Olen 15 vuotias nuori.
Aloitin salilla käynnin tuossa tammikuun puolivälin paikkeilla.
Ensimmäinen kysymys, onko minulla liian suuret painot?
Reisissä (loitontaja ja lähentäjä) minulla oli ensi kertaa 20-25kg, tällä hetkellä 35kg. (Toistot 3x12, vatsoissa 3x15).
Jalkaprässi on pysynyt aika samana 30-35kg.
Alataljan kanssa aloitin 20kg, nyt käytän 25 (viim. sarjan saatan joskus vetää 30kg, harvoin)
Ylätaljan kanssa aloitin 20kg, nyt mulla on 25kg (viiminen sarja taas harvoin 30kg).
Sitten treenaamiseen. Pääasiassa käyn 3-4/vk salilla (kipeänä en, jos on kiireitä 2)
Mitään ohjaajaa minulla ei ekalla kerralla ollut, mutta yritän tehdä liikkeet niin hyvin/oikein, kuin mahdollista.
Onko se jotenkin vaarallista, jos liike ei ihan täydellisen kaavan mukaan mene?
Protskujuotavia olen aloitellut treenin jälkeen vedellä. Ruokavalioni on kunnossa, niin proteiinipitoista ruokaa, kuin vain mahdollista. Kasviksia/hedelmiä syön päivittäin myös.
Roskaruokaa 1krt/vk, aina ei sitäkään. Karkkia samanapäivänä kuin roskaruokaa.
Ohjelmani on 2-jakoinen (se on siis itseni suunnittelema).
1. rinta-hauis-selkä 2. vatsa-jalat. Jokaista liikeryhmää kohden teen 3 liikettä, joskus kaikki liikkeetkin (max. 4).
Mavea ja kyykkyä en tee, koska ne voivat vaurioittaa selkäydintä.
Mutta, tuo ohjelma ei ole paras, mutta kyllä tulosta on tullut, ainakin hauikseen ja vatsaan:D.
Pitkä lista tuli, mutta vastailkaa!
Aloitin salilla käynnin tuossa tammikuun puolivälin paikkeilla.
Ensimmäinen kysymys, onko minulla liian suuret painot?
Reisissä (loitontaja ja lähentäjä) minulla oli ensi kertaa 20-25kg, tällä hetkellä 35kg. (Toistot 3x12, vatsoissa 3x15).
Jalkaprässi on pysynyt aika samana 30-35kg.
Alataljan kanssa aloitin 20kg, nyt käytän 25 (viim. sarjan saatan joskus vetää 30kg, harvoin)
Ylätaljan kanssa aloitin 20kg, nyt mulla on 25kg (viiminen sarja taas harvoin 30kg).
Sitten treenaamiseen. Pääasiassa käyn 3-4/vk salilla (kipeänä en, jos on kiireitä 2)
Mitään ohjaajaa minulla ei ekalla kerralla ollut, mutta yritän tehdä liikkeet niin hyvin/oikein, kuin mahdollista.
Onko se jotenkin vaarallista, jos liike ei ihan täydellisen kaavan mukaan mene?
Protskujuotavia olen aloitellut treenin jälkeen vedellä. Ruokavalioni on kunnossa, niin proteiinipitoista ruokaa, kuin vain mahdollista. Kasviksia/hedelmiä syön päivittäin myös.
Roskaruokaa 1krt/vk, aina ei sitäkään. Karkkia samanapäivänä kuin roskaruokaa.
Ohjelmani on 2-jakoinen (se on siis itseni suunnittelema).
1. rinta-hauis-selkä 2. vatsa-jalat. Jokaista liikeryhmää kohden teen 3 liikettä, joskus kaikki liikkeetkin (max. 4).
Mavea ja kyykkyä en tee, koska ne voivat vaurioittaa selkäydintä.
Mutta, tuo ohjelma ei ole paras, mutta kyllä tulosta on tullut, ainakin hauikseen ja vatsaan:D.
Pitkä lista tuli, mutta vastailkaa!