Syksy on saapunut jo aikaa sitten ja talvi tekee tuloaan. Itselläni on kauhea ongelma sopivan pukeutumisen kanssa. Kävelylenkeille osaan yleensä pukeutua sopivasti, mutta sitten, kun tarkoituksena on juosta, niin vaatetus menee ihan päin metsiä ja aina on joko liian kylmä tai liian kuuma. :jahas:
Millaisessa vaatetuksessa siis lenkkeilette/olisi hyvä lenkkeillä?
Ja entäs sitten, kun tulee tosiaan talvi ja pakkasta on esim. 10 astetta?
Ajattelin tänä talvena hankkia sellaiset vaatteet, että talvellakin on kiva lenkkeillä (tuulipuvussa kun tulee pakkasella kylmä ja toppavaatteissa liian kuuma).
Modet poistakoot, jos tästä on jo olemassa keskustelu jossain..
Millaisessa vaatetuksessa siis lenkkeilette/olisi hyvä lenkkeillä?
Ja entäs sitten, kun tulee tosiaan talvi ja pakkasta on esim. 10 astetta?
Ajattelin tänä talvena hankkia sellaiset vaatteet, että talvellakin on kiva lenkkeillä (tuulipuvussa kun tulee pakkasella kylmä ja toppavaatteissa liian kuuma).
Modet poistakoot, jos tästä on jo olemassa keskustelu jossain..
. Itse olin jo ihan täpinöissäni tilaamassa tuota, kunnes kuulin, että avovaimoni tuttu oli joskus tilannut tuolta tuommoisen air tex -asun ja oli ollut kuulemma aika huonolaatuista. Tuon takia en itse aio tilata tuota, ellei täällä joku vakuuta minua henkilökohtaisilla kokemuksillaan
Tilatessa piti ilmoittaa pituus, paino sekä lantion- ja rinnanympärys ja ne niiden perusteella lähettivät puvut. Mulle puku oli auttamattomasti ihan liian iso silti:( Tuota ulkoilupukua oisin ehkä voinut joskus käyttää jos alle olis laittanut jonkun kolme kerrosta vaatetta...:D Eli en ainakaan juoksuasuna olis sitä voinut käyttää, kun tykkään, että juostessa "vaatteet ei oo tiellä".
Tällä hetkellä ei ole mtn kunnon alusasua alle laittaa, joten olen käyttänyt vaan ohutta pooloa tai sit fleece-takkia (mikä on ollut aivan liian paksu vielä näille lämpötiloille). Pitänee nyt siis oikeasti panostaa niihin alusasuihin. :thumbs: