Missä tulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -viiva-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morjesta pöytään!

Oon treenannu viime elokuusta asti aktiivisesti (n. 4x/vko). Sain personal traineriltani ohjelman joskus tammikuun loppuvälissä jota oon noudattanu siitä lähtien. Tuloksia ei oo vaan näkyny. Ja kyllä, ihan oikein näitä liikkeitä vedän. Ainoa asia mikä juolahti mieleeni on, että syönkö tarpeeksi. Ikä: 15 ja mittani: 174cm/60kg, joten en tunne itseäni ainakaan hälyttävällä asteikolla alipainoiseksi (?). Usein treenin jälkeen nautin purkin raejuustoa ja maitorahkaa.

Käännyn siis teidän puoleenne arvon pakkislaiset! :worship:

Todennäkösesti syöt aivan väärin ja jos viitsisit ohjelman pistää niin voisi siitäkin antaa kommenttia.

Ja tosiaan lukase tuota ravinto & alottelijoiden osiota niin tulee asioihin selkeyttä.

-viiva-: -Eikös tuollaisessa tapauksessa olisi syytä yhdessä sen personal trainerin kanssa istahtaa alas ja miettiä missä vika? Sitä vartenhan sille PT:lle maksetaan, että saadaan haluttuja tuloksia aikaiseksi.

"Sain personal traineriltani ohjelman joskus tammikuun loppuvälissä jota oon noudattanu siitä lähtien. Tuloksia ei oo vaan näkyny."

Mielestäni vähänkään asiantuntevan pt:n pitäisi kysellä ruokailuista. Vaikkei sille siitä maksaisikaan niin jotakin ympäripyöreää kommenttia voisi sanoa ja vaikka ahneuttaan tarjota maksullista ruokaohjelmaa..

Enemmän vaan ruokaa naamaan, et ehkä alipainoinen ihan ole mutta et kyllä paina liikaakaan.. Alat vaan syömään tasaisin väliajoin kunnollista ruokaa, läskiä tulee ehkä mukana mutta sillä ne lihaksetkin kasvaa kun saavat tarpeeksi energiaa kasvuun. Ja toinen asia minkä voit tehdä syömisen lisäksi väärin on se että nukutko tarpeeksi? Jos valvot yöt niin et myöskään kehity koska lihakset tarvitsevat totaalilepoa kasvaakseen.

Back
Ylös Bottom