Miriam nelosella

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Leka
  • Aloitettu Aloitettu
Mä kattelin myös että jätkissä tuntuis olevan homomaisia piirteitä, ehkä ne on sen takia valittu sinne.
Ei kaikissa mutta osa tuntuis menevän myös miehiin.
Mua jonkin verran vitutti se psykiatri joka analysoi joka asiaa.
Kännissä heitetään juttua niin siitä tulee analyysit.
Niissä oli kaikissa vikaa ja epävarmuutta hänen mukaan, yhtään tervettä ei ollut mukana.
No ehkä hän oli oikeassa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten on? Mitä olisitte tehneet? Nykykurssin mukaan massia olisi tullut 14 300 egee! Eli viikko botskilla Miriamin kanssa? Noh mä olisin lähtennyt jos siitä kerran saisi melkein 100 000 mummoa.

PLAN: Päivät ottaisin aurinkoa ja illat vetäisin viinaa.

RESULT: Aamulla heräisin hirveässä krapulassa Mirkku kainalossa (suussa OUTO maku), molemmilla kammo aamustondis ja molemmat katsoisi toisiaan tyyliin: "Meinaatsätehdä tolle mitään vai et??!

Toi olis ehkä eka risteily josta en puhuis pojille... :kippis1:

Hgu sanoi:
RESULT: Aamulla heräisin hirveässä krapulassa Mirkku kainalossa (suussa OUTO maku),

Ja perseessä hirveä polte :hyper: Eiköhän kuka tahansa tosta summasta lähde viikoksi risteileen vaikka kenen kanssa.

Hgu sanoi:
Miten on? Mitä olisitte tehneet? Nykykurssin mukaan massia olisi tullut 14 300 egee! Eli viikko botskilla Miriamin kanssa? Noh mä olisin lähtennyt jos siitä kerran saisi melkein 100 000 mummoa.

PLAN: Päivät ottaisin aurinkoa ja illat vetäisin viinaa.

RESULT: Aamulla heräisin hirveässä krapulassa Mirkku kainalossa (suussa OUTO maku), molemmilla kammo aamustondis ja molemmat katsoisi toisiaan tyyliin: "Meinaatsätehdä tolle mitään vai et??!

Toi olis ehkä eka risteily josta en puhuis pojille... :kippis1:
No olisin lähtenyt, hulluhan se jätkä oli kun ei mennyt, melkein 100tuhatta mummon markkaa meni tuhkana tuuleen, tosin tollasen kusetuksen jälkeen ei mirkun kans ois paljoa läppä lentäny sen viikon aikana mutta so what, massia ois tullu.

Ööö, menikö multa jotain ohi. Sanoko se jätkä ettei lähde laivalle(homoileen).
Itte olisin kyllä lähtenyt, vaikka sitten homoileen, on se mirkku niin horny :nolo:
Heh kaikissa meissä asuu pieni bi.

Beni sanoi:
Ööö, menikö multa jotain ohi. Sanoko se jätkä ettei lähde laivalle(homoileen).
Itte olisin kyllä lähtenyt, vaikka sitten homoileen, on se mirkku niin horny :nolo:
Heh kaikissa meissä asuu pieni bi.
Aluksi suostui mutta hetken mietittyään ei lähtenytkään, eihän sitä nyt ois homostella kuitenkaan tarttenu vaan ois viikon ollu sen mirkun mukana siellä reissussa:D

Varmasti olisin minäkin lähtenyt potskille, sieltähän olis saanu reippaasti rahaa ja vielä helposti. Jos ei sit muuta niin olis vaikka ryypännyt ja ottanu arskaa koko viikon. Ja varmasti kävis niin ku joku tossa jo mainitsi et aamulla heräis sen vierestä, alasti tietty :D

Olisin lähtenyt ilman muuta, tosta rahasta voisin olla viikon vaikka vene olisi täynnä transuja.
Mahdolliset poskeenotot kännissä vois myöhemmin laittaa miettimään :rolleyes:

Paljonkos noi jätkät loppujen lopuksi sai rahaa, kun eikö ne joutuneet aika paljon maksamaan loopujen lopuksi, että ne kaverit antoi luvan esittää tuon sarjan.

Muhahaha.. Kyllähän sillä Miriamilla nakki löytyy! DC:stä löytynee "mielenkiintoisia" kuvia hakusanalla Miriam. Ei oikein tiedä mitä ajatella, kun niitä kuvia kattoo.. (Eihä sitä koskaan tiedä vaikka olisi shopattuja, eipäilen kuitenkin)

Luulen, että jannu olisi lähtenytkin, jos ei olisi ollut kameraa kuvaamassa. Nyt joutui kieltäytymään kasvojen menetyksen tähden.

Jasoni sanoi:
. Nyt joutui kieltäytymään kasvojen menetyksen tähden.

Eiköhän ne kasvot menny joka tapauksessa. Mun mielestä se oli ihan harmittoman ja mukavan oloinen tytteli, varmaan olisin lähtenyt messiin. Siinä olisi vain sellainen ongelma, että se olisi loppujen lopuksi ihan se ja sama, että heräilisikö sen vierestä vai ei. Laivalta kun tulisi, niin kaikki kaverit olisi joka tapauksessa täysin varmoja siitä, että arjalainen peenis on ollut meksikolaisten huulien välissä. "Ai et pannu vai? NIIN VARMAAN!" Henkilökohtaisesti olen kyllä sitä mieltä, että ko. Miriamin paneminen ei kenestäkään homoa tekisi. Todennäköisesti olen tämän mielipiteeni kanssa hyvin yksin :D

Mäntti sanoi:
Muhahaha.. Kyllähän sillä Miriamilla nakki löytyy! DC:stä löytynee "mielenkiintoisia" kuvia hakusanalla Miriam. Ei oikein tiedä mitä ajatella, kun niitä kuvia kattoo.. (Eihä sitä koskaan tiedä vaikka olisi shopattuja, eipäilen kuitenkin)

Linkkejä! :hyper:

Jos se on aloittanut hormonihoidon joskus alle 12-vuotiaana niin tuskin siltä mitään norsunkullia housuista löytyy...

Tais saada kaverit kuitenkin vähän enemmän kuin sen yhden alkuperäinen palkinto £ 10 000 loppujen lopuksi.

"The undisclosed settlement -- which various reports pegged at anywhere between $150,000 and $250,000 a man -- followed November 2003's lawsuit over the previously scheduled broadcast of the series. which had been filmed earlier in the year in Ibiza. "

http://www.realitytvworld.com/index/articles/story.php?s=2296

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom