Missä vika?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi! Noniin oon uusi täällä ja en tiiä oikeen mihin kirjottaa ja näkyykö tää edes.oon lukenu aika paljon pakkista ja hyvii juttuja tääl on:) alotin nyt sit tyhmänä uuden ketjun kuitenkin.halusin kirjottaa ku on niin epävarma olo kokoajan.Ikää on 22 ja pituus 178cm,paino nyt 86kg ja salilla oon ehkä käyny 5 vuotta mut en melkein koskaan säännöllisesti,joskus 2-3 viikos joskus kerran viikos tai ei sitäkään.oon yrittäny reenata kroppaa suht tasaisesti.aina ku on tullu käytyä nii on treenannu oikeestaan täysillä,toistot on pyöriny 10 paikkeilla.eli aikalailla kehonrakennus tyyppistä kai.mut tuloksia on kyllä tullu(siis aikasemmin).2 vuotta sitten rupesin syömään paljon enemmän ja massaa tuli.söin paljon perus ruokaa ainakin lihaa.en käyttäny lisäravinteita.tuloksia:parhaat tulokset penkissä 9x130,140x4, 150kg oon nostanu enkä koskaan kokeillu enempää.mavea en paljoo tehny mut 210kg oli paras.kyykkyä ei tullu tehtyä.paino oli parhaimmillaan n.96-98kg tasan vuosi sitten.olihan fättiä mahassa vähän enemmän muttei paljoo.mut sit jouduin heinä kuussa(2010) leikkaukseen kun umpilisäke meni.pääsin takas himaan ni paino 86kg,jeejee:Psit syksyllä rupesin käymään salilla enemmä ja paino alkoi nousta taas.voimat oli aika samoissa onneks:) joulukuussa paino oli n.92 asiat oli ihan jees kunnes iski pieni loppuunpalaminen.(työ)->makasin himas vaan,söin paljo vähemmän ja paino tippu,sit viel iski vatsatauti.->paino 84kg.wuhuu.sen jälkeen otin niskasta kii itteeni ja aattelin et nyt perrrrkele.oon nyt käyny 3kk säännöllisesti gymil ja syöny hyvin yli 3000-3500kcal päivässä.mut mitään ei tapahtu,paino ihan samassa ja treenit ei kulje,ei tunnu samalta enää.en ees saa kunnon pumppii päälle!mut voimat suht samoissa.et kysymys onki et mitä pitäs tehä?oon vaihellu toistoja ja liikkeitä jne.pitääks mun taaas ruveta syömää iha sikana vai onks mun testo tasot jotenki heitelly jne.?vai pitäskö alottaa pienillä painoilla ja siitä sit ylöspäi?.olis kiva tietää jos jollain olis ollu samanlaisii kokemuksia.ja kiitos jos joku jaksaa vastata

Itellä vähän samanlainen historia! Vanhat tulokset ollut tosi hnyviä kun tuli reenattua reilu vuosi putkeen: Sen jälkeen erinäisiä 6kk reenejä 3 vuoden sisällä ja sillon vielä reenit kulki mut vuosi sitten kun rupesin taas kerran reenaileen ja suhkot kovaa alottelin ja monet reenit viikos niin eipäs enään kulkenutkaan! Luultavasti lihasten hermotus olis pitänyt saada kuntoon eli siis kevyttä reeniä, paljon palautus päiviä, ja paljon lihas huoltoa lähinnä venyttelyä.....Näillä ohjeilla kun reenailin sen 3kk niin rupeskin taas kulkemaan ja tällä hetkellä menee jo niin kovaa et tässä oikeen odottelee ja pelkää et koska joku paikka sippaa! Eli tauon jälkeen kun luo hyvän pohjan reeneille niin kyllä se siittä. Sitä voi vaan jossain vaihees taukojen aikana mennä niin tukkoon et lihaksilta kestää vähän totuttua kaemmin tottua taas reenihin!!! Noh johan tuli aika stoori mut enyway ota alku rauhallisesti niin kyllä se siittä lähtee!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom