Missä menee raja? Enemmän lihasta näkyviin?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Käyn vaunulenkillä päivittäin, välillä juosten ja välillä kävellen, mutta kuitenkin niin että hiki tulee, kesto vaihtelee puolen tunnin ja tunnin välillä. Crossfitissä, kahvakuulassa, box&coressa ja sisäpyöräilyssä kerran viikossa. Lisäksi salilla yritän käydä pari kertaa viikossa. Nyt on kuitenkin halu saada kroppaan enemmän lihasta ja ajattelin vaihtaa joitain ryhmäliikunta tunteja ihan vain salilla huhkimiseen. Tällä hetkellä lihasta on paljo enemmän ylävartalossa kun ala, jalkoja eikä persettä ole.. (koskaan ollutkaan) Mikä on liikaa, pitääkö mun jättää lenkkeilyä vähemmäksi? Mielestäni syön ihan terveellisesti, rahkaa, kaurapuuroa, raejuustoa, salaattia, kasviksia, ruisleipää, tummaa riisiä ja pastaa, perus kana, liha yms tavallista. Kuinka löytää kultainen keskitie ja unelmien timmilihasmimmi kroppa!? Apuja saa antaa :D Mitään lisäravinteita tms palatus juomia en käytä. Että kuinkakohan perseellään tää mun treenaus onkaan?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
itsellä tuppaa olee samaa vikaa, jos sitä viaksi voi kutsua :D ylävartalo on lihaksikkaampi ja jos teen aerobista yhtään, tuntuu että takapuoli muuttuu ihan lättänäksi samantien :( itselleni toimivaa onkin ollut keskittyä pelkkään saliin ja jättää esim. crossaamiset ja lenkit pois, tai jos näitä teen niin syön tuplasti enemmän. ei ole helppoa :D

Zone-sarja -42%
Ite suosittelisin vetää jotain palautusjuomaa ja rupea vaikka treenaa kaksjakoisella niin saat jalkoihinkin sitä lihasta. En tosiaan oo mikään treeniguru niin kertokaa te viisaammat enemmän jotain tietoa.

Jos alakroppa on yläkroppaa jälessä, niin itse suosittelen lähtemään tekemään ihan vain työntävät/vetävät jaolla treeniä. Eli työntävät päivänä teet etureidet, vatsat, rinnan, hartiat ja ojentajat. Vetävät päivänä teet takareidet/pepun, pohkeet, selän ja haukkarit. Tietenkin tuota jakoa voi nyt muokata kymmenellä eri tavalla, mutta pääpointti tässä nyt on se, että alakroppa on jaettu kahteen osaan, että niille pystyy antamaan kunnolla kyytiä. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom