Minkälainen vyö?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Elieli.. Nyt oon saanut reenin kulkemaan taas siihen pisteeseen et tarvii vyön hommaamista miettiä. Pääliikkeinä mave, penkki, kyykky ja pystypunnerrus.

Minkäslaista vyötä suosittelette 176cm 85kg jampalle?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä ostin just Rehbandin Power line supportin. Vyö on erinomainen, sunnuntaina testaan jalkatreenissä tuon keskivartalon tuen.

Mahtoks jäädä linkki uupuu? :)

Voimanostovyö, mikä on yhtä leveä joka puolelta (~10 cm).

Miksi suosittelet yhtä leveää joka puolelta? Oon täysin noviisi vöiden suhteen, salilla joskus koittanut yhtä leveää ja sellasta missä sivut ohuemmat. Pidin jälkimmäisestä kun tuntui istuvan hyvin ja pystyi liikkumaan vapaammin. Vai onko tuo vapaampi liikkuvuus huono juttu?

Miksi suosittelet yhtä leveää joka puolelta? Oon täysin noviisi vöiden suhteen, salilla joskus koittanut yhtä leveää ja sellasta missä sivut ohuemmat. Pidin jälkimmäisestä kun tuntui istuvan hyvin ja pystyi liikkumaan vapaammin. Vai onko tuo vapaampi liikkuvuus huono juttu?

Alaselän pitäisi olla mahdollisimman liikkumatta noston aikana, mutta ehkä ei ole tarkoitus, että tuntee itsensä rautakangeksi. Leveästä vyöstä on se etu, että aatsalihakset pystyy puristamaan lujemmin, kun ne puristuvat jotakin vasten ja se taas stabiloi keskivartaloa. Mä olen alkanut pitämään vyötä hieman ylempänä, niin se ei haittaa yhtään kun esimerkiksi menee kyykyn pohja-asentoon. Monesti selän pyöristyminen alkaa ylhäältä ja jos onnistuu pitämään rinnan ylhäällä, niin yleensä alaselkäkin on silloin hyvässä asennossa. Vyö ylempänä auttaa siihen.

Jännä.. mulla näkyy vain näin.
xah1ZSC

View: https://imgur.com/xah1ZSC

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom