Kyll noita kuntosali ohjaajia löytyy sitten joka lähtöön, täss monet kerrat kokeiltu eri salia eri ohjaajien tekemiä ohjelmia. Mutta kun sieltä tulee joka kerta loppuen lopuksi yhtä pyöreitä vastauksia, kun kysyy että miten mun pitäis oikein treenata että motivaatio säilyy ja ettei paikkat hajoile. Ja varsinkin aloittelijana et sä tiedä tollasista mitään.. Taas sadannen ja yhden kerran tuli kuukaus sitten hommattua sali kortti treeni into ihan kohillaan ja sitten se tyssähti taas siihen ett tuli treenattua ihan liian paljon ja sit iski siihen viell flunssa päälle. Nyt motivaatiota taas etsiskellään..
Niin ja mitä tohon salin ohjelmiin tulee, niin tässä viimesimmälllä salilla totesin vain että se mun ohjaaja ei tiennyt oikeastaan yhtään mistään mitään, ehkä itse osas treenata, mutta ei osannut sitten mua esim neuvoa. Ja pistin vähän palautetta aiheesta, eikä paikkan pomo olis mitään siihen mun viestiin vastannut jos en olis itte mennyt sen kanssa juttelemaan. Ja kuulemma mulla oli liian suuret vaatimukset, kun kyseessä oli startti paketti.. Noh joo oh.. Tietääkseen olen aloittaja, vaikka olenkin aloittanut homman sen sata ja yksi kertaa, mutta koskaan en ole saannut sitä pitkäkestoisesti pysymään... olisin vaan hakenut neuvoja, miten saan pysyvyyttää ja tuloksia aikaiseksi ettei olis taas sellainen muutaman kerran pyrähdys vain..
Niin ja on tuoll salilla niitä joilla ei oo minkäänlaista koulutusta aiheeseen ja jos ajattelee niin pt:n paperit vaan sinällään aikas helposti, kunhan sulla on rahaa vaan niin siinä muutaman viikonloppun istut koulun penkillä ja sulla on pätevyys hommaan, ei kyll mitään tietoo et mikäs se sisältö sitten onkaan toss hommassa.. Et kannattaa todellakin miettiä, et mihin sä ne rahat oikein laittat...