiloa nesteitä nyt sitten missään vaikka Tuomisto ne saisikin(saa) tiputettua?

Mistäs sä tiedät, että ne on "nesteitä". Kai tuo Snellman voi kommentoida Tuomiston mallimittoja vaikka itse ei niissä olisikaan. Voinhan mäkin kommentoida pro-tason kehonrakentajien lihaksia vaikka itse en olekaan samalla tasolla. Eiköhän tuo eukko tiedä kuitenkin jotakin noista mallihommeleista vaikka itse lehmä onkin.

Edit: sehän sitten vaikeaksi menisi jos edellytettäisiin kaikilta arvostelijoilta vähintääkin samalla tasolla olemista kuin itse arvostelijoilta. Siinä olisi moni arvostelu (urheilu)laji vailla tuomareita.

Ei tietenkaan suoraan, mutta jos tarkoituksenasi on vaittaa, etta missikisoissa vain leikellyt ja laihat parjaavat, niin laitapa yksi kolmen karki maailmanmestaruustason fitness-kisoista, jossa voittajaa ei varmasti olisi kirurgin kaden kautta paranneltu.
Niiinniin mutta sehän olikin pointti kun ihannoidaan sellasta "luonnollista" kauneutta ja toivotana sellaista kisoihin eikä pyöreydellä olis sit muka väliä. Meinasin että kyllä tuolla on.

Mistäs sä tiedät, että ne on "nesteitä"..

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/658801?tuomisto_satu

"– En koe missään nimessä rupsahtaneeni. Olen sporttisessa kunnossa ja kilot lähtevät, kun poistan nesteitä vartalostani."

Ja Tuomisto siis aikoo pudottaa nämä neljä kiloa kisapaikalla, siinä ajassa jos saa neljä kiloa rasvaa pois niin propsit sitten vaan.

Kai tuo Snellman voi kommentoida Tuomiston mallimittoja vaikka itse ei niissä olisikaan. Voinhan mäkin kommentoida pro-tason kehonrakentajien lihaksia vaikka itse en olekaan samalla tasolla. Eiköhän tuo eukko tiedä kuitenkin jotakin noista mallihommeleista vaikka itse lehmä onkin.

Tietysti voi arvostella vaikkei itse mallinmitoissa olekkaan mutta Snellmanin nyt luulisi tajuavan että vaikka Satu diettais ittensä kuinka hoikaks ei se tule pärjäämään luomuna Miss Universum kisoissa ja tästä syystä ihan turha yllyttää Tuomistoa pudottomaan painoa.

Olenko ainoa jonka mielestä näissä missikisoissa olevat leidit ei nyt edes ole kovinkaan viehättäviä? enkä tajua miksi naisten täytyy pistää hirveät meikit. mielestäni kauniimpi ilman mitään sotkuja naamassa.

Olenko ainoa jonka mielestä näissä missikisoissa olevat leidit ei nyt edes ole kovinkaan viehättäviä?
Et ole. Varsinkaan juuri tuossa kunnossa, missä kisailevat. Noi 4 kiloa on tehnyt ihan hyvää tonkin neidin ulkonäölle IMO.

Et ole. Varsinkaan juuri tuossa kunnossa, missä kisailevat. Noi 4 kiloa on tehnyt ihan hyvää tonkin neidin ulkonäölle IMO.

TODELLAKIN samaa mieltä. mun mielestä paljon parempi after ku before. =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom