Missä vika?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja geged
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jos se paino tuntuu junnaavan samassa, eli ei nouse eikä laske, niin pistele joka päivä yksi purkillinen ravitsevaa Milbona-maitorahkaa. Illalla vielä herkuttelet parilla ruokalusikallisella kalaöljyä, niin eiköhän homma lähde sillä käyntiin. Erittäin yksinkertaista, huolehdit vain siitä, että viikossa kuluu 7 puolen kilon rahkapurkkia.

Vaikeampi mutta myös tehokkaampi vaihtoehto olisi mennä vaikka osoitteeseen www.kalorilaskuri.fi ja merkitä viikon ajan kaikki syömisensä sinne ja sitten muokata ruokavaliota Pakkotoiston mainioiden ja erittäin runsaiden ohjeiden mukaisesti.

Avataanpas oma postaus tili... :)

..ja asiaan. Eli itse olen käynyt nyt 1,5v salilla aktiivisesti ja lähes koko ajan olen treenannut 2 jakoisella 4 kertaa viikossa. Sali on mulle vain harrastus joten en ole jaksanut pitää päiväkirjaa sen kummemmin treeneistä kuin syömisistäkään vaan olen nostanut painoja aina kun edellisillä alkaa menemään 10 toistoa. Ruokailut olen hoitanut suhteellisen fiilispohjaisesti niin, että kuitenkin heti aamusta kaurahiutaleita + purkki rahkaa jolla saa hyvin päivän käyntiin, siitä n. 3 tuntia ja jotain koulun normiruokaa reippaasti ja päivä jatkuu joko 3 tunnin välein ruokailulla jos olen viimeksi syönyt tukevampaa ruokaa tai 2 tunnin välein jos viimeinen eväs on ollut esimerkiksi purkki rahkaa ja leipää tms. eli kevyempi. Illalla viimeinen ruoka on ollut ennen nukkumaan menoa purkki rahkaa (250g) ja jugurttia + 2 rkl rypsäriä. Painoa olen suunnilleen katsellut niin, että hypin sinne vaa'alle muutaman kerran viikossa aamuisin ja katson, että se nousee hitaasti mutta varmasti ja jos se nousee liikaa niin hieman koitetaan vähentää syömistä.

Näillä eväillä elopaino on noussut 1,5 vuoden treenauksella 60kg:sta -> n.73kg ja vatsalihakset näkyy edelleen. Tottakai sitä hieman pyöristyy kun plussalla mennään, mutta äkkiähän noi dieettaa pois kesäks ja talvella voi sitten bulkkaa sinne villapaidan alle vähän huolettomammin :thumbs:

Eli kaipa tässä tarkotuksena oli sanoa, että huolella sitä ruokaa vaan naamaan jos haluaa kokoa lisää...ei se niin helposti läskiksi muutu nopeasti jos pitää ruokavalion siistinä.

Suositut

Back
Ylös Bottom