Minkä takiä mallit näyttää aina nyrpeetä naamaa?

Miksi muotinäytöksissä mallit näyttää aina nyrpeiltä/mulkuilta. Kukaan ei hymyile tai näytä surulliseltä tai ylipäätänsä näytä mitään tunteita. Kuka vaatii ja miksi joku vaatii sellasta kovaa ilmetta.. Kävelyn mä vielä ymmärrän kun pitää olla ryhdikäs, mutta miksi nyrpeily?

:confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ja minkä takia osa tytöistä on ihan perseestä revityn näköisiä? Kai se on muodikasta, viileetä ja coolia.

Jos pääsisin mallin kanssa treffeille, käytäisiin Ausvitsissa (en jaksa kirjoittaa nimeä oikein) ja osoittaisin luuranko-gallerian kuvaa ja toteaisin että noi jätkät tuola kasassa on ihan sun näkösiä, ootteks sukua?

Toki on sielä catwalkilla hottiksiakin persenaamojen lisäksi.

Mulla on sellanen käsitys, että ne ei saa hymyillä.. esim jos tietty teema jne(??) Sellanen perusilme, joka näyttää aika nyrpeältä yhdistettynä luurankomaisiin kasvoihin.

Miksi muotinäytöksissä mallit näyttää aina nyrpeiltä/mulkuilta. Kukaan ei hymyile tai näytä surulliseltä tai ylipäätänsä näytä mitään tunteita. Kuka vaatii ja miksi joku vaatii sellasta kovaa ilmetta.. Kävelyn mä vielä ymmärrän kun pitää olla ryhdikäs, mutta miksi nyrpeily?

Kai se on siitä kiinni et esitteillä on tuote eikä malli.

Ei mulle ainakaan tulis mieleen ostaa mitään rytkyjä jos näyttäisin ne päällä yhtä mulkuilta kuin ne mallit.. Ja jos muija näyttäis sellasta naamaa niin saattais juttelut jäädä väliin.

Ymmärrärtäisin jos ne mainostais jotain natsien uusinta univormu muotia. Mutta välillä siellä ollaan jossain hippuhepeneissä kukkaseppeleet päässä. Ei sovi yhteen. Varmaan näyttäis kuteetkin paremmilta jos sillä mallilla olis "hauskaa".

Asiasta seitsemänteen. Sama teema toistuu uusissa hollywood leffoissa ja sarjoissa. Niissä kaikissa päähenkilöt on niin vitun cuuleja ja täydellisiä ja kovia jätkiä että huhhuh. Varmaan sillä on tekemistä sen kanssa kun tää nykyinen maailma on niin paha. Pitää kilpailla ja terroristitkin uhmaa kulman takana..

ööö :lol2:

Rollipeikko kirjoitti sen, mitä olin itsekin kirjoittamassa. Eli en voi sietää jenkkisarjoja/leffoja, joissa kaikilla näyttelijöillä on sama "mulle ei vittuilla"-ilme läpi leffan, oli kohtaus mikä tahansa. Etenkin monet naisnäyttelijät jossain ihme agenttisarjoissa ovat niin naama norsunvitulla ettei kyllä jaksa katsella. :zzzz:

Rollipeikko kirjoitti sen, mitä olin itsekin kirjoittamassa. Eli en voi sietää jenkkisarjoja/leffoja, joissa kaikilla näyttelijöillä on sama "mulle ei vittuilla"-ilme läpi leffan, oli kohtaus mikä tahansa. Etenkin monet naisnäyttelijät jossain ihme agenttisarjoissa ovat niin naama norsunvitulla ettei kyllä jaksa katsella. :zzzz:

Totta. Jos vaikka vertaa nykysarjoja ja leffoja johonkin 70- ja 80-luvun tuotoksiin niin on ihmiset muuttunut. Aitoushan niistä katos jo aikaa sitten, mutta se norsuvittu on ilmestyny vasta vähän aikaa sitten. Mulle ainakin CSI ja 24 on ollut sen verran kuraa etten jaksa kattoo. Ne jätkät vois laittaa jollekin käytöskurssille..

Parempi naama peruslukemilla ku vetää ääliömäistä pakkovirnettä koko ajan.

Aattelin ihan samaa ku Tabasco. :D

Joku siinä varmaan on, että mallien pitäisi näyttää mahdollisimman elottomilta eikä viedä huomiota vaatteista. Toisaalta kyllä muistaakseni Tyra Banks on hymyillyt catwalkilla useampaankin otteeseen...

Kai se on siitä kiinni et esitteillä on tuote eikä malli.
Juurikin näin, kyynisesti sanottuna ovat vain muotinukkeja siellä ilman mitään ilmehtimistä. Jos joku malli alkaisi irvailemaan, niin siinä menisi äkkiä huomio offtopicin puolelle.

Et ole vissiin tsiigannut kauheasti Victoria's Secretin catwalk-mallien tepastelua? Niillähän on hymy perseessä (mikäli semmoinen löytyy). Vai voiko joku väittää, ettei Doutzen Kroesilla ole ihana hymy? :haart:

on kyllä :offtopic: mutta onko kukaan nähny huippumalli haussa ohjelmassa niitä homppeleita tai mitälie spedeä jotka arvostelee niitä muijia!mitä pitää päässä tapahtua että alkaa käyttäytyä/pukeutua niin ja pystyy viälä arvostelemaan muita! se toinen näyttää ihan crak huoralta:D

on kyllä :offtopic: mutta onko kukaan nähny huippumalli haussa ohjelmassa niitä homppeleita tai mitälie spedeä jotka arvostelee niitä muijia!mitä pitää päässä tapahtua että alkaa käyttäytyä/pukeutua niin ja pystyy viälä arvostelemaan muita! se toinen näyttää ihan crak huoralta:D
No eiköhän neki homppelit oo siihen hommaansa perehtyneet. Ja niiden mielestä meidän pukeutumisemme ja käyttäytymisemme voisi olla ihan yhtä naurettavaa. Tai sitten ei. Kaikki on subjektiivista.

Viimeksi muokattu:
vedä sitte kukkamekpäälle ja letitpäähän reilusti huulipunaa ja mee työhin ni ei tarvi varmaa enää menä:)

:kuola:
cw-antm-judges-jalexander_004029-d7c11b-281x374.jpg

Sama teema toistuu uusissa hollywood leffoissa ja sarjoissa. Niissä kaikissa päähenkilöt on niin vitun cuuleja ja täydellisiä ja kovia jätkiä että huhhuh.

Niin ja noita valtaosa teineistä kopioi sitten. Kaikki on niin vitun cooleja ja kellekään ei hymyillä tai näytetä oikeita tunteita/ajatuksia.
Huoh...sitten kun vähän kasvaa niin loppuu se esittäminen, toisilla se vie parikymmentä vuotta, jotkut ei tajua ikinä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom