Minne syömään Helsingissä?

Haussa kohtuuhintainen (pääruoka 10-20e) siisti mesta missä hyvät ja täyttävät perusmätöt, peruspihvimestat käyvät oikein hyvin, erikoisempiakin saa suositella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
JackDaPain sanoi:
Haussa kohtuuhintainen (pääruoka 10-20e) siisti mesta missä hyvät ja täyttävät perusmätöt, peruspihvimestat käyvät oikein hyvin, erikoisempiakin saa suositella.

Santa Fe ihan keskustassa, hyviä pihvejä ja muuta pientä.

Manhattan pihvimesta keskustassa oli ainakin jees kun syksyllä kävin.

Santa Fé, meksikolainen ravintola, Aleksantekinkadun sisäpihalla
+makean hämyinen tunnelma kynttilöineen kaikkineen
+hyvät ruoat
+kohtuu hintaista
-ei pöytävarauksia
-tungos kova iltaisin ja v-loppuisin

Rosso
+niin perusmättöä kuin olla ja voi
+hinta
-liian tavallinen

Sasso, italialainen ravintola, Kauppatorin kupeessa
+hyvät ruoat
+tyylikäs sisusta
+saa oman looshin
-hinta

Minos, kreikkalainen ravintola, Kampin ostoskeskus
+Loistavat tapastyyliset alkupalat
+kreikkalainen ruoka :kuola:
+huokea
+sisäterassi
-ei saa polttaa

Henri'x BBQ Hous, pihvimättö paikka, Kampin ostoskeskus
+pihvit
+pihvit
+pihvit
-pihvit
-pihvit
-pihvit

Siinä nyt joitain paikkoja joita olen itse kokeillut ja hyväksi havainnut.:)

pistäkääs turusta samanlaisia paikkoja..

Tuu mun luo. Teen huomenna Italian-pataa. Kympillä saat mahasi täyteen.

Toi Santtu on kyl ihan ykköspaikka :kuola: Santa Fe:ssä pääsee vaan niin harvoin käymään kun täällä ei ole... Onneksi taas pitkästä aikaa sai pari päivää sitten käydä tyydyttämässä Santa Fe-himon Lahdessa.

Mä diggailen kaikista texmex-paikoista, Amarillotkin rokkaa tämän takia.

Santa Fe on kyllä :kuola: ,hinta on kohtuullinen ja annoskin on tälläsen wannabe bodarin mittarilla riittävän iso.

Suosittelen.

Anonymity sanoi:
Weeruskassa on ihan huippu ruoka

Tuli käytyä viimeksi eilen ja safka on tuolla todellakin hyvää. Pippuripihvi tuplana perunamuhennoksella....oli vielä pannukakkua jälkiruoaksi...
Ja jos on oikein nälkä niin tuohonhan saa ottaa keiton alkuruoaksi.
Ainoa huono puoli on se, että ruokatunnin aikaan, noin 11.00, jengiä on kuin somalia steissillä.

Uusin tuttavuus: La Famiglia, italialainen ravintola Keskuskatu 3:ssa. Kohtuu hinnat ja tosi siisti paikka.

Kannattaa hakea searchilla ketjua "Helsingin ravintolat" tms., muistaakseni useampi kymmenen sivua käsitelty tätä samaa asiaa...

skuge sanoi:
iguanoissa on yleensä ihan lepponen meininki
Joo niin on! Joskus 10 vuotta sitten silloisen tyttöystävän kanssa oltiin syömässä pitsaa, kun tarjoilija tuli tavanomaisesti kysymään että maistuuko? Ennen kuin edes ehdittiin vastaamaan että juu, niin kaveri tokaisi: vaikkei vois kyl vähempää kiinnostaa! :lol2: Heh se oli aika hauskaa ja toimi ku oltiin nuoria.

Nyt jos tultais kysymään et maistuiko? ja tsoukilla jatkettais et: -vaikkei vois kyl vähempää kiinnostaa! Pyörittelisin sellaista ylilungia tarjoilijaa verbaalisesti pitkin ravintolan kokolattiamattoa!:curs: Ruoka maksaa oikeesti niin paljon, että mä haluun sen edestä kunnon perseennuolemispalvelua niinkuin Giant Killerin kuuluukin saada!!!!:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom