Minkä ikäisiä olette?

Uusi ja utelias kun olen, kiinnostaisi tietää, minkä ikäisiä naikkosia täällä pyörii.. Toki tälläinen gallup on voitu jo tehdä, mutta ainakaan ei osunut silmiin kun noita aiheita kelailin ees taas.

Itse olen 23.

Ensi kuussa 25, hui, neljännesvuosisata! :D

Voit myös käydä kattelemassa ihmisten profiileja, viestin alalaidassa on semmonen "profile"-nappi, jonne kaikki on toivon mukaan laittaneet ikänsä...

Originally posted by Persikka
Voit myös käydä kattelemassa ihmisten profiileja, viestin alalaidassa on semmonen "profile"-nappi, jonne kaikki on toivon mukaan laittaneet ikänsä...
Eivät muuten läheskään kaikki. Onko se ikäkysymys niin monelle niin arka? Samaa luokkaa kuin painon kysyminen naisimmeiseltä? Anyway, miulla ei mitään salattavaa. Tänä vuonna täytän 41 ja vielä meinaan pysyä hengissä monta vuotta (jos Luoja suo). Niin että nuoria, vetreitä ja kehityskykyisiä ootta, plikat! Tämä täti vaan koettaa hidastaa vanahenemista.:thumbs:

Täällä 32 v. täynnä, eikä tunnu missään : ) *aina* olen urheillut ...mutta nyt paremmassa kunnossa kun koskaan :D :whip:
Sitten kun tuntuu että lenkki ei enää kulje eikä rauta nouse, täytyy siirtyä harrastelemaan golffia :lol2: :lol2:
(toivottavasti ei ennen 60 v.)

Jeps, Metri mä olen kans huomannu saman, aika tiuhaan käyn "vaksimassa" profiileja... pitäis varmaan itekin laittaa paino sinne, jotenkin vaan ~75 kg kuulostaa hirmu paljolta naisen painoks, heh! :D Mut toisaalta, mitä väliä sillä on?? :)

Edit: ei perkl. olin lukevinani Yk aluetta, mää oon aika sekaisin.

19, tänä vuonna vielä 20.

Originally posted by Gillyanne
Syksyllä päästään laulamaan Frederikiä... :itku: (tai :D , vähän päivästä ja mielialasta riippuen)

Jep, liityn tähän kuoroon. Ach, kurjuus! :itku:

Suositut

Back
Ylös Bottom