Missäs päin olette joskus treenanneet??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janne31
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä muutamia paikkoja, missä on tullut treenattua (alle 1 kk:n ei lasketa)
Raahe: RKV-86:n -salilla, Sipolan sali
Oulu: PT Gym, Urheilutalo
Kokkola: KokkoGym, Urheilutalo
Järvenpää: Poweri, Harjulan koulu

Siistein sali tähän mennessä, missä on tullut treenattua, on Shanghai Gold's Gym...

Joku voi jo näistä tunnistaa mut, mutta ei haittaa...

Olen treenannut vakituisesti vain yhdellä salilla, muut salit on missä olen treenannut ihan muutaman kerran vaihtelun vuoksi tai koska olen ollut toisessa kaupungissa.

Saleja missä olen käynyt treenaamassa ja kommentteja:

-Xl-Gym, sali jossa vakituisesti treenaan, hyvä sali ja hyvät laitteet.

- Wellness Iso-Omena + Ruoholahti, en tykännyt kummastakaan.

- Lappeenrannan Platinium, hyvä sali + hyvät laitteet.

- Joensuussa varmaan kaikki salit olen käynyt läpi, ihan ok-saleja.

- Oulun performance, pieni sali.. suunnattu enemmän naisille ja tavallisille kuntoilijoille.

Sinä ne tais olla......

:)

Siperiassa yhdessä heinäladossa. Paikkaa ei kyl oikeen voinu sanoo punttikseksi, kun pystypunnerrusta tehtiin hevoskärryillä jne... :( Kyl mul on hauskaa:lol1: :lol2:

Mökil, treenilaitteina penkki ja levypainot.

Naantalin kaupungin salilla. Pieni ja aina sai odottaa et jompikumpi penkki vapautu ku vast penkin jälkeen treenasin hauikset.

Kupittaan urheiluhallilla Turussa. Palautumisjuomaksi yleensä perunamuusia.

Kotona vähän aikaa weiderin monitoimipenkil.

Isovanhempien kellaris samaisella monitoimipenkillä.

Sali82lla. Hyvä sali, sielä edelleen.

Onhan noita saleja tullut jonkin verran koluttua.. Laitan tähän vaan sellaisia missä olen punttia nostellut(en aerobic paikkoja).

Kampin Motivus:
Silloin kun siellä kävin niin en kehtaa edes myöntää miten treenasin, siitä on kyllä aikaa. Sali oli ihan hyvä, muistaakseni aika pieni, mutta siisti.

Tapiola XL-gym:
Siellä treenasin aika kauan ja tykkäsin kovasti.

Lappeenrannan Platinium:
Mielestäni kaikin puolin ok.

Esport center:
Aivan liian ahdas ja jotenkin sekava mun makuuni..

Nykyään treenailen kaikin puolin viihtyisällä salilla Espoossa..
;)

Originally posted by Voimanainen
Sellainen laatupaikka jossa nuorena käytiin oli HUITTISISSA Tennishallilla. Oli sitten ihan vimpan päälle mahtava paikka kuten arvata saattaa :lol2:

kuntokeskus Spiraali, ei se mikä ihan skeida paikka ole... mun mielestä...
Yksi parhaista mikä on jäänyt mieleen on toi JiiPeen kuntosali!:)

Originally posted by Kynäniska
Ootko käyny myös Kuplahallin- ja Noljakan salilla?

No joo, pakko on kai korjata vastaustani, että en ole ihan kaikilla saleilla Joensuussa käynyt. Keskustan kaupalliset salit on tullut aika hyvin koluttua.

Kuplahallin sali, kuulostaa hyvältä. :D

Originally posted by Superman77

Kuplahallin sali, kuulostaa hyvältä. :D

Jos käyt Joensuus päin, ni käypä kattomas. Siltä salilta on muuten oikeesti lähteny muutamia vahvoja äijiä. Siinä on sali missä on kunnon basement-fiilistä.:D Niin ja on varmaan vieläkin Joensuun ainut ilmainen sali!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joensuun saleja bbgym ja fitness jossa käyn tällä hetkellä. Sitten tuossa naapurikunnassa kontiolahdella kävin kolmisen vuotta. Hyvä kunnan ylläpitämä sali..

Originally posted by Kynäniska
Jos käyt Joensuus päin, ni käypä kattomas. Siltä salilta on muuten oikeesti lähteny muutamia vahvoja äijiä. Siinä on sali missä on kunnon basement-fiilistä.:D Niin ja on varmaan vieläkin Joensuun ainut ilmainen sali!

mites joku voi tietää joensuusta jotain?! :D Tosiaan noljakan, eli punttipoikien sali ja kuplahallin salit jäävät usein unohduksiin vaikka itseasissa sieltä tulevat kovimmat nostajat (voimanostajat, vahvamiehet) Tilat ei kummallakaan salilla ole parhaat, mutta painoja riittää (ainakin noljakassa) ja tunnelma on aivan eri luokkaa kuin jossain esim. f&a clubilla. Ja noljakan salihan on kellari :p

ps. itse olen käynyt joensuun kaikki salit läpi moneen kertaan.

Noljakan salilla tuli käytyä noin nelisen vuotta, hyvä ja halpa, mutta aukiolo ajat sieltä syvältä.

Lappeenrannan teknillisen korkeakoulun "sali" eli kaikki ne noin 20 neliötä mitä siellä ainakin silloin oli. Tuli silloin tällöin sellanen korkean paikan leirin tunnelma, kun ei meinannu oikeen saada happea.

Gold´s Gym Liman Camachossa. Tangot ruosteessa ja ilmanvaihto samaa luokkaa Ltkk:n luolan kanssa. Tossa ne huonoimmat.

Muuten M&M ja Ikituuri Turussa, koulun sali jenkeissä ja Tampereella pieni mutta riittävä EveryBody.

1. Kotitilalla aitassa ruosteisilla punteilla (70kg) ja itsetehdyllä penkillä.

2. Kotitilalla ladossa ruosteisilla punteilla (70kg) ja itsetehdyllä penkillä.

3. Kaverin kotona aitassa ruosteisilla punteilla (70kg) ja itsetehdyllä penkillä.

4. Kotitilalla sisällä ruosteisilla punteilla (70kg) ja itsetehdyllä penkillä.

5. Kotona ullakkovarastossa ruosteisilla punteilla (70kg) ja itsetehdyllä penkillä.

6. Satunnaisesti yhdellä salilla Västeråsissa.

7. Kotona kellarissa ruosteisilla punteilla (70kg) ja itsetehdyllä penkillä.

8. Kotona autotallissa ruosteisilla punteilla (70kg) ja itsetehdyllä penkillä.

9. Kokkolassa siellä ison palloiluhallin (?) punttisalilla. Hyvä paikka!

10. Kotitilalla autotallissa ruosteisilla punteilla (70kg) ja itsetehdyllä penkillä satunnaisesti.

11. Raahessa siinä Miilukangasta vastapäätä olevalla salilla. Ihan OK paikka.

12. Oulussa työpaikan salilla. Ei mikään kovin upea, mutta oli kiva mennä heti töiden jälkeen salille ja sitten kotiin :)

13. Oulussa Välkkylän Wellness. Saas nähdä mitä siitä tulee... :-/

Joensuussa muutamat treenit kupliksella ja noljakassa. Muutama sata treeniä fitneksellä sekä sen nykyisessä että edellisessä paikassa. Ja viime aikoina sit BBllä hyvin satunnaisesti. Nii ja Lehmon salilla sit kans joskus :)

Power Gym, Tampere
Atletico, Tampere
SteelBody, Tampere
Wolf, Tampere
Powerhouse Gym, Tampere
Greenock Sports Centre, Greenock, Skotlanti
Alexium, Helsinki
Gold's Gym, Helsinki
Blue Fitness, Espoo
Wellness Iso Omena ja Ruoholahti

Tämän hetkinen sali on sitten Gym Athlon, Helsinki.

Minä olen kolunnut varmaan lähes jokaisen pikkusalin tuolta koillis-pohjois-Helsingistä. Ja Tapanilan Erän. Töölö Gymillä viihdyin vuoden. Yhden kesän englannissa The Mill -nimisellä salilla.

Lyhyempiä (=1 käynti - kuukausi) visiittejä olen tehnyt:

- Se Sörnäisten rantatiellä oleva, nykyään nimeä vaihtanut joku sali
- Forme Hesarilla
- Kisahalli
- Myyrin kuntokeskus

Ja nyt minäkin Athlonissa, kuten Dangerous_Dave :kippis1:

Suositut

Back
Ylös Bottom