Minkä hintaseen autoon kasko?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mikakinlie

Banned
Aina joutuu pohtimaan, että minkäs hintaseen autoon sitä tuo kasko kannattaa ottaa, Missä menee pakkislaisten raja? Sehän on selvä, että muutaman satasen pommiin ei pahemmin kannata mutta entä muutaman tonnin, vai pitääkö olla yli 10 k€? Itse hankin tuollaisen 7000 € smartin ja mietin, että ajellako pelkillä liikennevakuutuksilla vaiko ottaako kasko. Parempi puolisko haluaisi kaskon mutta minä tuolla enimmäkseni ajelen. Ja ainahan noissa kaskoissa on vielä sekin, että mitää pikkumällejä ei viitsi niihin laittaa, koska bonukset tippuvat. Joku on sanonut, että korjauttaa ensiksi ja sit vaihtaa vakuutusyhtiötä ja ottaa taas 70 % bonukset kaskoon. Toimiiko se noin?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Riippuu aina henkilöstä itsestään mikä on raja, ajotaidoista sekä taloudellisesta tilanteesta. Jos auto on velkarahalla hankittu niin jo 5000 euron autoon on imo ihan fiksua ottaa kasko.

Riippuu sikälikin paljon autosta, että tuon kaskon hintakin tuppaa vaihtelemaan kovasti eri autojen välillä. Eli jos kasko maksaa 130 voi sen hyvinkin ottaa halvempaankin ritsaan, mutta 350 euron kaskolla miettii jo pidempään..

Menetettyjä bonuksiahan voi toki puljata takaisin vakuutusyhtiötä vaihtamalla, mutta samalla vaihtuu lähtöhintakin, eikä välttämättä parempaan päin.

kevytkasko?

Itse otin Pohjolan kevytkaskon. Halvempi kuin tavallinen kasko. Enimmäislunastusarvo taisi olla enintään 15t€, muuten sama kuin tavallinen, mutta halvempi.

kasko on halpaan autoon halvempi. Itsellä oli kakkosautossa ( G-astra vuosituhannen kieppeiltä) kasko.

Nyttemmin auto on vaihtunut tuoreempaan.

Smart on melko dummy talvella, ota vaan se kasko...

kasko on halpaan autoon halvempi. Itsellä oli kakkosautossa ( G-astra vuosituhannen kieppeiltä) kasko.

Pääsääntöisesti näin, eli auton ikävähennykset vaikuttaa. Toki vanhemmassakin löytyy hinnakkaita kaskoja jos ostaa isomoottorisen auton tai kaara on muuten riskiryhmässä.

Zone-sarja -42%
Itse otin Pohjolan kevytkaskon. Halvempi kuin tavallinen kasko. Enimmäislunastusarvo taisi olla enintään 15t€, muuten sama kuin tavallinen, mutta halvempi.
Tuon se autokauppiaskin mulle siihen lykkäsi mutta kun katsoin pohjolan sivuilta niin sanovat siellä ettei saisi kuin 6-15 vuotta vanhoihin joten soveltuneekohan tuo tuohon mun smarttiin?

Itse oletin tuohon smarttiin olevan edulliset vakuutukset mutta ei nuo nyt mitään über edullisia sitten ollutkaan. Noh pitänee huomenna soitella ja kilpailuttaa noita yhtiöitä. Mitä tulee tuohon talvikäyttöön niin ei täällä PKS:lla paljoa tarvitse liukastella. Tai no tänään oli 30 min maa valkeana ja helpostihan tuo lähti luisuun vaikka ESPi onkin mutta kyllä sillä tiellä pysyy jos malttaa varovasti ajella:evil:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom