Missä lapsenne ovat kun treenaatte?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itsekkin yh-isä ja treenit onnistuu lapsiparkin avulla 4 kertaa viikossa tai miten huvittaa. Hyvin tuo muksu näyttää siellä viihtyvän ja monesti on ollut kommentti, että miksi sait treenin niin nopeesti valmiiksi. Minä käyn neljä kertaa ja tyttö käy kerran viikossa omassa jumppakerhossaan. Huono vaan, että mulla ei ole miesparkkia, missä hoitotädit pitää sillä aikaa huolta kun tyttö treenailee. :D Hyvin tämmönen järjestely toimii.

Aamuaerobisen tempaisen kun lapset nukkuu tai jos aamuvirkku herää, niin lähtee pyörällä mukaan. Myös pulkan veto käy silloin kun ei uskalla skidejä päästää pyörällä.

Uimahallissa pärjätään kun matka-allas on lasten altaan vieressä.

Nälkäiset lapset kuntosalin viereiseen kahvilaan 10 euron kanssa, niin hyvin ehtii 45min reenata, ennenkuin tulevat ovelle antamaan neuvoja. Jos kahvila ei ole auki, niin eväät ja uusi Aku Ankan taskukirja ja kököttävät käytävällä (ei lapsia salin puolelle, IKINÄ!).

Kotitreeneissä toimivat puntteina tai video pyörimään viereiseen huoneeseen.

Lasten harrastukset on valittu vähän oma lehmä ojassa periatteella, että samassa paikassa/lähellä olisi kuntosali tai jos ei ole, niin pinkaisen juoksuun sillä aikaa kun lapsi harrastaa.

Silloin kun olivat ihan vauvoja, niin kävin salilla, jossa oli lapsiparkki. Tankkasin lapsen ennen treenejä lapsiparkissa ja treenien jälkeen ja sitten pääsin vielä rauhassa suihkuunkin.

Mä näin tänään valtavan körmyn, joka oli vauvan kans salilla :D Siinä se polki jalkaprässiä ja lapsi oli vieressä ihan tyytyväisenä, katteli ympärilleen.

Kuntosalin lapsiparkissa, tai sitten leikkivät omalla pihalla kun itse heilun kahvakuulan kanssa. Lajivalikoimaa on joutunut karsimaan sen mukaan missä noi mukulat voi olla mukana. Painimatolle voisi varmaan palata sitten kun lapset on tarpeeksi vanhoja, että pääsevät mukaan:).

Mä näin tänään valtavan körmyn, joka oli vauvan kans salilla :D Siinä se polki jalkaprässiä ja lapsi oli vieressä ihan tyytyväisenä, katteli ympärilleen.

Vähän kuin kännykkä lattialla, mutta kantositterissä? :) taidan tietää pariskunnan.

Ei mua moiset haittaa, joitakin tuntuu risovan ja suurin osa saleista taitaa kieltää tuon. Mukaanlukien se missä käyt, mutta so far tuntuu toimivan..

Vähän kuin kännykkä lattialla, mutta kantositterissä? :) taidan tietää pariskunnan.

Ei mua moiset haittaa, joitakin tuntuu risovan ja suurin osa saleista taitaa kieltää tuon. Mukaanlukien se missä käyt, mutta so far tuntuu toimivan..
Juu, kyllä. Pirun hyvässä lihassa se nainenki. Eipä tuo minua haitannut, kun siitä lapsesta ei mitään häiriötä aiheutunut.

Itkuhälyt!

Itse treenaan pääasiassa omalla kotikuntosalilla (joka onkin kyllä iso ja hieno=tilaakin 100 neliötä). Asun maalla lasteni kanssa ja pelkkiin matkoihin läheisen kaupungin saleille menisi se tunti. Jos treenaan tunnin, niin saman verran kuluisi matkoihinkin. Kun pienin oli vielä vauva, treenailin öisin omalla salilla itkuhälyjen turvin. Kehityksen kannalta tämä ei kuitenkaan ole optimaalista.

Toiseksi pienessä kaupungissa ei ole oikein minulle ”sopivia” saleja. Niillä ”äijäsaleilla”, joissa mielelläni treenailisin ei ole edes jotain lastenhoitonurkkausta tai sitten se on hyvin vaatimaton. Ei mun lapset jaksasis moisissa karsinoissa istua monta kertaa. Epäilen, että naisten saleilla löytyisi hyviäkin lastenhoitohuoneita, mutta sinne ei sukupuoleni vuoksi ole pääsyä.

Lisäksi kaupungista löytyy yksi ”ketjusali”, jossa olisi hyväkin lastenhoitonurkkaus. Treenipaikkana se on kuitenkin vastenmielinen. Miten tämän nyt sanoisi? Smithin vieressä on lappu, jossa lukee, että maksimissaan saa painoa latoa 100 kg. Muutenkin laitteet on hankittu pikku pumppailuun. Myöskin porukka, joka siellä käy, mitä ilmeisemmin ei väännä rautaa tosissaan. Häiritsee treenaamista, kun porukka tuijottelee kuin olisi joku Alien.

Harvassa on ne salit kun lapset pyöri messissä. Onhan niitä vieläkin, mutta taitaa olla kyseenalaista toimintaa moinen ja kukkahattutädit hikeentyy. Tässä on minusta menty väärään suuntaan, lapsen kanssa tekeminen salilla on kivaa hommaa ja mielestäni varsin vaaratonta kun hoitaa asiat oikein. Lapsikin puhkuu intoa kun näkee että vanhemmat tykkää ja nostelee. Muutaman vuoden voi AINA treenata katsomatta kelloa ja tekemättä kiukkusia supersettejä laattaamispisteeseen asti.

Itsekin olen pari kertaa käyny semmosessa missä mukula on nostellu mukana jotain 1kg kässäreitä.

Ja ikärajat, ei jessus sentään.. Itse treenasin 13 vuotiaasta eteenpäin. En tiedä millainen olisin ellen olisi päässyt nuorena purkamaan salille energiaa.

Vikaan menee.. kaikki.

Harvassa on ne salit kun lapset pyöri messissä. Onhan niitä vieläkin, mutta taitaa olla kyseenalaista toimintaa moinen ja kukkahattutädit hikeentyy. Tässä on minusta menty väärään suuntaan, lapsen kanssa tekeminen salilla on kivaa hommaa ja mielestäni varsin vaaratonta kun hoitaa asiat oikein. Lapsikin puhkuu intoa kun näkee että vanhemmat tykkää ja nostelee. Muutaman vuoden voi AINA treenata katsomatta kelloa ja tekemättä kiukkusia supersettejä laattaamispisteeseen asti.

Itsekin olen pari kertaa käyny semmosessa missä mukula on nostellu mukana jotain 1kg kässäreitä.

Ja ikärajat, ei jessus sentään.. Itse treenasin 13 vuotiaasta eteenpäin. En tiedä millainen olisin ellen olisi päässyt nuorena purkamaan salille energiaa.

Vikaan menee.. kaikki.

Oma mielipiteeni: jos lapsi osaa olla salilla kunnolla eikä ole häiritse muita salilla olijoita miksi ei voisi olla mukana.
Meillä molemmat muksu saa tulla mukaan. Nuorempi innokkaammin tulossa nostelee isän seuratessa ettei tee kovin paljon väärin liikkeitä ja hajota itteään.Tää meidän 7v kirjoittaa omaan vihkoonsa omat sarja painonsa jne :) ihmaan paljon tuollakin tuntuu olevan voimaa ja sitkeyttä.

Mutta en kyllä ymmärrä jos ihan pienet juoksentelee salilla ympäriinsä tulevat tielle ja loukkaavat itsensä/pilaavat toisten ihmisten treenit. Kitisevät muksut ei kuulu salille voi käydä huonosti kun :curs: tarpeex menee hermot jo kaupassa kun joku muksu kitisee ja vanhemmat vaan "ei saa, ole kiltti..." :hyvä: hups kitisiä jäikin käsien väliin :eek: sori vahinko.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oma mielipiteeni: jos lapsi osaa olla salilla kunnolla eikä ole häiritse muita salilla olijoita miksi ei voisi olla mukana.
Meillä molemmat muksu saa tulla mukaan. Nuorempi innokkaammin tulossa nostelee isän seuratessa ettei tee kovin paljon väärin liikkeitä ja hajota itteään.Tää meidän 7v kirjoittaa omaan vihkoonsa omat sarja painonsa jne :) ihmaan paljon tuollakin tuntuu olevan voimaa ja sitkeyttä.

Mutta en kyllä ymmärrä jos ihan pienet juoksentelee salilla ympäriinsä tulevat tielle ja loukkaavat itsensä/pilaavat toisten ihmisten treenit. Kitisevät muksut ei kuulu salille voi käydä huonosti kun :curs: tarpeex menee hermot jo kaupassa kun joku muksu kitisee ja vanhemmat vaan "ei saa, ole kiltti..." :hyvä: hups kitisiä jäikin käsien väliin :eek: sori vahinko.

Oon kanssa harvoin ja harkiten ottanu poikia mukaan salille, yks kerrallaan. Niillä on vähän liikaa intoa osallistua itte treeniin, että ei viitti kovin usein ottaa vielä, ovat kuitenkin vasta 5 ja 7 vuotiaat. Samaan aikaan en ota takuuvarmasti, siellä treenaa kukaan kun ne alkaa keskenään härväämään.

Mutta yleensä treenaan aamusin ennen töihin menoa. Muuten ei mitään mahkuja ja vähän hiton vähiin on tänä vuonna treenit jääneet, keskimäärin 1-2 kertaa viikossa päässyt. No tää on tätä, pääasia että ees vähän ehtii.

Suositut

Back
Ylös Bottom