missä nyt taas vika..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eve82
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun tyhjä maha on;
eiliset safkat jos siellä on jotain ja aamukahvi (+ maito, ei mitään +valio super extra proteiini ) noin 3 kuppia ( 0.5 - 0.7 litraa ) )
ja suihkuun nesteyttämään kahvin kuivattamaan kroppaa ( juomatta )

salille 1-4 tuntia
niin no paino aamulla tyyliin 75 illalla lähemmäs 80
syön parhaimpina päivinä 4 kertaa päivään joskus menee överiks ja syödään niin että meinaa tulla ylös kaikki mitä söi.
ei mitään vitamiiniejä pillereistä, tai jauhoja wheyt ynnämuut

ilta maha = maha raskaana
aamu maha = litteä
__
keskarilla 31 km/h ( nopeus 35-41 km/h taukoamatta ) ajella sellaiset 70 km on aika hirveetä varsinkin sillä "tyhjällä mahalla"
ja tälläisten matkojen jälkeen ei sitä vettä / läski rasvaa kauheasti kropasta löydy

että jos haluais polttaa "nopee" rasvaa niin polkemaan vaan
pumppi vaan katoaa jos se ei haittaa nii mikäs siinä ( en kyllä ole 100% varma tästä ainakin itselläni käynyt niin )

nii ja sen matkan jälkeen ei sitten syödä mitään 2 kg naudan lihaa öljyssä..
jotain esim: hernekeitto ilman lihaa ja ei todellakaan mitään voita öljyä sekaan

nii no se hernekeitto ei välttämättä ole nii hyvä ku siinä on niin paljon vettä
salaattia ja tonnikalaa vedessä älä lisää suolaa ehkä etikkaa jossain kohtaa kannattaa nauttia
Nih. Ettäs tiiätte..

eikä sitä lihastakaan kyllä noin vain voi odottaa. kuinka paljon ne voimatasot on kasvaneet ja missä ajassa? pelkällä nousujohteisella perusvoimatreenilläkin saadaan varsin mojovia lihaskasvuja aikaan. tää on tullut nähtyä moneen kertaan omankin suht pitkän valmennusuran aikana. naisilla myös.

juoksu noin harvoin on rasvanpoistolle käytännössä merkityksetöntä. jos sä stressaat kauheesti tosta, hyppää mun talliin ja katotaan ne treenitkin kuntoon.

hmm, en osaa nyut sanoa tarkkaa aikaa koska oon ehkä ennen tehnyt liian pitkiä toistoja (12-20) ja nyt teen n. 5-10 toistoa päivästä riippuen joten oon saanut laitata isommat painot.
mut noilla suurilla toistoilla esim penkistä nousi 22,5kg. nyt saan pari toistoa 33,20kg:lla. joo tiän, pieniä painoja mutta mulle isoja. :)
joo eli juosta voisin edelleenkin kun joku jossain sanoi että lopeta juoksu kokonaan, se tekee vain hallaa lihasten kasvatukselle. olisiko sitten ok jos juoksee kerran viikossa tuon 10km vai vaikuttaako se jo..
jos olisi rahaa niin voisin hypätäkki sun talliin :D

pitkät sarjat varmaan, ei toistot. jokanen alottaa joskus ja unohda omien rautojes surkuttelu :) minkä takia haluat juosta? juoksukunnon ittensä takia vai painonpudotuksen takia? 8x1h reipasta juoksua kuluttaa kilon verran läskiä. se on aika iso homma verrattuna siihen, mitä ruokavaliolla saa aikaan. yleiskunnolle mieluummin sitten välipäivinä tai punttitreenin jälkeen lyhyt 20-30min reipas kävely ja joskus kevyt hölkkä. palauttaakin sopivasti. ei se sitä lihasta noin vaan syö. ruoka pitää siitä huolen. en mä hei kyl kallis ole :)

pitkät sarjat varmaan, ei toistot. jokanen alottaa joskus ja unohda omien rautojes surkuttelu :) minkä takia haluat juosta? juoksukunnon ittensä takia vai painonpudotuksen takia? 8x1h reipasta juoksua kuluttaa kilon verran läskiä. se on aika iso homma verrattuna siihen, mitä ruokavaliolla saa aikaan. yleiskunnolle mieluummin sitten välipäivinä tai punttitreenin jälkeen lyhyt 20-30min reipas kävely ja joskus kevyt hölkkä. palauttaakin sopivasti. ei se sitä lihasta noin vaan syö. ruoka pitää siitä huolen. en mä hei kyl kallis ole
Mä haluun juosta koska se on tosi kivaa ja pystyn juosta pitempiä matkoja, 10-20km. Ja haluisin ylläpitää juoksukuntoa edes jotenki vaikka keskittyisinki nyt lihasten kasvuun.
Hmm pitänee tutkia sun sivuilta mitä maksaa ja mitä siihen kuuluu?

Mä haluun juosta koska se on tosi kivaa ja pystyn juosta pitempiä matkoja, 10-20km. Ja haluisin ylläpitää juoksukuntoa edes jotenki vaikka keskittyisinki nyt lihasten kasvuun.
Hmm pitänee tutkia sun sivuilta mitä maksaa ja mitä siihen kuuluu?
Jto on yllättävän edullinen. (Vai kannattaako sitä edes ääneen sanoa?) :david:

juoksukuntoo aatellen ainaki ois hyvä tehdä lenkkii useemmin, vaikkei niin pitkään kerralla. laita vaikka mailia jto.valmennus AT gmail.com

Back
Ylös Bottom