Missä myytäis C-vitamiinia...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rock^
  • Aloitettu Aloitettu
...halvalla? Alkaa vituttamaan tämä iänikuisuuden kestävä flunssa ja aattelin vetää mega-annoksia c-vitaa. Nuo poretabut on kuitenkin törkeen kalliita, esim 20 1000mg-tabua 3,79e :( Kovalla käytöllä se on muutamassa päivässä rouhittu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rock^ sanoi:
...halvalla? Alkaa vituttamaan tämä iänikuisuuden kestävä flunssa ja aattelin vetää mega-annoksia c-vitaa. Nuo poretabut on kuitenkin törkeen kalliita, esim 20 1000mg-tabua 3,79e :( Kovalla käytöllä se on muutamassa päivässä rouhittu.
Apteekista? 200kpl 500mg tabuja 3,5-6€

Ainakin mitä itse olen tutkimuksia lukenut, C-vitamiini ei estä flunssan syntymistä, mutta se voi nopeuttaa parantumista jopa päivillä. Glutamiini VOI estää flunssan syntymistä sillä se on valkosolujen "ravinnonlähde". Ainakin moni pakkislainen on sanonut glutamiinin toimineen flunssan ehkäisijänä.

Carbon sanoi:
Ainakin mitä itse olen tutkimuksia lukenut, C-vitamiini ei estä flunssan syntymistä, mutta se voi nopeuttaa parantumista jopa päivillä. Glutamiini VOI estää flunssan syntymistä sillä se on valkosolujen "ravinnonlähde". Ainakin moni pakkislainen on sanonut glutamiinin toimineen flunssan ehkäisijänä.

Se on vähän kakspiippunen juttu että auttaako vai ei. Olen testannut L-glutaa mega-annoksina flunssassa mutta ei auttanut nimeksikään. Ei c-vitamiinistakaan hirveemmin apua ollut. Silloin flunssa oli kova, mutta nyt se on hieman laantumaan päin... joten mieluusti testaisin taas tuota C-vitaa. Jos sitä käyttäessä parantuu, niin kuka sen tietää oliko siitä apua... hyvä vitamiinihan tuo on joka tapauksessa :)

Lunssa ko tuloo ni aamulla 2 Posivilia huiviin ja 1000mg C- vitamiinia. Illalla sama uusiks. Aamulla ei oo tietoakaan lunssasta. Toimii mulla ainaski.

Apteekista aineki iten oon käyny ostamas PuruC imeskely tabletteja.
100kpl purkki tais olla siin 6e pintaa ja on ihan hyvän makusia tabuja.

Hieman aihetta sivuten, omatekoinen flunssa "lääke". Lievitää hieman tukkoista ja väsynyttä oloa.
600 mg burana tms. särkylääke
1000 mg c-vitamiini
200 mg kofeiini
em. määrät minulle sopivia. Annostuksessa järjen käyttö sallittu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom