No minä en miehistä tiedä, mutta kyllä ne puhtaat naiset (no harvat kai roinaakaan) tapaa olla aika vaatimattomia. Se on aika vtumaista kun reenaat ja reenaat ja missään ei näy. Motivaatio nyt kuolee vähemmästäkin.
Mun mielestä nyt mimmien ei kauheen lihaksikkaita tarvi ollakkaan,toki hyvin reenattu reisi-pakara osasto laittaa pään kääntymään väkisinki.Niinku tässä legendaarisessa tapauksessa,kun kaveri ajeli autolla keskellä kaunista kesäpäivää ja tuuttas tietty edellä ajavan persiisee..Autosta nous kauhee karju(siinävaiheessa varmaa toivois että ois tullu asennettua airbaggi leukaperiin)ja tokas:katoitko samaa minihametta ku minäkin!=)
No joo palataas taas asiaan,mimmeillä on tottakai luontaisesti vaikeampi hankkia sitä lihasta ku äijjillä,mutta ne jotka siinä tempussa onnistuu,niin on ne tehny kyllä varmasti paljon duuniakin sen eteen.
Mä olen ehkä jonkin verran jo addiktoitunut saliharjoitteluun,mun on vaan saatava se viikottainen rautaisannos,tietty tätä harrastusta tukee mun ammatti kun kahva-apinana leivän hankin.On sitä luovuttukin joistain asioista,ei tää,niinku ei varmasti muutkaan lajit ihan vasemmalla kädellä hoidu,muut lähtee dokaamaan,sä painelet salille,muut tekee sitä ja tätä,sä meet salille ja saisko olla jälki ruokaa?Kyllä kiitos,kuppi mustaa kahvia ja lähenki sit lenkille.
Tottakai onhan sitä välillä päästettävä höyryjä ja nautittava muullakin sektorilla elämässä,ei siinä mitää,mä vaan tykkään niin paljon tästä,vaikka tuloksilla ei keulitakkaan(vielä..kröhöm)
Nyt jos lopettais ettei tästä tuu avautumis thread ja lähtis tekee sitä kyykkyä ja mavea,jos pääsis vielä ihan kiitettäviin tuloksiin joku päivä niissä.
Mutta kiitos kannustavista sanoista ketkä niitä viljeli...:hyvä:jaksaa,jaksaa