Minihameet ja topit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ramona
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lemon sanoi:
Veit jalat suusta!!! Jos ahdistaa katseet ja (pääasiassa hyväntahtoiset) vihellykset, niin ei kun housua jalkaan! En käsitä mikä siinä on niin ylitsepääsemättömän ahdistavaa jos miehet antaa huomiota, oltiin sitä sitten sinkkuja tai varattuja. Poisluettuna tietenkin suoranaiset henkiset tai fyysiset ahdistelut, niitä ei tartte kenenkään katsoo/kuunnella sekuntiakaan. Katsotaanhan me naisetkin innolla komeita miehiä vähemmässä vaatetuksessa kesällä, pitäskö niidenkin avautua siitä muille miehille miten traumaattiselta se tuntuukaan kun misut kuolaa perään? Come on, tää elämä ei oo niin helvetin vakavaa!

Juu ja Lemon vei jalat minun suusta. :)
Mä tunnustaudun kans toppifriikiksi mutta minihameet jätän kotioloihin tai käyn minissä korkeintaan lähikaupassa tai sitten autokyydillä jossain kauempana. Pyöräillessä ja rullistellessa kun tuppaa vilahtelemaan sieltä helman alta enemmän kuin laki sallii. :D Turvallisempi ja huomattavasti helpompi vaate on lyhyet shortsit, kovassakaan vauhdissa ei lahkeet nouse korviin ja pyllistelykin onnistuu ilman että kukaan pyörtyy. ;) Ja eipä sekään huono plussa ole että jotenkin tuntuu kuin tuo meikäläisen pyrstö näyttäisi paremmalta pienissä shortseissa kuin minihameessa. Tiedä sitten kuvittelenko vaan...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Farkkumini, toppi ja sandaletit.. siinä vasta oivallinen kesävaate :) Mukava käyttää ja hyvältä näyttää :D Jotkut valittaa liian isoista kintuista, no mua taas hirvittää ne sellaset joilla näkee hamosia ja jalat on kun riisitikut. Kyllä ne lihat saa sieltä hameenkin alta pullottaa, parempi vaan ;)

Zone-sarja -42%
Olen häpeilemätön ja painan kesäisin menemään niukoissa pikkushortseissa varsin runsaista kintuistani huolimatta (tai tuskin ne oikeasti niin runsaat ovat kuin miltä ne ylhäältä katsottuna näyttävät :P). Sääli että pötsi tuskin on tänä kesänä esittelykunnossa, mukavin kesäasu ikinä on pikkushortsit ja bikinit.. No, ensi kesänä sitten.. Vaikka saattaa olla että julkisesti puolinakuna oleminen antaa henkilöstä hieman arveluttavan kuvan, mutta minäpä en jaksa välittää :nolo:

Huomasinpa tuossa yksi päivä että mustat legginsit saavat edes pienessä lihassa olevat kintut näyttämään todella hyviltä. Ja kauppojen hyllyt tursuavat mitä houkuttelevampia minihameviritelmiä niiden seuraksi.. oo, shoppailemaan.

topokatti sanoi:
Sääli että pötsi tuskin on tänä kesänä esittelykunnossa, mukavin kesäasu ikinä on pikkushortsit ja bikinit.. No, ensi kesänä sitten..

Ja pöh: katsele vähän ympärillesi! Kyllähän ihmiset kulkevat nykyään superminikuteissa, vaikka olisivat ihan aikuisten oikeasti ylipainoisia kaikkien mahdollisten mittarien mukaan. Viime viikonloppunakin kaupungilla kaikenkokoiset ihmiset kulkivat topeissa ja minareissa. Jos on lämmintä ja tahtoo väriä pintaan kunnolla, parempi vaan laittaa minit päälle.

Topit ja minarit

Kesä kun tulee niin sama lammaslaamu look pysyy meikäläisellä kuin talvellakin. reidet on ihan rimppakintut, ikinä selluliittiä nähnykkään, mutta mitä niitä näyttelemään.
Ihana olis mekkoja ja toppeja käyttää, mutta aina olen mielestäni liian paksu niihin ahtautumaan.
Mutta korkokengät on ehdoton must, ne menee aina jalkaan on kesä tai talvi, mutta olis ihana pystyä suomaan itselleen oikeuden pukeuta as sexy as hell!:hyper:

Madiggen sanoi:
mutta olis ihana pystyä suomaan itselleen oikeuden pukeuta as sexy as hell!:hyper:

Just go for it!!! Kerran sitä eletään ja jokaisen pitää olla sellainen kuin haluaa olla :D Näytät varmasti tappavan hyvältä topeissa, hameissa ja mekoissa - niin kuin me kaikki :D

Topit ja minarit kuuluvat ehdottomasti kesään:D ja ne ovat mukavia päällä, jos vaan ei ole liian tiukkoja tms. Itse en aina ole ollut "edustus-kunnossa" mut siitä huolimatta niitä olen pitänyt, ainakin kotioloissa;) . Oma ukkeli tykkää kovasti ja mikäs sen kivempi kuin antaa vähän silmänruokaa murulle:D . Minareita pidän jonkin verran myös talvella tietysti paksujen sukkisten:jahas: kanssa. Ja niskalenkki-topit kuuluvat myös miun suosikkeihin:) . Mikroja olis kans kiva pitää, mut en viitsi sellujani kuitenkaan kaikelle kansalle näytellä:jahas:

Voi siiis......!!!!!!!:( Trrenaamisesta seuraavat ilot---> peppu kasvaa ja pyöristyy, jippii, se näyttää hyvältä!! Parhaimmat ja rakkaimmat minihameet eivät mene enään kunnolla päälle, toisin sanoen nousevat ylöspäin tehden niistä superminit:jahas: Nyt harmittaa. Mun parhaat minihameet, joudun ostaa uudet.:itku: Voiiiiiiiih.
Topit toistaseks menevät vielä...

Minihameet ja mun stringit & huoleton tapa istua ei kyllä sovi yhteen.:eek: Ne on kyllä shortsit mitä jalasta löytyy jos on kunnon kesäkeli. Varsinkin kun jaloista hieman alkaa erottua lihasten rajoja.. Toivotaan vaan ettei rasva% alentamisen jälkeen jää hiveästi ennemmän massaa takamukseen ku viimekesänä ilman dieettiä. On meinaan harvinaisen vaikeaa löytää istuvia.. Ja sporttisandaalit AINA, oli vielä joulun jälkeen niiden rajat varpaissa.:D

Toppeja, kyllä vain, tosin prätkäajoilta on jumahtanut se ajatus että olkaimien tulee olla lujat, muuten ne valahtaa vauhdissa vyötäisille. Kun on vähän vielä lämpimämpää tai rauhallisempi paikka kulkea, bikinien yläosa. Näkyy sit se sixpack. Sydän vaan itkee verta käsistä ym. lähteneiden senttien perään kun meni liki kaks kuukautta treenamatta kun lapa jne. totaalisen jumissa.

Eli pääasiana on käytännöllisyys, kyllä mä naiselta näytän riittävästi muutenkin. Silti esim. toi Caitlynin esittelemä hamonen oli kyllä upea.:) Voin pitää vaatteista joita en ite vois pitää.

nyt kun taas on lämmintä suunnittelen tiukkaa t-paitaa...topit jää helteille(oon vilukissa). harmittaa vaan ettei jaloissa oo hirveesti lihaa...tommoset spagetit:D mut kyl se tästä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Meah sanoi:
Mun parhaat minihameet, joudun ostaa uudet.:itku:

Tuohan on vain loistava tekosyy shoppailla ;) (itkeä voi sitten kun pitäisi maksaa vuokra tms..)

(ei enempää loistavia ideoita tällä kertaa :nolo: )

Mitä tuohon Mäyriksen kommentoimaan pissisten jenkkakahvamuotiin tulee , kyllähän siihenkin on silmä tottunut mutta valitettavasti mulla on peili himassa.

topokatti sanoi:
Tuohan on vain loistava tekosyy shoppailla ;) (itkeä voi sitten kun pitäisi maksaa vuokra tms..)

No eeeeih, mä en nykyään niin välitä tost shoppailusta..varsinkaan kun ei ole rahaa.:jahas:

No mutta löysin ihanan minihameen!!:) :thumbs:

edit: ja hinta 12 euroa!!!:rock:

tänä kesänä oon taas kateellinen kaikille...

Kateellinen kaikille jotka pukeutuvat ihaniin kesävaatteisiin.:curs: Itsekkin pidän yleensä kesäisin paljon toppeja ja hameita-pyöräillessä shortseja.Ja yleensä kesävaatteeni on jollain tapaa "paljastavia" eli kohtuu napakkoja.
Mutta tämä kesä menee taas mahaa kasvatellessa,joten eipä paljoa tiukkoja vaatteita pidetä. Jaloissakaan ei ole tällä haavaa ylpeilemistä:( kyllä niissä luultavasti lihaa(sta) on enempi ku monella(siis ei treenavalla) mutta omasta mielestä aika ruikut kumminki.
Snif,että tulevia minari kesiä odotellessa...

Hemina sanoi:
Kateellinen kaikille jotka pukeutuvat ihaniin kesävaatteisiin.:curs: Itsekkin pidän yleensä kesäisin paljon toppeja ja hameita-pyöräillessä shortseja.Ja yleensä kesävaatteeni on jollain tapaa "paljastavia" eli kohtuu napakkoja.
Mutta tämä kesä menee taas mahaa kasvatellessa,joten eipä paljoa tiukkoja vaatteita pidetä. Jaloissakaan ei ole tällä haavaa ylpeilemistä:( kyllä niissä luultavasti lihaa(sta) on enempi ku monella(siis ei treenavalla) mutta omasta mielestä aika ruikut kumminki.
Snif,että tulevia minari kesiä odotellessa...
Niin mutta sulla on muita iloja luvassa... Eikös se mahan kasvattelukin ole ihan kelpo puuhaa?

Mitä minareihin tulee niin mitä lyhyempi, sen parempi! :D Ite tykkään ja aion myös pitää, oli jalat sitten riisitikut tai löysät... Musta kaiken kokoiset naiset voi pietää melko paljastaviakin kesävaatteita - kunhan vaatteet ovat sitten sitä omaa kokoa.

Ainoa vaan ettei olla oikeen vielä minari- ja toppikeleihin päästy, vilukissa kun olen. :(

Tulipas tästä minihamekeskustelusta mieleen taannoinen hauska juttu, joka sattui hiljattain tuolla etelämmässä. Olin siis lomailemassa ja meillä oli fillarit vuokrattuina kulkupeleiksi. Lähdin sitten yhtenä päivänä pyöräilemään ja ihmettelin, kun ohi ajaneet autot tööttäili normaalia enemmän. Etelä-Euroopassahan miehet tunnetusti osoittaa huomiotaan naisille suht helposti ja etenkin, jos sattuu olemaan sielläpäin eksoottinen vaalea skandinaavi. Iloissani ja hieman nolostuksissanikin huomiosta jatkoin vaan sinnikkäästi polkemista ja itsetunto kohosi pilviin. Vähän ajan päästä tajusin sitten, että miekkoset taisikin tööttäillä ja vislailla sille, kun mä painelin menemään pienet helmat hulmuten minihameessani. Ne ei tosin tienneet, että mulla oli semmonen tennishame, jossa on alla pyöräilyshortsit... :hyper:

Back
Ylös Bottom