Missä treenaat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Erkka80
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Clayman sanoi:
Vuosaaren urheilutalo

Minkälainen paikka treenailla? Itse käyn tällä hetkellä World Classilla, mutta erittäin todennäköisesti paikka vaihtuu kuukauden päästä Vuokin urheilutalolle.

Onko laitteet riittävät ja ennen kaikkea, onko pahasti ruuhkaa?
Hintahan ei taida päätä huimata?

Powerhouse Gym Tre;
Muuten ihan hyvä sali, mutta v¤#"ttaako ketään muuta se pysäköimisongelma; tyhjiä YIT:n parkkiruutuja vaikka kuinka, mutta virallisia 2h paikkoja vain yksi rivi, joka aina täynnä....

Driamer sanoi:
Itse käyn sekä Kuntoklubilla että Bodytonicissa. Kumpaankin on kortti joita sitten hiukan vuorotellen täyttelen (samat hinnat kun on). Kuntoklubin hyvä puoli on tilan määrä ja omistaja-Make on hyvä tyyppi. Bodytonicin hyvä puoli on se että siellä voi treenata läpi yön ja mä oon aika lailla yökukkuja.

Olen kohtapuoliin taas viikon Porvoossa ja pitäisi päästä pulkannaruja heiluttelemaan jonnekin. Kumpaa paikkaa suosittelet satunnaiselle Porvoon kävijälle?

Nykyään tulee käytyä Iisalmessa eräällä pienellä salilla. Kallen saliksi sitä sanotaan. Löytyy melkein kaikki tarvittava, on halpa ja ainakin silloin ku itse käynyt niin ei ole ollut ruuhkista tietoakaan (kuten eilen, minä ja kaveri oltiin ainoat paikalla).

hvnkää kaupunginsali pääasiassa vapaita painoja,levy tankoja yms.ei mitään vaijerileluja... kuin pari konetta.askeettinen paikka mutta sieltä tulee vahvoja ukkoja ja akkoja.

Jyväskylän Monitoimitalo

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Gym99 Kuopio. Siellä oon treenaillu koko savolaisuuteni ajan, eli huhtikuusta. Mutta kaikki alkoi Sport Centeristä, Kärsämäeltä. Siellä väännettiin Natusanin kanssa niin perkeleesti, että heikompia hirvitti.

Lesnar sanoi:
Gym99 Kuopio. Siellä oon treenaillu koko savolaisuuteni ajan, eli huhtikuusta. Mutta kaikki alkoi Sport Centeristä, Kärsämäeltä. Siellä väännettiin Natusanin kanssa niin perkeleesti, että heikompia hirvitti.
Ja tämä tarina on tosi:whip:

Saattavat meiän salin porukat jo tietääkin, koska olen treenaillut Pakkiksen paidassa, mutta paljastetaan nyt, että kotisalini on Ylivieskan Kuntojumppis. Ei ole tainnut muita sikäläisiä ilmoittautua.

Silver Gym, Helsinki. Tärkeintä mulle on lyhyt matka! Sitäpaitsi on muuten hyvä sali, monipuoliset kamat. Ainut huono puoli pienoinen ahtaus..

Fysiosporttis, Espoo. Ei mikään kummoinen sali, mutta alle 200m päässä kotoa.
Joskus treenailen myös koulun salilla, Masalassa.

Jos joku "sadan kilon penkki" luokasta muuten treenailee tuolla Danafitnessillä leppävaarassa niin saa sanoa hep, jos treenikaveria kelpuuttaa. Tuli parit treenit vedettyä käymässä olleen tutun kanssa, ja kummasti kyllä sai rauta lisää kyytiä, pakkotoistoista ja muista loppuun asti vetämisistä nyt puhumattakaan..

Back
Ylös Bottom