FITNESS PRO Minna Pajulahti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^
Sama tässä
No huh huh....

huhuh.jpg

Viimeksi muokattu:
Tuo ohjelma olisi paljon kiinnostavampi, jos siellä olisi gladiaattoreina Halmo, Ovaskainen, Wilenius, Pöyhiä, Kujala, Kallio ja muita körmyjä :D On vaan niin riskialtista hommaa, että huonolla tuurilla saisi heittää kisauralle hyvästit.

Mä veikkaan että hyvin monia bodareita on tuonne kysytty gladiaattoreiksi kun mullekin tuottaja soitti ja pyysi mukaan. Sanoin sille että on suoranainen ihme jos saat yhtään kehonrakentajaa messiin. Se totes että porukka on jo kasassa. No, eipä siellä juuri näy sboudareita.
Ois ollu hauskaa kyllä nähdä spoudareita harrastamassa tuollaisia pyrähdysmäisiä, vähääkään aerobista kuntoa vaativia lajeja! Sitten tauoilla vedetään rahkaa, mainostetaan Fastin pierupatukoita ja otetaan IGhen kuvia kera fanien! :rock:

Tälläistä porukkaa:http://www.nelonen.fi/ohjelmat/glad...-tiihonen-amin-asikainen-ja-martina-aitolehti
Ex-vapaaottelija Jere Tiihonen, voimanostossa yli 1000 kilon yhteistuloksen kirjauttanut Juha "Bullin veli" Mentula, Suomen lihaksikkaimmaksi naiseksi tituleerattu Minna Pajulahti, ex-kiekkoleijona ja MM-mitalisti Hannes Hyvönen, mm. karatessa ja rugbyssa saavutuksia hankkinut Oona Tolppanen, nyrkkeilyn supertähti Amin Asikainen, triathloniin hurahtanut Martina Aitolehti, kehonrakennuksen ja voimanoston MM-mitalisti Suski Mantila, palomies ja fitness-ammattilainen Vertti Harjuniemi, painin MM-mitalisti Rami Hietaniemi, koripalloilija Laura Saarinen, amerikkalaista jalkapalloa maajoukkuetasolla pelaava Milena AbbasMamode, lähes kaksimetrinen lihaskimppu Jucci Hellström, miekkailun ja crossfitin taitaja Terhi Lumme, hyvinvointibisnestä pyörittävä himotreenaaja Aki Manninen sekä vaimonsa, kilpa-aerobicin moninkertainen arvokisamitalisti Rita Niemi-Manninen.

Mä veikkaan että hyvin monia bodareita on tuonne kysytty gladiaattoreiksi kun mullekin tuottaja soitti ja pyysi mukaan. Sanoin sille että on suoranainen ihme jos saat yhtään kehonrakentajaa messiin. Se totes että porukka on jo kasassa. No, eipä siellä juuri näy sboudareita.
Mikä tähän bodareiden tonne lähtemättömyyteen on syynä? Viimeksi taisi olla lähinnä bodareita siellä. Ihan pro-kehonrakentajiakin mukana.

Veikkaan syyksi suurta loukkaantumisriskiä.
Varmaankin. Mutta eikö 90-luvun bodareilla sama riski ollut? Vai menettääkö nyt enemmän loukkaantumisen myötä kuin silloin? Tai onko nyt niin paljon muita keinoja tuoda itseään esille ja 90-luvulla ennen nettiä ja somea oli pakko tarttua tuon tv-sarjan tarjoamaan näkyvyyteen.

Varmaankin. Mutta eikö 90-luvun bodareilla sama riski ollut? Vai menettääkö nyt enemmän loukkaantumisen myötä kuin silloin? Tai onko nyt niin paljon muita keinoja tuoda itseään esille ja 90-luvulla ennen nettiä ja somea oli pakko tarttua tuon tv-sarjan tarjoamaan näkyvyyteen.
Siinähän mun mielestä syy tulikin jo.

Tosin mä kun en muista noita vanhoja gladiaattoreita, niin kisasiko moni bodari samaan aikaan ohjelman kanssa? Monta niitä edes oli, bodareita siis?

Oli miten oli, eihän sitä töllön näkyvyyttä niin enää tarvitse, ja osa saa sen anyway kuten Mr. Bisley.
Plus onko formaatin puitteissa töllössä esiintyminen sitten kuinka iso asia bodarille. Eli kun ei ole ohjelma missä sitten haastatellaan, vaikka tässäkin varmaan esittelyt tulee.
Tuon ulkopuolella on kuitenkin nykyään hirvittävän näkyvät tuotepromot sosiaalisessa mediassa, ja siellä myös voi suoraan olla tekemisissä fanien kanssa.

Siinähän mun mielestä syy tulikin jo.

Tosin mä kun en muista noita vanhoja gladiaattoreita, niin kisasiko moni bodari samaan aikaan ohjelman kanssa? Monta niitä edes oli, bodareita siis?

Itsellä jäi mieleen Timo 'Turbo' Honkala ja Jussi 'Teräs' Hokkanen. Jussillehan kävi ikävästi, polvi hajosi Gladiaattoreiden kuvauksissa kun yksi kilpailijoista rysähti päälle. Naisista tietysti sen aikainen suosikkini Merja 'Barbi' Ryytty. Kaamea määrä lihaa muutamassa vuodessa. Muita: Hans 'Lalli' Fell, Marjo 'Salama' Krishi, ja muutama muu vielä päälle. Joten olihan niitä!

Bodareita ne nimenomaan oli, ihan samat naamat kuin Bodaus-lehdessä. Loukkaantumisriski oli varmaan ihan sama kuin nytkin, mutta tuskin ne on mukaan lupautuessaan tiennyt minkälainen ohjelmasta tarkalleen on tulossa. Mun muistaakseni jenkkisarjaa ei ikinä esitetty Suomessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom