FITNESS PRO Minna Pajulahti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pervo, tuota ei saisi mennä myöntämään, vaikka kyllä itsekkin kuvanveiston harrastajana täytyy myöntää että insipiraatiota kuvasarja herattää, vaikka useamman mallin kanssa on työskennellytkin.

ja tää toinen halu oli mennä tekee gymlogin piimäpannareita? :o

"I'll change my passion for clory"? Pistää miettimään harrastamisen syitä?

Ihan offtopiccina, naisten rinnat ottaa melkoista damagea kun ees taas painoa heitellään. Ei niistä kauniista luomurinnoista ole enää mitään jäljellä kisalavalla ja harmillisesti se rasva ei välttämättä enää keräännykään takaisin samassa muodossa samaan paikkaan.

Ihan sama tapahtuu kun on pari kertaa paksuna ja vetäsee sen jälkeen taas läskit kropasta normikuosiin. Voi vain kuvitella miten käy kun vedetään itsensä kisakuntoon jolloin kropassa ei ole rasvaa juuri mitään.

Minnasta vois muuten saada jokun siistin sarjisteeman veivattua. Elektra tai jotain.

POWER GIRL! :thumbs:

power-girl-v2-1.jpg

Huippukunnnon lisäksi hieman puuteria ja pakkelia

Tässä ote IFBB:n sääntökirjasta: ''Tuomarin pitää ensimmäiseksi huomioida kilpailijan urheilullinen kokonaisvaikutelma. Kasvot, hiukset ja meikki pitää ottaa huomioon urheilijan kokonaisvaikutelmassa.''

D3X_6335.jpg

Kokonaisvaikutelma on se minkä annat itsestäsi heti kun astut kilpailuareenalle. Olet täydellinen paketti kun kehosi on kunnossa, kilpailuväri on hyvä, rakenne lajiin sopiva, kauniit kasvot, hyvä meikki ja upeat hiukset, lisäksi tietysti säkenöivä esiintyminen:) Kun nämä osa-alueet ovat kunnossa, teet varmasti lähtemättömän kokonaisvaikutelman koko yleisöön sekä tuomaristoon. Onnistuneella stailauksella voit tiukassa kilpailussa nostaa sijoitustasi, joten tämä on asia mitä ei ole saa unohtaa.

D3X_6352.jpg

Kisa-look on hyvä suunnitella jo etukäteen, ja jos omat taidot ei riitä käyttää apuna alan ammattilaisia. Viimeisellä viikolla huolehditaan ihon riittävästä kosteutuksesta, huolletaan varpaat ja kynnet kuntoon. Sitten onkin aika varmistella, että meikkipussista löytyy riittävän tumma meikkivoide kasvoille sekä hyväpigmenttisiä luomivärejä. Meikissä on hyvä huomioida se, että lavalla valot ovat kovat ja perus arkimeikki näyttää mitättömältä.

D3X_6354.jpg

Itse olen muutaman kerran mennyt metsään värissä ja meikissä juurikin lava-valojen vuoksi. Arnoldissa valot ovat todella rankat ja sinne olisin saanut lisätä sekä väriä että meikkiä . Seuraava kisani oli Floridassa, johon olinkin jo varustautunut kunnon arsenaalilla voimakkaita meikkejä. Kuinka sitten kävikään...lavalla ei ollut juuri mitään valoja ja meikkini oli yliampuva... no näistähän opitaan.

D3X_6362.jpg

Hiukseni hoitaa ympärivuotisesti Prime Hair and Beauty desingnin omistaja Ulla-Riitta Koskinen, joka nousee myös itse tänä vuonna bikinifitness lavalle. Ullalla on aina näkemys valmiina hiuksiani varten ja voin vain istahtaa penkkiin ja luottaa hänen ammattitaitoonsa. Ullalla on itsellään pitkä kokemus esiintymisestä ja kilpailemisesta kovissa valoissa, joten häneltä löytyy tietämystä myös tässä.

D3X_6375.jpg

D3X_6377.jpg

Hiukset ovat naisen kruunu joten niihin on hyvä panostaa. Panostat vartalosi muokkaamiseen tuhansia tunteja joten älä unohda viimeistellä itseäsi.
kuten olen aiemminkin sanonut:

You gotta fake it to make it!

D3X_6383.jpg

Lisää Minnaa Fast Pro teamin facesivuilla.

No nyt haluis vaan loputtomasti lisäääääää! :hyper:

Blast from the past...

800_0204.jpg

800_0208.jpg

Oma innostukseni fitnekseen alkoi jo 90-luvun loppupuolella. Lapsuuteni juoksin koulun ja voimistelu/cheerleader-treenien väliä. Usein koulun jälkeen kävin kaksissa eri treeneissä. Ilman äidin kuskaamista minua harjoitussaleilta toiselle ei tämä olisi ollut edes mahdollista. Voimistelujoukkueeni hajosi ollessani lukiossa, monet vaihtoivat opiskelupaikkaa ja jatko ei ollut enää mahdollista samalla kokoonpanolla.

800_0213.jpg

800_0225.jpg

Samaan aikaan olin aloittanut ensimmäisen kesätyöni opiskelujen ohella blokkarina. Asuin jo 17-vuotiaana omillani joten rahaakin oli ansaittava. Siellä minulle, kukas muukaan kuin paikan portsari, ehdotti fitness-kilpailuja. Vielä kun samana kesänä näin Tarja Heikkilän (nyk. Pirinen) kesämekossa Tampereen keskustassa, kiinnostuin lajista yhä enemmän. Selvitin Tarjan työpaikan, marssin hänen juttusilleen ja kerroin halustani kilpailla fitneksessä. Ostin kaikki mahdolliset alan lehdet ja ihailin lehtien kansikuva-tyttöjä. Silloin Musclemag oli kova juttu ja kannessa sekä mainoksissa esiintyi usein samoja upeita blondeja. Amy Fadhli, Trish Stratus ym. uhkeat naiset tekivät minuun lähtemättömän vaikutuksen ja myös muokkasivat käsitystäni ihanteellisesta naisvartalosta. Tältä minäkin halusin näyttää aikuisena.

800_0230.jpg

800_0239.jpg

Tarjan tavattuani aloitin suunnitelmallisen saliharjoittelun kohti seuraavan syksyn kilpailuja. Salitreeni ja koko fitness-maailma vei nopeasti sydämeni mukanaan. Vielä kun saavutin menestystä heti nuorten SM-kisoissa ja pääsin seuraavana vuonna edustamaan suomea MM-kilpailuihin, olin aivan myyty. Silloin Minna 20-vee oli varma että tulee menestymään. Epäonnistuminen ei edes käynyt mielessä. MM-kisan jälkeen olin varma, että muutaman vuoden treenillä näytän samalta kuin silloiset fitness-tähdet, kuten Kelly Ryan ym.
Vuosia on vierinyt ja unelmia on toteutunut, mutta myös kaatunut. Aika kultaa muistot ja niin tälläkin kertaa. Reilut 10 vuotta sitten kuuminta hottia olivat string-jumpperit, blondit hiukset, kurvikkaat ja lihaksikkaat vartalot, kaunis rusketus...image that keeps me going on!

800_0246.jpg

800_0241.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom