missä vika kun lihas ei kasva tuloksiin verrattuna

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja crack
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Away sanoi:
W-Lo: Jos ohjelmassasi on pääliikkeenä penkki tangolla, vaihda se loivaan vinopenkkiin tangolla. Tangon lasket lähelle kaulaa.

Täytyy varmaan kokeilla, yleensä oon ottanut muutaman sarjan vinopenkkiä penkin jälkeen, mut jos nyt kokeilis toisin päin...
Kiitti.

Timba79 sanoi:
Onko ravintoa tarpeeks yli kulutuksen?? ei paljon kasva patti jos ei oo safkaa tarpeeks, voimat kyllä saattaa kasvaa ihan mukavastikin. Mulla on käynyt niin vaikka dietillä olen.

Luulen, että Timba on tässä asiassa lähimpänä totuutta. Itse olen tuskaillut täysin saman asian kanssa. Koin ahaa -elämyksen noin kolme kuukautta sitten luettuani näitä pakkislaisten juttuja.

Eli lisää kaloreja koneeseen! Minäkin luulin syöväni kuin hevonen, mutta muutaman viikon ruokailuja seuraamalla karu totuus paljastui... Minähän söin kuin mikäkin paskavarpunen. Ei lihasmassaa paljon kerry, jos ylimääräisiä kaloreja on päivässä n. 10-50 (niin kuin minulla oli). Kyllä koneeseen pitää saada ne +500 kaloria, jos jotain haluaa tapahtuvan. Kuten laihduttaminen, myös syöminen vaatii harjoittelua.

Vinkki: pistä päivän tavoitekalorit paperille. Toisin sanoen pistä ylös montako kananmunaa, rahkapurkkia, tunaa jne. päivässä pitää syödä. Esim. tavoitteenasi on syödä 5 kananmunaa ja aamulla olet vetänyt niistä 2. Illalla huomaat paperista, että 3 kananmunaa on vielä "rästissä" ja sitten vaan kiskaiset ne johonkin väliin.

Tämä on toiminut minulla, kannattaa kokeilla.

Ihan vaan rintalihaksista. Jouduin jonkin aikaa sitten treenaamaan penkkiä/vinopenkkiä tangolla leveällä otteella - ja kappas perhanaa, sehän otti rintalihaksiin oikein kunnolla. Että niin leveä ote kun tangosta vain saa ja treenaamaan. Saapa nähdä mitä tämä tekee omille ns. lihaksilleni...

Niin, ja se syöminen, se syöminen...onni täällä vaihtelee, ja ruokahalu...pitäisi kai minunkin alkaa pitää ruokapäiväkirjaa...

Kauanko sitä treeniä on takana? Lihaksen kasvattaminen on pirun pitkä projekti ja muutokset sen verran pieniä jotta tulosta on silmällä vaikea nähdä. Ota nyt itsestäsi kuva ja katso sitä vuoden päästä, niin saattaa jotain kehitystä huomata tapahtuneen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom