Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ois ollu hauskaa kyllä nähdä spoudareita harrastamassa tuollaisia pyrähdysmäisiä, vähääkään aerobista kuntoa vaativia lajeja! Sitten tauoilla vedetään rahkaa, mainostetaan Fastin pierupatukoita ja otetaan IGhen kuvia kera fanien!Mä veikkaan että hyvin monia bodareita on tuonne kysytty gladiaattoreiksi kun mullekin tuottaja soitti ja pyysi mukaan. Sanoin sille että on suoranainen ihme jos saat yhtään kehonrakentajaa messiin. Se totes että porukka on jo kasassa. No, eipä siellä juuri näy sboudareita.
Mikä tähän bodareiden tonne lähtemättömyyteen on syynä? Viimeksi taisi olla lähinnä bodareita siellä. Ihan pro-kehonrakentajiakin mukana.Mä veikkaan että hyvin monia bodareita on tuonne kysytty gladiaattoreiksi kun mullekin tuottaja soitti ja pyysi mukaan. Sanoin sille että on suoranainen ihme jos saat yhtään kehonrakentajaa messiin. Se totes että porukka on jo kasassa. No, eipä siellä juuri näy sboudareita.
Mikä tähän bodareiden tonne lähtemättömyyteen on syynä? Viimeksi taisi olla lähinnä bodareita siellä. Ihan pro-kehonrakentajiakin mukana.
Varmaankin. Mutta eikö 90-luvun bodareilla sama riski ollut? Vai menettääkö nyt enemmän loukkaantumisen myötä kuin silloin? Tai onko nyt niin paljon muita keinoja tuoda itseään esille ja 90-luvulla ennen nettiä ja somea oli pakko tarttua tuon tv-sarjan tarjoamaan näkyvyyteen.Veikkaan syyksi suurta loukkaantumisriskiä.
Siinähän mun mielestä syy tulikin jo.Varmaankin. Mutta eikö 90-luvun bodareilla sama riski ollut? Vai menettääkö nyt enemmän loukkaantumisen myötä kuin silloin? Tai onko nyt niin paljon muita keinoja tuoda itseään esille ja 90-luvulla ennen nettiä ja somea oli pakko tarttua tuon tv-sarjan tarjoamaan näkyvyyteen.
Siinähän mun mielestä syy tulikin jo.
Tosin mä kun en muista noita vanhoja gladiaattoreita, niin kisasiko moni bodari samaan aikaan ohjelman kanssa? Monta niitä edes oli, bodareita siis?