Minkä ikäisiä olette?

Ikää on kertynyt kaikki 26 vuotta...
Henkinen puoli on sitten ihan eri juttu.
Terv. "Tyttö" joka näyttää saparoiden kanssa teiniltä :D

20 ja synttärit on marraskuussa...

Mä oon aika pikkuvanha mutta silti niin lapsellinen...Ikää on arvioitu 14-vuotiaasta (tän oli pakko olla vitsi!!!) ties minne...papereita ei kyl usein kysellä...

Urheilua takana pienestä asti mutta säännöllisempää punttisalia vasta reilu vuosi. Ja sekin hävettävän epäsäännöllistä. Parannusta yritetään...

Originally posted by Gillyanne
Syksyllä päästään laulamaan Frederikiä... (tai , vähän päivästä ja mielialasta riippuen)

Originally posted by Nee
Jep, liityn tähän kuoroon. Ach, kurjuus! :itku:

Hep! Täällä kanssa, synttärit heinäkuussa.
Pidetäänkö yhteiset 90-vuotispäivät :D :D

En tosin tunnista (tunnusta?) 3k-kriisiä. Mitä nyt olen henkihieverissä dieettaamassa vatsalihaksia näkyviin, olen pyytänyt mieheltä lahjaksi tatskan ja menossa 15 vuoden tauon jälkeen rockfestareille kun sattuvat synttäripäivälle... Ja vaatteeni ostan nykyään teiniliikkeistä :david:

Mitäs sitä ikää murehtiin. Olkoon numerot mitä tahansa mut jos kunto on hyvä ja jaksaa touhuta niinku teinit/parikymppiset tai mihin vertaakaan, niin ei kai siinä sit mitään hätää!

Joskus tuntuu et vanhenee liian lujaa mut itestä se riippuu onko esim. 4-kymppisenä "nuori" vai "vanha": siis jos huolehtii itestään ja pitää mielen virkeenä ja tekee muutaki ku löhöö sohvalla ni eiköhän 5-kymppinenki oo vielä aika nuori :D Meidän saksan opettaja oli melkein 60-v ja piti nahkahousuja ja hitto se muija oli kunnossa!!! Että siitä vaan mallia!

Näin parikymppisenä pidän itteeni ihan tasan yhtä vanhana ja viisaana ku ala-asteellaki...Pentu siis ja vielä pitkään :D

Kohta kolmekymmentä, äitienpäivänä paukahtaa täyteen. Itseasiassa odotan innolla kolmeakymppiä, sitten pääsee varsinaisiin asioihin käsiksi (mitä ne sitten lieneekään :confused: )

Kolmenkympin kriisiä pukkaa mullakin, Frederikin levyn hankinta "työn alla"...:D Noh, ei aivan sentään. Mutta kieltämättä on vähän sellainen "tähän se nuoruus loppuu ja keski-ikä alkaa" - olo. Kunto on tosin vuosi vuodelta kovempi(lihas-, ei sentään aerobinen, se on laskenut jonkin verran), ja muutenkin olen elämääni tyytyväisempi kuin nuorena, joten ei valittamista!

23 ja kauhulla odotan aina elokuussa siintävää syntymäpäivää... Avomies on jo sen verran tajunnut, ettei erehdy "onnittelemaan" ko. päivänä.

Papereitten mukaan 22.
Pikaisen laskun mukaan olen muuten ollut punttimimmi 31% elämästäni. Miten ihmeessä voinkin olla vieläkin näin naru :confused:

Originally posted by Gillyanne
Syksyllä päästään laulamaan Frederikiä... :itku: (tai :D , vähän päivästä ja mielialasta riippuen)

Ja Äiskä kanssa kuuluu ikäryhmään tähän.:)

Ja painosta sen verran että kohta mänöö 80 kg rikki, että repikääs misut siitä. Millähän hitolla ne touhuais pois ens syksynä, kovaakin kovemmalla treenillä tietty, vauva kainalossa. Ja arvatkaas oonko taas kerran päättänyt etten enää ikinä rupee tekeen uutta vauvaa... paitsi taas seuraavan kerran, heh!

(Pitää kai se jonkun pitää huolta Suomen väestönkasvusta)

Nyt lähden neuvomaan isolle joukolle teinityttösiä, kuinka tehdä penkkipunnerrusta oikein, yes! Näistä maidon täyttämissä lolloissa on se hyvä puoli ettei tarvii laskee tankoo kauheen alas, hih hih. Vitsi, vitsi.

Olen 59-vuotias, treenannut 4 vuotta ja sen seurauksena ostan nykyisin vaatteeni teiniliikkeistä. Entiset väljät T-paidat jakelin pois kehitysmaassa jossa olen juuri käynyt hankkimassa turistiripulin - nestettä, rasvaa ja lihaksiakin varmasti se on vienyt kolmessa viikossa 1,5 kiloa. Huomenna salille soutamaan ja varovasti puntteja nostelemaan tämän tauon jälkeen. Ainoa treeni oli pari uintirupeamaa, vaellus kansallispuistossa ja muutaman tunnin meloskelu mangrovemetsässä "apumiehenä" 10 henkeä kuljettaneessa "tasapainopiirakassa" (ranskaksi pirogue balancier), eli siis yhdestä puusta veistetty pursi, jonka toisella sivulla on tukki kellukkeena kahden tangon varassa.

Mitähän tällä sepustuksella olikaan tekemistä ikäkyselyn kanssa, no menköön!

Suositut

Back
Ylös Bottom