Missä treenaat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Erkka80
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täällä tampereen kupeessa kangasalla treenailen. Yleensä linja-auto asemalla, mut joskus käyn myös viereisellä liikuntahallilla.

Tapiolassa, Tuulimäen väestönsuojan salilla. Kunnallinen sali kun on niin hintakin on sopiva tällaiselle vähävaraiselle yksilölle, ja sali täyttää kaikki perustarpeet. Plussana on itsepuolustuslajeista kiinnostuneille kehä + säkki.

Herra 47 sanoi:
Täällä tampereen kupeessa kangasalla treenailen. Yleensä linja-auto asemalla, mut joskus käyn myös viereisellä liikuntahallilla.

Mä reenaan selän suoraman salilla, eli jos näet sellaisen vaaleen äijän tekevän ylävetoo sillä vipuvarsilaitteella ja siinä on palttiarallaa 200kg rautaa, se olen myö. Loput sitten reenataan Orivedellä Colina-Gymillä.

Jyväskylän monnarilla...

Vantaa gym club, ja on paras missä olen käynyt. Mikä tekee mayorsistä NIIN hyvän?(no offence)

Meillä onneksi city soi useimmiten, jos mä saisin päättää niin motörhead ym hyvä rocki soisi 24/7.

Olen se valkopaitanen nuori kundi, jolla välillä ollut kissin paitakin. Aina mustat verkkarit tjsp.

Oulussa Kuntoykkösellä, ei mikään huippupaikka, mutta minun tarpeisiini ja kavereideni. Tuonne piti mennä kun kaks muuta kaveria halus siellä käydä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kellarissa.

Publikille ei uskalla viel mennä, mut naurettais kuitenki ulos sieltä. Voisin tehdä maastavetoa isompien poikien käsipainoilla. :nolo:

Battle sanoi:
Mä reenaan selän suoraman salilla, eli jos näet sellaisen vaaleen äijän tekevän ylävetoo sillä vipuvarsilaitteella ja siinä on palttiarallaa 200kg rautaa, se olen myö. Loput sitten reenataan Orivedellä Colina-Gymillä.

Ahaaa! Olet siis se vaalea siilitukkainen, talon kokoinen kaveri. :lol2: Olen nähnyt sinut joskus myös linja-gymillä. Aikas romuja kyllä heiluttelet. Vaikuttavaa katseltavaa. Eikös kangasalta ole aikas pitkä matka käydä orivedellä reenailemassa?

Riihimäen uimahallin kuntosali 2.5e/kerta ennen klo 16.00.
Sali uusittiin ja voimaräkki tuli jees,turvallista treenata.
-amislaisia
-mummoja
+lähellä
+kovakuntoisia pappoja treenaamassa
(70v.)

Net Virgin sanoi:
Kuopiossahan sitä tulee jumpattua.. Kotkankalliolla ja rajalassa ja välillä petosen salilla....

99:lle se veri näyttäs kuitenkin vetävän tässä seuraavaks...

Tänne vaan Neitsyt, hjuva paikka :whip:

Alkuperäinen "missäspäin reenaatte?" thread

Nykyään ite treenaan Steel Bodyllä Tampereella. Vaihdoin Atleticon 55€/kk maksun 44€/2kk maksuun... ja huomattavasti parempi sali, noin tunnelman puolesta ja muutenkin. "Old school"...

(lukeeko näitä tredejä kukaan?)

Lava löytyy

stranger sanoi:
Ois kiva kuulla vielä tarkempia tietoja kyseisestä salista. Eli onko samaa sarjaa kuin HY:n hallintorakennuksen sali (l. perseestä). Löytyykö esim. kunnollista paikkaa mavelle?

En ole käynyt mainitsemassasi salilla.

Sen kuitenkin tiedän että Kumpulan salilla on puinen lava mitat 3.5x 10m
Mitat on hatusta vetäistyjä, soveltuu kyllä mavetreeniin.

Käy joskus vierailemassa.

Kotiaurinko sanoi:
Käy joskus vierailemassa.

Täytyypä käydä tutustumassa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom