Missä vaiheessa jalat ja kädet kiristyy?

Dieetti on taas vaihteeksi hyvällä mallilla, eli palikat näkyy jo kokonaan. Kyljissä on vielä vähän laardia. Ongelmana on aina olleet löysät jalat ja kädet. Vaikka olisin vatsasta kireä, niin jaloissa on aina ollut kunnon allit. Käsistä ei lihakset ole erottunut koskaan. Ennen murrosiän kasvupyrähdystä olin jonkin verran ylipainoinen, mutta esim terkkari ei koskaan huomauttanut asiasta. Kasvupyrähdyksen jäljiltä olin 180 cm ja painoin 66 kiloa. Nyt 95. Jaloissa oli allit silloinkin.

Nyt olen päättänyt vihdoinkin saada myös jalkojen ja käsien lihakset näkyviin, vaikka kehitys kärsisikin. Voinko siis tehdä muuta, kuin jatkaa dieettaamista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo mielenkiintonen juttu. Itellä taas melkee toisin päin, jalat, olkapäät ja kädet pysyy tiukkoina ja rasvattomina vaikka rasvaprosentti ois korkeella. varmaa genetiikasta riippuu nää hommat.

En osaa varsinaisesti vastata kysymykseesi, mutta alkoi kiinnostamaan; jalkojen allit? Mitkä perkeleet ne on? Tuleeko ne esille kun istut penkillä jalat koukussa ja takareidessä roikkuu? Se on nimittäin lihas. :D

:D en osaa selittää ihan tarkasti. Käsissähän allit meinaa, kun ojentajan alle jää ylimääräistä ja sitä voi toisella kädellä "pyörittää" :lol2: mulla on reisissä sama homma. Taka/sisäreidestä kun pyörittää kädellä, niin kunnon heiluri tulee :D ihan läskin jalat siis, melkeim kuim tyhjät pussit. Joku varmaam ajattelee kuten minäkin ennen, että täytteen puutetta, mutta ei. Ympärysmitta on kasvanut jo aika isoksi, mutta löysyys pysyy. En oo koskaan mitannut kokoa

Ite oon kyl kateellinen sulle :D Mul on just kauheest läskiä vyötäröl ja imo se just eniten haittaa silmää. Eihä se läski käsis ja jalois ku peitä sit vaa verisuonet ja sen lihaserottuvuuden, mut ei se näytä samal lail huonolt ku läskit mahan alueel mun mielest ainaki :D

Juu täähän on aivan yksilöllistä. Mulla erottuu jonkun verran esimerkiks viillot forkuissa ja kuopat olkapäissä vaikka rasvaa ois niin että vaan yläpalikat näkyy. Perseessä ja takareisissä tuntuskin sitten olevan rasva kaikkein tiukimmassa.

Mulla lähtee käsistä, jaloista ja selästä rasvat tosi äkkiä, mutta pelastusrengas kutistuu vähiten aina. Voiko nää olla jotain hormoonitoimintaan littyviä juttuja?

Mulla lähtee käsistä, jaloista ja selästä rasvat tosi äkkiä, mutta pelastusrengas kutistuu vähiten aina. Voiko nää olla jotain hormoonitoimintaan littyviä juttuja?
Voi olla, ja genetiikkaan liittyviä myös. Yleensä rasva lähtee viimeisenä sieltä minne se ensimmäisenä tulee ja sama toisinpäin. Näin itellä.

Tulipas hönö posti tuosta edellisestä :D

Niin, kun vain saisi vastauksen, saanko koskaan kireitä käsiä ja jalkoja, niin voisin ainakin hetken olla onnellinen. Tämän hetken suunnitelmissa on jatkaa dieettiä edelleen, vaikka pää sanoo jo muuta. Varsinkin kun puntari antaa jo hyvät lukemat.

Tuo on kyllä turhauttavaa. Itsellä kun vatsoo vararengasta, niin r% olisi varmaan 20%, mutta pohkeet, etureidet, ranteet ja yläkroppa toiseen palikkariviin onkin sitten luokkaa 8%.

En tiedä, onko mitenkään erikoista, mutta olen huomannut, että kun tiputtaa aerobisen helevettihin, niin etureisissä tulee sviipit paremmin esiin. Tämä siis ihan paineisena ja paineettomana.

Tästä oppineena seuraavalla dieetillä tulen varmaan tekemään aerobista muilla keinoin kuin juoksemalla/polkemalla.

No mulle ei ainakaan käy, koska kesällä tullaan kirmaamaan puoli maraton tai kaks.

Vertailin tossa kaverin kanssa rasvakertymää, kun hänellä loppu bulkki just sopivasti. Veti niin pyöreeksi ittensä, että ite en viittis. Mutta, sillä on edelleen jalat suht kireät, vatsa ja kädet taas ei ollenkaan. Että ehkä meissä on vain näin isoja eroja :)

Juu tuo on tosiaan yksilöllistä mihin tuo rasva kertyy ja mistä se viimesenä lähtee. Itelläni se on niinpäin että kädet ja jalat ovat kireät ensin ja viimesenä lähtee vasta keskivartalo töhnät palamaan. Mutta asteittain se kroppa siitä kiristyy ku malttaa vaa dieetata.

Kysäsin samaa yheltä muutaman kerran kisanneelta kaverilta. Se tuumas, että kun sen rasvan kerran dieettaa pois käsistä ja jaloista (kisakuntoon) niin enää pitäis kertyä niihin uudestaan. Geenit vaikuttaa varmasti myös.

Meikäläisellä kertyy alavatsaan ja jenkkakahvoihin eniten rasvaa, sitten perseeseen ja takareisiin. Yläkroppa taas pysyy kireänä aika hyvin.

Kysäsin samaa yheltä muutaman kerran kisanneelta kaverilta. Se tuumas, että kun sen rasvan kerran dieettaa pois käsistä ja jaloista (kisakuntoon) niin enää pitäis kertyä niihin uudestaan. Geenit vaikuttaa varmasti myös.

Tällä tiedolla raastava nälkäni siirtyi eteenpäin ainakin 15 minuuttia :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom