Minne muuttaisit SUOMESSA?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jasoni
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
55
Tuon 'Minne muuttaisit' -keskustelun kaveriksi haluaisin laittaa tällaisen kotimaisen version eli jos haluaisit tai joutuisit muuttamaan täällä Suomessa toiselle paikkakunnalle, niin mihin menisit? Mistä paikasta sinulla on positiivisimmät mielikuvat tai se palvelisi eniten sinun tarpeitasi.

Itse lähtisin täältä Oulusta mieluiten Tampereelle. Valinnan teen täysin tunnepohjalta, sillä mulla on jäänyt niin hyvä fiilis Tampereen vierailuistani. Kokoa kaupungista myös löytyy riittävästi kaikenlaista harrastetoimintaa ajatellen. Myöskin murre on minun korvaani ystävällinen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tampereelle ehdottomasti, jälkimmäinen vaihtoehto olisi turku.

Täältä Oulusta käsin muuttaisin ekana Tampereelle. Toisena tulisi Jyväskylä. Molemmat ovat jääneet positiivisesti mieleen.

Rovaniemi , Jyväskylä, Turku. Kauniita naisia komealle miehelle... :thumbs:

Jasoni sanoi:
Itse lähtisin täältä Oulusta mieluiten Tampereelle. Valinnan teen täysin tunnepohjalta, sillä mulla on jäänyt niin hyvä fiilis Tampereen vierailuistani. .
Sama täällä, siis jos ois pakko.

Jos ihan pakko olisi Vaasasta muuttaa niin muuttaisin Laihialle tai Sundomiin, että olisi mahdollisimman lyhyt matka takaisin iki-ihanaan Vaasaan, tuohon merelliseen menestyjään, kuten kaupungin prosyyreissä kaupunkia kuvataan :love:

Ei mutta Turku on kiva kaupunki, kaunis ja paljon elämää, iso keskusta ja paljon kauppoja +Aurajoki tietysti. Miinuksena mainittakoon alkuperäisten turkulaisten murre, joka on maailman ruminta eikä siitä tajuakaan hevon persettä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom