Minun perusohjelmani, hyvä vaiko perseestä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
HAHAHAHA, meinaa näitä kommentteja lukiessa purskauttaa aamusumpit näppikselle :D

enemmän teki mieli repeillä tuon ohjelman kanssa... :D

ketjun alottajalle: ootko nyt ihan oikeesti tosissas? vai trolli?

Aika helvetin paljon liikaa toistoja...TROLL!!!

EDIT: Nyt kyl repesin ku kun katoin koko ohjelman :D:D:D ajattelit sitä vetää hauista,jalkoja ja vatsoja 6krt viikossa?

Muista ottaa limpparia pyramiidina niin kasvu on taattu.

Jos multa kysytään niin te kaikki saatte työntää "trollinukkenne" perseesseenne. (ei siis pahalla). Jos joku kysyy jostain ohjelmasta, ihan tietämättömyytään tai sitten ihan vain että se on erilainen kuin millä pakkotoiston kaverit treenaa, niin heti sataa paskaa niskaan. Mikä siinä oikein on? Ja sitten itse ohjelmaan. Miksi tuo ei muka toimisi? Totta helvetissä lihas joutuu tekemään töitä tuollaisilla sarjamäärillä (ei, en ole tyhmä). Eikö tuollainen treenaaminen muka ole parempi kuin ei mitään? ei näköjään teidän mielestä....huh huh mitä menoo...kyllä tolla ohjelmalla mun mielestä jotain saa aikaan.

Jos multa kysytään niin te kaikki saatte työntää "trollinukkenne" perseesseenne. (ei siis pahalla). Jos joku kysyy jostain ohjelmasta, ihan tietämättömyytään tai sitten ihan vain että se on erilainen kuin millä pakkotoiston kaverit treenaa, niin heti sataa paskaa niskaan. Mikä siinä oikein on? Ja sitten itse ohjelmaan. Miksi tuo ei muka toimisi? Totta helvetissä lihas joutuu tekemään töitä tuollaisilla sarjamäärillä (ei, en ole tyhmä). Eikö tuollainen treenaaminen muka ole parempi kuin ei mitään? ei näköjään teidän mielestä....huh huh mitä menoo...kyllä tolla ohjelmalla mun mielestä jotain saa aikaan.

Ehkä voisin hieman vähentää noita määriä, mutta muuten pysyn tuossa ohjelmassa.
PS. Ja en todellakaan tiedä kehonrakennuksesta pätkääkään, joten tympii hieman nuo trollien huutelut sun muut *ttuilut.
Pahoittelen jos en tiedä paljoa, mutta luulempa että SINÄkin olet joskus ollut samassa jamassa.
tai sitten samana päivänä rekisteröityy kaksi eri nimimerkkiä joiden ensimmäisissä viesteissä on hyvin suuria yhdennäköisyyksiä...
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=65685

Ei perkele, anteeksi jos olen rekistöröitynyt hänen jälkeensä, ja anteeksi jos olen melkein samalla asialla.
Mistä minä olisin voinut tietää tuon jannun, empä tullut soittaneeksi hänelle ja kysynyt onko Hän rekistöröitymässä ja milloin.
Eli uskokaa jo hemmetti, meillä ei ole mitään muuta yhteistä kuin tämä asia vähäsen.
:zzzz:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ota tuolta noita liikkeitä. Omalla painolla tehtävät liikkeet
Kropassa on muitakin lihaksia ku hauis ja vatsa.

Teet leukoja eri tavoilla, yhen jalan kyykkyjä, jne.. kaikille lihasryhmille löytyy jotain. Ja sitten treenaa 2-3 kertaa viikossa läpi ne lihakset.

Ja käytä lisäpainoja jos saat ilman yli 15 toistoa. Jokku 20+ sarjat on ihan JÄRJETTÖMIÄ mihin tahansa tavoitteeseen.

Back
Ylös Bottom