Miss Suomen 4 liikakiloa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja demos
  • Aloitettu Aloitettu
Kaikki joukolla vinkkeja antamaan! Voiko missi olla liian laiha? Ovatko suomalaiset jo niin lihavia, etta jokainen, joka on suurinpiirtein kuosissa, kuvataan julkisuudessa anorektiseksi haviajaksi? Voisiko Miss Suomen laittaa vaikka treenaamaan joidenkin pakkotoiston mimmien kanssa? Kuka auttaa pelastamaan Suomen maineen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos missi on sellanen rasvaton ja lihakseton, niin ei kyllä ole mikään silmiä hivelevä näky. Lihaa alle ja rasvaa sen verran, että vähän erottuu lihat. Joku urheilijaneitokainen vois pelastaa Suomen maineen.

Unohtamatta vastustamattomia kasvoja:kuola:

Jos missi on sellanen rasvaton ja lihakseton, niin ei kyllä ole mikään silmiä hivelevä näky. Lihaa alle ja rasvaa sen verran, että vähän erottuu lihat. Joku urheilijaneitokainen vois pelastaa Suomen maineen.

Unohtamatta vastustamattomia kasvoja:kuola:
Ainut vaan kun sellaiset ei todennäköisesti Miss Universumissa pärjää. Tuskin siis Suomea pelastais;)

Sellanen nättikasvoinen "punttimimmi" ei valitettavasti pärjäis tuola kirurgiabarbien vierellä. Tuolla pärjää, pitkät, hoikat ja leikellyt naiset. Eikä sinänsä siinä mitään vikaa, mutta aika epätodennäköistä on voittaa ne luomukauneudella.

miss-usa-bikini-5.jpg

Liitteet

• missuniverse2002o.jpg
    missuniverse2002o.jpg
    56,9 KB · Katsottu: 877
  • puertorico.jpg
    puertorico.jpg
    157,2 KB · Katsottu: 2 559
No jos en aivan vaarin nae, niin ainakin ylimmassa kuvassa ollut on jalkojaan tavanomaista mallia enemman treenannut...

No jos en aivan vaarin nae, niin ainakin ylimmassa kuvassa ollut on jalkojaan tavanomaista mallia enemman treenannut...
Nojaa, yleensä noil tummil mimmeil on melkee kaikilla tollaset käsivarret yms., selkeesti geeneissä toi lihaksiston pyöreys. Kyllä tuo minusta enempi laiha on kun "treenattu". Siis onhan sillä hyvä kroppa mutta ei sillä kyllä hirveesti rasvaa ole.

crystleAP1304_468x812.jpg

2573446.jpg

En tiiä tietenkään mitä tarkoitat sinun makuusi treenatulta:)

Liitteet

• crystle-stewart-1.jpg
    crystle-stewart-1.jpg
    25,3 KB · Katsottu: 496
Eikö tää nyt olis mennyt samassa ketjussa niiden Mikko Kivisen läskien kanssa?

Onpas laihat kädet. Mitään pyöreyttä minä en kyllä näe lihaksien saralla :D
Mä tarkoitinkin lihastoksellisesti esim. olkapäät vaikka niissä ei ole yhtään lihaa on kuitenkin pyöreämmät kun peruslaihalla suomalaisella.

20080411__MissUSA~3_Gallery.jpg

Kyllä mun silmään nuo Meahin kuvien tytöt näyttää treenatuilta.
Noi paskalehdet nyt myy nykyään provosoinnilla. Miss suomen valitsee suomen kansa. Ehkä ne voisi valita jo jollain raadilla noi kansainvälisten kisojen ehdokkaat, jos ei tän maan maku kelpaa.

Eloveenatytöt on parhaita. :rock:
Kai se on sitten joistain laihaläski, jos naisessa on pehmeitä muotoja?

Ainut vaan kun sellaiset ei todennäköisesti Miss Universumissa pärjää. Tuskin siis Suomea pelastais;)

Sellanen nättikasvoinen "punttimimmi" ei valitettavasti pärjäis tuola kirurgiabarbien vierellä. Tuolla pärjää, pitkät, hoikat ja leikellyt naiset.

Eikos nuo kisoissa parjaavat punttimimmitkin ole ihan kohtuullisesti leikeltyja? Niin kasvoista kuin rinnoistakin?

Eikos nuo kisoissa parjaavat punttimimmitkin ole ihan kohtuullisesti leikeltyja? Niin kasvoista kuin rinnoistakin?
En tiedä nyt mistä kisoista puhut? :D

Mutta Miss Universessa ainakin.

Tuo misssuomi näyttää nykyisessä bulkkikunnossaan kyllä paremmalta kuin laihiksena.

missilihoiSL_vi.jpg

Miss suomen valitsee suomen kansa.
Täh?:wtf: Kyllä mä ainakin olen tähän asti ollut siinä käsityksessä, että joku raati nuo valitsee. Enpä ole kyllä pahemmin missikisoja seurannutkaan, että voin olla väärässä.

En tiedä nyt mistä kisoista puhut? :D

Mutta Miss Universessa ainakin.

Vaikkapa niissa, joissa tallaiset neidot parjaavat: http://contests.ironmanmagazine.com/~photos/781/Figure/781mpf0785.jpg (ei sitten hermostuta, vaikka kuvassa viime aikojen ikavista uutisista tuttu kisaaja onkin). Siina voisi veikata ainakin rintaimplantteja, nenan korjausta ja hampaiden valkaisua joko kemiallisesti tai sitten posliinipinnoitusta. Toinen esimerkki voisi olla http://www.hardfitness.com/emagazine/issue21/cover.jpg jossa rintaimplantit nyt ainakin.

No hah, mutta ei se riitä että ne on korjattu. Eiköhän noi nyt aika kaukana "mallikauneudesta" ole. Ei noita voi edes verrata.

Ei tietenkaan suoraan, mutta jos tarkoituksenasi on vaittaa, etta missikisoissa vain leikellyt ja laihat parjaavat, niin laitapa yksi kolmen karki maailmanmestaruustason fitness-kisoista, jossa voittajaa ei varmasti olisi kirurgin kaden kautta paranneltu.

Tarkemmin ku kattoo ni onhan toi miss Suomi aika kuvottava ihrakasa noin lihavassa kunnossa.:rolleyes:

Mutta tosissaan onko noi miss universum kisat olleet enää pitkään aikaan ns. luomukisoja?

Täh?:wtf: Kyllä mä ainakin olen tähän asti ollut siinä käsityksessä, että joku raati nuo valitsee. Enpä ole kyllä pahemmin missikisoja seurannutkaan, että voin olla väärässä.

Näinhän se on. Muutama "ammattilainen" ne valitsee, eikä Suomen kansa. Kansalla sitä paitsi on yleensä eriävä mielipide.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom