Missä treenaat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Erkka80
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Turun Motivus centrum, onkohan täällä muitakin tuolta niin voisi saada treenikaverin ,vaikka ihan newbie vielä olenkin:(

Ungo sanoi:
Hämeenlinnassa Piukat paikat & Kovat kundit-salilla.. Olen se kynis-teini jolla on aina liian iso musta t-paita ja fleecehousut, kuviakin löytyy VIP-puolelta. Lyökää jos tapaatte.

Sali on mielestäni varsin hyvä, ilmapiiri on hyvä ja ihmiset (pääasiassa) treenaavat eivätkä katsele muita. :thumbs:

Ootkos kauan siellä käyny? Ja ootko mua nähny? Tulee aina kesäisin käytyä kovissa kulleissa & liukkaissa paikoissa kun koulun sali on kiinni. Lupaan tulla lyömään ens kesänä kunhan tuut ensin nykäseen hihasta ja kerrot että oot Ungo.
:D

Vanhassa pommisuojassa... Rautaa kohtalaisesti, aerobisen tekemiseen saattaa löytyä joku pölyinen kuntopyörä jostain...

MRL uintikeskuksen salilla. Pääsee reenaa ilmatteeks =) +Se on ihan hyvä sali!

Pertti 123 sanoi:
Sama halli, mutta seinän toisella puolella, enkä puhu naisten jumpasta.
:)

Mikä tää tällainen on, yleisurheilu vai sähly? :D Onko siis Otahallissa toinenkin sali vai Budotoimintaako tarkoitat tms?

rafael30 sanoi:
Myllypuron Liikuntamyllyllä. Miljoonan kynäniskahiphopparin keskellä tuntee ylemmyyden tunnetta. Joskus näkee myös isompiakin ukkoja. Ja toisinaan firman salilla, silloin kun satun olemaan sielläpäin töissä.
:hyper:
Sama täällä! :kippis1:
Tuu lyömään jos näät.Yleensä valkoinen tai punanen paita päälllä (just se!siis aika nuori). Paskaahan tossa salissa on se että osa käyttäjistä on just semmosia kynishiphoppareita :lol2: ja sitte näin viime viikolla jostain väliltä 12-15v kaks poikaa joilla oli mukana karkkipussi! :curs:
Pitäis nyt olla jotain järkeä päässä. :whip:
Parasta on että on halpa.

No vaihdan ehkä kohta Iso punttikselle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Puistola Gymillähän sitä tulee käytyä, kun etäisyyttä ulko-ovelta on noin 100 metriä, ja aukioloajat (05-24) ovat vaihteleville mielialoille suorastaan marmelaatia :)

Oppisivat vaan (nyt uuden omistajan myötä) pistämään edes sen Cityn päälle, nrjn ja kissfmän pilipalimusiikki lähinnä laskee treeni-intoa.

Työmaiden saleilla, halpaa kuin hammastahna.

Porvoon Kuntoklubilla treenaillaan. Loistopaikka muuten mut se musa alkaa häiritsee välillä... koita nyt sit keskittyy kovaan nostoon samalla ku joku backstreet boys rääkyy radio novassa :)

pieksämäen uimahallin punttisalilla...räkänen paikka missä naiset ei treenaa...osa levypainoista 50-luvulta :thumbs:...mukava vakioporukka treenaamassa ja ilmapiiri on loistava treenaamiselle. ja ilmaiseksi treenataan

Imatran kaupungin PUNTTIsalilla (pitää munkin nyt korostaa ;) ) laitteet ei oo mitkään hääppöset mutta niitä on just riittävästi mun treenejä varten. Mä tykkään tän salin ilmapiiristä, oon saanu paljon hyviä frendejä sieltä... Olishan imatralla parempiakin saleja, esim. urheilutalolla, mutta mä vaan jotenkin tykkään enemmän tosta kaupungin salista. on vaan enemmän "rockymainen" meininki siellä. Eikä tuollakaan punttiksella naisia näy...

Keskikeho Gym Jämsä. Mahtava helmikuun alussa avattu upouusi sali (toiminut vanhoissa tiloissa n.5v) Mukava henkilökunta,hyvät laitteet,reilusti painoja. Salilla kova edustus Fitness Sm puolella, vaikka Jämsä pikkukaupunki onkin.

Suositut

Back
Ylös Bottom