Missä vaihessa magnesium?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VelttoV
  • Aloitettu Aloitettu
Ostin magnesiumtabuja. Olen nyt ottanut palautusjuoman yhteydessä. Kannattaako se vai onko mitään väliä? Palautusjuomassa otan heraa 1dl, dextroosia runsas ruokalusikallinen ja kreatiinia runsas teelusikallinen. Vitamiinit hoidan monipuolisella ruokailulla ja möllerin tupla rasvahappo ja vitaminikapseleilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä onko merkistystä milloin ottaa, mutta ite otan aamulla ja silloin kun alotin niin häipy viikossa elohiiret sun muut ylimääräset tärinät.

Itse otan magnesiumit illalla sen lihaksia rentouttavan vaikutuksen vuoksi,hyvä unilääke.Tunti ennen nukkumaanmenoa magnesium ja sinkki ja puolen tunnin päästä hera ja öljy.

natu76 sanoi:
Itse otan magnesiumit illalla sen lihaksia rentouttavan vaikutuksen vuoksi,hyvä unilääke.Tunti ennen nukkumaanmenoa magnesium ja sinkki ja puolen tunnin päästä hera ja öljy.

Pitääkin kokeilla tätä, kiitti vinkistä! :kippis1:

Hullu inkkari sanoi:
Magnesium-sinkki puristeet + Pirkka b-vitamiinitabu = edullinen ZMA

Pitää kokeilla jos sais unta paremmin noiden avulla! Mistä noita saa ja paljon pitää ottaa iltasin? Ei kai tuu liikaa ku aamulla otan vitamaxin? Nii ja paljon maksaa? :)

unensaantiin valeriaanaa luontaistuotekaupasta! tai imovaneja lääkäriltä.
tai vielä parempi: elämän tapojen muuttaminen (ettei yökausia kirjoittele pakkotoistolla)

Pirkan b-vitamiinit siinä missä muutkin vastaavat pirkan tuotteet ovat edullisia, mutta vitamiiniahan niissä on siinä missä kalliimmissakin; kolmella eurolla pitäisi purkin irrota. sinkin ja magnesiumin olen nähnyt useammassa purkissa samassa puristeessa, tosin jotkut valmistajat laittavat magnesiumin ja b-vitamiinin yhteen koska kyseinen vitamiini tehostaa magnesiumin imeytymistä. tehköön kukin miten lystää. niiden purkkien hinnat vaihtelevat 5-10e maastossa riippuen tietenkin purkin koosta sekä valmistajasta.

vielä: olen kuullut että b-vitamiinia voi ottaa ennen nukkumaanmenoa, koska se ei ole niin piristävä vaikutukseltaan että haittaisi unensaantia. itse en ainakaan ole huomannut mitään. mutta jos olenkin tietämättäni poikkeustapaus ja joku toinen tietää paremmin, niin oikaiskoon jälestä...

jos on lihas kramppeja niin eikö magnesium auta siihenkin. aina välillä kun teen kyykkyjä niin reisilihakset kramppaa. ajattelin ostaa magnesiumia

jos on lihas kramppeja niin eikö magnesium auta siihenkin. aina välillä kun teen kyykkyjä niin reisilihakset kramppaa. ajattelin ostaa magnesiumia

Kannattaa ehdottomasti. Itseltä lähti kaikki kramppailut veks magnesiumin avulla. Sinkkiä, magnesiumia ja halpismonivitamiineja ja kyllä kulkee!

natu76 sanoi:

Hera on liian nopeata proteiinia yöksi, mielummin kaseiinia.

Ostin just FN Vahva Mg&Zn valmisteen jossa on myös kalsiumia ja d-vitamiinia.Ihmetyttää tuo kalsiumi tuossa joukossa.Olen aina ottanut vitamiinit ja lääkkeet ainakin tunti ennen tai jälkeen kahvin tai maitotuotteiden käytöstä imeytymisen takia.

Suositut

Back
Ylös Bottom