Missä elämäntilanteessa on helpointa treenata

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by demoni
Ihanne tilanne:
duuni, jossa istutaan paikallaan koko päivä, selataan pakkotoistoa ja mitkään tehtävät ei rajoita syömistä.
Kuulostaa erehdyttävästi mun duunilta... ;) OK, nettikonetta ei ole.

Kyllä poikamiehenä on intoa treenata.Tänään olin kaverin asunnolla käymässä ja paikalla oli muitakin vieraita.Yksi niistä oli ihan törkeen hyvän näköinen mimmi ja ne tissit oli taatusti SUURIMMAT mitä tänä kesänä olen nähnyt.:eek:

Ainoa ajatus mitä sen naisen lisäksi mielessä pyöri oli seuraavista treeneistä revittävä todellinen kyrpäpumppi :thumbs:

Originally posted by Jarek
Kyllä poikamiehenä on intoa treenata.Tänään olin kaverin asunnolla käymässä ja paikalla oli muitakin vieraita.Yksi niistä oli ihan törkeen hyvän näköinen mimmi ja ne tissit oli taatusti SUURIMMAT mitä tänä kesänä olen nähnyt.:eek:

Ainoa ajatus mitä sen naisen lisäksi mielessä pyöri oli seuraavista treeneistä revittävä todellinen kyrpäpumppi :thumbs:
Minusta opiskeluaika on parasta aikaa treenaamiselle! Mä tykkään treenata opiskelu paikkakunnalla kämppäkaverini kanssa jossa on hyvä sali. Olen kesäisin yrittäjänä joten minulla on rahaa syksyllä ja talvellakin suuriin määriin laadukasta ruokaa. Ostan kesän aikana jo isot määrät laadukasta proteiiniä, vitamiinejä ym... ym... Salilla unohdan kouluhuolet ym. ikävät asiat. Aloitin tämän vuoden alussa opiskelun ja olen kehittynyt enemmän kuin koskaan viimeisen puolen vuoden aikana.

Originally posted by Hulkki
Kuulostaa erehdyttävästi mun duunilta... ;) OK, nettikonetta ei ole.

voihan sinne roudata videot tai pleikkarin:thumbs:

Paras elämäntilanne treenaamiseen on ehdottomasti opiskelu, siitä voi aina tarvittaessa luistaa kun haluaa treenata.

Tän hetkinen tilanne ei ainakaan ole paras mahdollinen: ma-pe kello 8-16 varastoduunia. Viimeksi salilla maanantaina..:curs:

Mun mielestä ois paras sellanen että on turvallinen vakava onnellinen suhde, ja välivuosi töistä/koulusta, niin ettei tartte hermoilla kokoajan työn tai opiskelupaikan hakemisen kanssa, ja kuitenkin rahaa säästössä mukavaan elämään(ja lisäravinteisiin vaikka). Juu ja oma asunto tietty, ei missään vanhempien kämpillä.

Yksinkertaistaen vois sanoa et mahdollisimman vähän mitään velvollisuuksia/vaatimuksia ja mahdollisimman paljon vapautta/oikeuksia, kuitenkin niin että _jokin_ pitää yllä motivaatiota aiheuttamatta kuitenkaan liikaa paineita.

Opiskelu. Minulla oli keväällä enää muutamia kursseja jäljellä niinpä oli iltaisin aikaa keskittyä treeniin. Minun viime kevään päiväohjelma:

1. Aamulla ylös (vähintään) 8 tunnin yöunien jälkeen. Ei mitään väliä mihin aikaan nukkumaan. Ruokaa.

2. Pari tuntia kouluhommia (ryhmätöitä yms.) Ruokaa.

3. Pari tuntia kouluhommia.

4. Kotiin, ruokaa ja pari tuntia netissä. Pääasiassa pakkista.

5. Salille.

6. Kotiin, nettiä ja ruokaa.

7. Ruokaa ja uneen.

Pystyi tekemään tuota hyvällä omalla tunnolla koska oli jo aikaisemmin hoitanut opinnot kuntoon. Mulla oli enää muutamia pakollisia kursseja jälkellä jotka mä hoidin kunnialla. (paitsi ruotsin örgh.) Nyt on työt alkaneet, on mehut poissa päivän jälkeen. Ammattina on ajattelu, ei enää jaksa illalla ajatella.

Jännä juttu, että kukaan kotonaan asuva ei sano suoraan, että "helpointa on treenata silloin, kun äiti ja isi maksaa vuokran ja RUOAT". :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Parhaiten treenit sujuu yleensä pienessä kiireessä, eli riittävästi töitä tms. tekemistä, niin ei tule liikaa stressattua itteesä treeneillä tai syömisillä.
Monesti juuri ne paskimmat treenit on tullut silloin, kun on erehtynyt koko päivän keskittymään siihen.

Ei ainakaan mun tilanteessa, ainakin eilen oli kiva....

05 aamupala
13 lounas
16.50 palautusjuoma
17.50 päivällinen
21 iltapala

Että kiva harppaus tuossa. eikä minkäänlaista taukoa. prkleen kesälomat.

Originally posted by makew
Mie oon ihmetelly missä toi ]abe on ollu... Toi mitä yllä heitit on kyllä kylmää faktaa :thumbs:

Juu on ollu ns. kiirettä, ei hyvä ei.

Nyt maistuu taas treenit ja safka, viikossa parhaimmillaan 5.5kg alas tullu paino ( päivällä mitattua ) on saatu suunnillee takas, 1.5viikossa ja homma maittaa. Paikat ei tuu enää kipeiks ja reenipainotkin alkaa kohoaa pikkuhiljaa.

Mutta :D vittu se intti odottaa 14. päivä.

Joten sit katoon taas mut periks ei anneta ;) tuun takas toivottavasti isompana ku tähän mennessä, valtion bulkkia perkl...

Treenatkaa jätkät niin perkeleesti, elämäntilanteeseen katsomatta. Raivataan tilaa treenille, se pitää pään kunnossa. :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom